Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie dotyczące silników M10 i M40.

Chciałbym się dowiedzieć, który uważacie za bardziej udany i dlaczego.

Osobiście mam obydwa i uważam, że M10 pomimo tego, że jest wiele starszy jest nieporównywalnie lepszy od M40.

Dlaczego więc BMW przeszło z M10 na M40 ???

:norty:

Co przemawia według mnie za M10 ??

- prosta budowa i łatwe naprawy

- spalanie i osiągi właściwie takie same jak przy M40

- mniejsza awaryjność M10

- łańcuch w M10 !!!

- rano gdy zapalisz po nocy nie słyszysz walących popychaczy :norty:

- nie kapię płyn z chłodnicy :norty:

 

i wiele, wiele więcej przemawia za M10, także proszę o jakieś konkretne argumenty broniące (bądź karcące :norty: ) M40 :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
M40 jest prosty jak budowa cepa, wymieniając co chwila popychace i dźwigienki można dojść do wprawy w mechanice :D A tak poważnie, przyłączam się do pytania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.