Skocz do zawartości

520i M50B20 vanos


Carvie89

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Masz tu link jak gościu sobie sam ogarnął autko dość ciekawie i nie jakimś super dużym kosztem:) tylko zarejestrować się trzeba ale warto:) http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=7123&hilit=e34

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Narazie nic ciekawego się nie zmienilo, prócz e36 pod domem i e34 TDS pewnie z przeznaczeniem na części :cool2:

Wrzucę coś ewentualnie jak zrobi się cieplej z nowymi seryjnymi felgami Style 5 :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a zapomniałbym, wrzuciłem ostatnio do siebie takie oto coś

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/34/w8s8.jpg

z racji, że trafiło się przypadkiem za grosze to postanowiłem sprawdzić co prawdą a co mitem i ogólnie jestem zadowolony. E34 samo w sobie ma całkiem dobre właściwości jezdne a z rozpórką naprawdę jest dużo lepiej. W gruncie rzeczy różnica odczuwalna jest głównie przy najeździe i wyjściu z zakrętu przy dużej prędkości. Ogólnie dzięki temu można naprawdę sporo szybciej pokonywać zakręty bo auto jest pewniejsze.

W najbliższym czasie wpadną halogeny na przód z nowymi szkłami, nie omieszkam wrzucić zdjęć. Nie komentujcie mojej zielonej taśmy na dolocie :mrgreen:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski mam Matrixa. Ogólnie całkiem przyzwoicie aczkolwiek też powoli myślę o zmianie bo po wymianie reduktora jak były konkretne mrozy to czasem miały jakieś tam problemy z dawkowaniem no ale pracują od 2005 roku więc nie ma się im co dziwić. Kiedyś gdzieś było takie fajne forum od gazu i tam chłopaki naprawdę mają pojęcie co z czym dobrze działa. Mógłbyś tam zapytać może Ci coś doradzą.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena tak z ciekawości? Muszę się też rozejrzeć bo do następnej zimy pasuje mi pewnie wymienić na coś dobrego.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak już wspominałem: nowe szkiełka do nowych - starych halogenów, róznica nawet zauważalna :cool2:

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/513/gv1v.jpg

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja jeszcze nie mialem okazji mieć u siebie halogenów więc sprawdzę szczelność dopiero jak je założe. Myślę, że powinno być ok bo zrobiłem to dośc starannie no ale okaże się.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja też sam zmieniałem szkła halogenów i jak do tej pory nic mi nie paruje :)

Staranny montaż i wszystko będzie w dobrym kierunku :)

U siebie w m50b20 także posiadam wtryski Barracuda i jestem zadowolony tylko dopiero przyjechałem z 20 tys. km, wiec nie mam nawet na co narzekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przykleiłem i też nic się nie dzieje, nic nie paruje i wszystko jest w porządku.

Przy okazji, wpadło pełne OBC i po instrukcjach podłączenia wszystko ładnie śmiga.

Jakby ktoś miał czasem pełne z końcówką 149 w języku włoskim to proszę o kontakt.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/513/ccy8.jpg

Edytowane przez Carvie89

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Język zmieniasz w ustawieniach obc. test 11

Wiem wiem :cool2: Chodziło mi dokładnie o OBC z wersji włoskiej, tzn podpisy przycisków po włosku. Chciałbym takie z racji że auto jest w wersji krajowej Wochy;)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

na szczęście mam rodzinę we włoszech :cool2:

 

Generalnie w najbliższym czasie (może w kwietniu się uda) będzie mini fotorelacja z regeneracji mojego podwozia, mianowicie: wymiana przewodów hamulcowych, paliwowych na miedź, belka(od diesla jest taka sama prawda??) i wachacze z nowymi tulejami(myśle o poliuretanie ale nie wiem czy warto), czyszczenie baku, wymiana przewodów gumowych, ogólna konserwacja, pasuje pewnie też błotników dotknąć od wewnątrz, co trzeba będzie to pójdzie do piaskowania i sie ładnie pomaluje(most, wachacze). Przy okazji planuje regenerację dwumasy bo coraz dziwniejsze dźwięki i drgania dochodzą ze spodu(550zł mi powiedzieli, wybebeszą i wszystko nowe niby w środku ma być), dorwałem od znajomego skrzynię nie używaną od 2006 roku więc jej stan też będzie zadowalający(moja zaczyna wyć już nawet na ciepłym), tulejki od lewarka żeby było salonowo :cool2: Wszystko własnoręcznie więc będzie trochę zabawy.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Więc auto od tygodnia na kobyłkach. Wydarłem wszystko, generalnie ze stanu blacharskiego jestem mega zadowolony niewiele miałem czyszczenia, nic nie trzeba spawać :mrgreen: co poza tym, wymalowana belka, dyfer, wachacze, przewody paliwowe już umierały więc wybrałem idealny moment, zastąpione miedzią, hamulcowy to samo, wypiaskowane i pomalowane zaciski, nowe tarcze i szczęki na tył, nowa używana skrzynia i dwumasa. W tygodniu postaram się wrzucić jakieś zdjęcia. Lakieruję lewy błotnik, prawy odświeże, wszystkie drzwi po listwe bo delikatnie coś się zaczynało dziać, wpada szeroki ryj, polakierowany zderzak przedni w całości i prawdopodobnie tył też zrobie bo pasuje kupić listwy poliftowe :cool2:

Zostaje mi wszystko złożyć i generalnie nadwozie i podwozie będzie ideał, następny krok wnętrze :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Więc są dobre i złe wieści. Złe to takie że za tydzien jadę do niemiec i nie zdąże polakierowac poliftowego przodu oraz drzwi po listwe, dobre to że cała reszta powoli idzie do przodu. Kilka zdjęć żebyście mogli zobaczyć co i jak się dzieje. To co widać na zdjęciach to największe miejsca korozji, przewody były tragiczne, rozsypywały się w rękach.

Odboje, dyfer itp to chyba nikomu nie muszę tłumaczyć i pokazywać jak mogły wyglądać przed piaskowaniem bo każdy wie że ruda ich nie oszczędza, szczególnie tych odbojów zderzaka, na szczęscie u mnie byly nie tak tragiczne i co najważniejsze, były :mrgreen: bo spotkalem sie z innymi sytuacjami. Zderzak przedni który kupiłem niestety był już robiony wcześniej troche i niestety nie do końca dobrymi środkami aczkolwiek jest poprawiony tym czym trzeba i wygląda jak nówka, na zdjęciach po przytarciu. W najbliższym czasie kolejna porcja zdjęć, niestety jakość telefoniczna ale coś widać myśle :cool2:

 

http://www.editer.pl/fotka/e3d53027ce65f0a3c1c8c95ad5fd165d_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/bf685f92c949d21e6ad0c7be5ac4250e_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/97f1aa8cc9780f822376d443fb0cb53c_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/ea011773a1da2cee2f172e619101f065_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/30736cf809f471c86c388699b5a8d4fd_1.jpg

 

 

Co do błotników szału nie robił generalnie jeden bo wypadły małe dziury ale jak pooglądałem używki ponoć w idealnym stanie to z moim lakiernikiem doszedłem do wniosku, że lepiej podratować moje bo nie są aż tak tragiczne :mrgreen: Wyczyszczone do zera, pociągnięte zdrowo epokosydem, zarobione włóknem szklanym, wczoraj do nocy siedzieliśmy i są zaciągnięte akrylem. Efekty pokaże oczywiście

 

 

http://www.editer.pl/fotka/e9ce3c1f67fe4f5107a80e0b16b953c7_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/9824cfe8ce91f74be4d6b94311f16ba6_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/41df447f232c4519d0a4ae3e69123dd8_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/8d9989999ceab25aa2ce96ed1a846e11_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/7f393abb879cddf1e3c6845f789b50b4_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/963d98c64b3a09d2d394f37297516a22_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/f272aee7b2bf8bf425ba663b1281f6a5_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/96cac3f7fb517425960ab682296b7448_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/ab586ab4363cabe14df5fc32307cbd04_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/fd000c8ed15344cd44078223fb1486fb_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/ace5aaf69eb426d9052c955dcb8e302e_1.jpg

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z błotnikiem to dałeś ciała, żywica za długo nie pożyje,z czasem się odklei, lepsze rozwiązanie to albo drugi nowy błotnik w zamienniku dobrej jakości, albo kupujesz najtańszy zamiennik i sam dół odcinasz i spawasz do swojego.
I NEED A DOLLAR !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.