Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego powyżej 2 tys obrotów auto wchodzi jak by w tryb awaryjny i ledwo jedzie:) sprawdzałem przepływke u mecha ale powiedział że jest dobra bo przełozył ja do swojej i smigała:(jest to jedyny błąd jaki wyskoczył i po skasowaniu odrazu wyskakuje ponownie:( moge jeszcze dodac że ostatnio miałem wymieniana pompe wtryskowa i świece może to w jakis sposób nakieruje kogos na jakis trop;)
Opublikowano
kolego powyżej 2 tys obrotów auto wchodzi jak by w tryb awaryjny i ledwo jedzie:) sprawdzałem przepływke u mecha ale powiedział że jest dobra bo przełozył ja do swojej i smigała:(jest to jedyny błąd jaki wyskoczył i po skasowaniu odrazu wyskakuje ponownie:( moge jeszcze dodac że ostatnio miałem wymieniana pompe wtryskowa i świece może to w jakis sposób nakieruje kogos na jakis trop;)

 

Jasne - zmień jeszcze wtrysk sterujący :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
koledzy niestety jeszcze nie uproalem sie z tym problemem u kilku mechaników juz bylem i nikt nie jest w stanie mi pomóc:( dziś jechalem autostrada i tu mnie negatywnie zaskoczyło auto bo nie mogłem sie rozpedzic wiecej niż 120 km/h:( może ma ktos jeszcze jakieś sugestie co może byc taka przyczyna?
Opublikowano
nie! początek wtrysku do korekty. Podepnij kompa i niech Ci sprawdzą wartości rzeczywiste w porównaniu do wymaganych przez sterownik silnika.
Opublikowano
nie przez kompa :nienie: Kompem sprawdzi jedynie odchylke poczatku wtrysku uzyskanego w stosunku do wymaganego. Korekta poczatku wtrysku tylko i wylacznie w warsztacie gdzie maja wiedze i sprzet do nastawiana tej wartosci.
Opublikowano
kolego jeszcze jedno pytanko nie wiesz może ile może kosztować taka operacja?i z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi:)
Opublikowano
Podpięcie pod kompa i odczyt wartości to pewnie ok 50-70zł. Korekta początku wtrysku ?? nie mam zielonego pojęcia... musisz pytać w warsztacie tam u siebie.
Opublikowano
przy porannym odpaleniu ZAWSZE kopci każdemu :cool2: to też oznacza, że w moim i u wszystkich którzy posiadają M47 występuje nieprawidłowy początek wtrysku??
Opublikowano
umówiony jestem na wtorek to sie okaże co jest:) zastanawia mnie tylko jedna rzecz bo pompe miałem regenerowana niby dwa razy i po pierwszym razie auto falowało i nie wiedziałem co jest pompa padła i gość u którego regenerowałem pompe powiedział że źle ustawiony był kąt wtrysku i zregenerował jeszcze raz po włożeniu pompy silnik ładnie pracuje i wszystko jest oki prócz tego że muli i nie jedzie wiecej niż 120 km/h spalanie tez wzrosło i jest na poziomie jakis 9,5 litra:(
Opublikowano
przy porannym odpaleniu ZAWSZE kopci każdemu :cool2: to też oznacza, że w moim i u wszystkich którzy posiadają M47 występuje nieprawidłowy początek wtrysku??

Ja mialem kiedys przestawiony kat w audi a3 i roznica przed i po byla oszalamiajaca,bo przy przestawionym koncie bialy dym byl na calej ulicy,wiec chyba jest roznica skoro przy odpaleniu mojej bawarki przykopci,ale dymek nawet w lusterkach nie widac.Tak samo bylo w a3 po skorygowaniu konta...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.