Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie i proszę o podpowiedź co może być przyczyną tego że auto po ruszeniu i przejechaniu ok 15 - 20m zaczyna tak jakby ciężko się toczyć ( objaw taki jakby coś zaczynało powoli blokować koła.
Opublikowano
Witam! A może ci faktycznie hamulce przyblokowują .Robiłeś coś ostatnio przy układzie hamulcowym?
Opublikowano
Witam! A może ci faktycznie hamulce przyblokowują .Robiłeś coś ostatnio przy układzie hamulcowym?

Nie sprawdzałem i są ok przy podniesionym samochodzie koła nie blokują można je obrócić ręcznie.

Opublikowano
Lewy przód. Auto miało wymienione przez poprzedniego właściciela półoś piastę tarczę hamulca i zacisk. Do piasyt dochodzi kabel ale nie przyglądałem sie temu. Jutro to zobaczę. Czy odłączenie kabla ABS coś pomoże?
Opublikowano
Lewy przód. Auto miało wymienione przez poprzedniego właściciela półoś piastę tarczę hamulca i zacisk. Do piasyt dochodzi kabel ale nie przyglądałem sie temu. Jutro to zobaczę. Czy odłączenie kabla ABS coś pomoże?

 

Jak się nic nie zapaliło to rozbieraj to co było wymieniane i tam szukaj przyczyny bo inaczej kolego się nie dowiesz.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam ponownie muszę odświeżyć temat ponieważ nie był mnie w kraju i nie miałem kiedy sprawdzić lewego koła. W sobotę rozebrałem koło ( tarcza, piasta, łożysko ) i wszystko jest na mój widok ok. Po złożeniu i wyjechaniu na jazdę próbną objawy są następujące: po ruszeniu auto jedzie 10m i zwalnia i tak trzy razy i naraz zaświeca się kontrolka ABS i kontrolka pomarańczowa na środku licznika i auto od tego momentu jedzie normalnie. Po ponownym zgaszeniu i uruchomieniu auta objawy są takie same. Po podłączeniu auta pod komputer u znajomego mechanika pokazuje on, że koło przednie lewe obraca się 5 km na godzinę szybciej niż koło prawe. Czy w x5 są jakieś czujniki prędkości na kołach i może z tego powodu komputer myśli że auto wpada w poślizgi i zwalnia lewe koło? Może ktoś miał już taki przypadek?
Opublikowano

Kolego czujnikiem predkosci jest czojnik ABS teraz czeka cie juz tylko troche zmudna lecz latwa praca,jesli masz laptopa i program podlacz go i jedz na jazde probna i koryguj ustawienia samym czujnikiem ABS wpychajac go bardziej lub wysuwajac az do uzyskania nieznacznej roznicy ale po przecinku np.prawe kolo 5km/h---a lewe kolo bedzie mialo 5.2 lub 5.4 to mozesz tak zostawic i juz system ABS i DSC nie bedzie ciebie hamowal bo widzi rozne predkosci obrotowe kol..

Bardzo prosta operacja ale troche pracochlonna..Powodzenia..

 

Powodem twego problemu moze byc wymiana czujnikow ABS--i zostal zamontowany za mialko lub za gleboko tylko zeby sie nie uszkodzil o koronke.

Lub poprzedni wlasciciel lub ty wymieniales przegobu,i zostala zabrudzona lub jest peknieta koronka lub zle ustawiony czojnik.

Lub peknieta manszeta na przegobie i dostanie sie smaru na koronke od ABS umieszczona na przegobie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

wczoraj sprawdziliśmy czujnik i okazało się że jest sprawny ale prawdopodobnie od innego modelu. Po zamianie na kołach objawy przeszły na prawe koło. Dzisiaj po wymianie czujnika na nowy jest ok. Dzięki za podpowiedzi.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam wszystkich. Mam podobny problem z tym że nie zapala mi się kontrolka ABS. Może od początku. Kiedy startuje to w kabinie pojawia się głośny szum i tak jakby zaczynało mi blokować któreś koło. Tak się dzieje do prędkości 50 km/h. Po zwiększeniu prędkości problem mija. Aha jeszcze jak jade tek do 50 km/h po pewnym czasie włącza mi się 4x4 inactive i problem znów mija. Proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.