Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Narazie nic ciekawego się nie zmienilo, prócz e36 pod domem i e34 TDS pewnie z przeznaczeniem na części :cool2:

Wrzucę coś ewentualnie jak zrobi się cieplej z nowymi seryjnymi felgami Style 5 :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a zapomniałbym, wrzuciłem ostatnio do siebie takie oto coś

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/34/w8s8.jpg

z racji, że trafiło się przypadkiem za grosze to postanowiłem sprawdzić co prawdą a co mitem i ogólnie jestem zadowolony. E34 samo w sobie ma całkiem dobre właściwości jezdne a z rozpórką naprawdę jest dużo lepiej. W gruncie rzeczy różnica odczuwalna jest głównie przy najeździe i wyjściu z zakrętu przy dużej prędkości. Ogólnie dzięki temu można naprawdę sporo szybciej pokonywać zakręty bo auto jest pewniejsze.

W najbliższym czasie wpadną halogeny na przód z nowymi szkłami, nie omieszkam wrzucić zdjęć. Nie komentujcie mojej zielonej taśmy na dolocie :mrgreen:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Wtryski mam Matrixa. Ogólnie całkiem przyzwoicie aczkolwiek też powoli myślę o zmianie bo po wymianie reduktora jak były konkretne mrozy to czasem miały jakieś tam problemy z dawkowaniem no ale pracują od 2005 roku więc nie ma się im co dziwić. Kiedyś gdzieś było takie fajne forum od gazu i tam chłopaki naprawdę mają pojęcie co z czym dobrze działa. Mógłbyś tam zapytać może Ci coś doradzą.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Jestem zalogowany na forum LPG. Ja juz kupilem Barracudy, pytalem z ciekawosci. Obecnie mam Magic Jety, dzis juz wogole ledwo mi chodzil na LPG, tak rzuca silnikiem ze az glowa skacze :D
Opublikowano
Jaka cena tak z ciekawości? Muszę się też rozejrzeć bo do następnej zimy pasuje mi pewnie wymienić na coś dobrego.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
W sumie nie tak drogo w porownaniu do ubieglych lat. Widze ze u siebie masz trojniki juz zrobione wiec pozostaje kwestia pojedynczych wtryskiwaczy. Okolo 74zł za sztuke. Teraz Polskie Barracudy wypierają juz Hany.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No ja jeszcze nie mialem okazji mieć u siebie halogenów więc sprawdzę szczelność dopiero jak je założe. Myślę, że powinno być ok bo zrobiłem to dośc starannie no ale okaże się.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja też sam zmieniałem szkła halogenów i jak do tej pory nic mi nie paruje :)

Staranny montaż i wszystko będzie w dobrym kierunku :)

U siebie w m50b20 także posiadam wtryski Barracuda i jestem zadowolony tylko dopiero przyjechałem z 20 tys. km, wiec nie mam nawet na co narzekać :)

Opublikowano (edytowane)

Ja przykleiłem i też nic się nie dzieje, nic nie paruje i wszystko jest w porządku.

Przy okazji, wpadło pełne OBC i po instrukcjach podłączenia wszystko ładnie śmiga.

Jakby ktoś miał czasem pełne z końcówką 149 w języku włoskim to proszę o kontakt.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/513/ccy8.jpg

Edytowane przez Carvie89

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Język zmieniasz w ustawieniach obc. test 11

Wiem wiem :cool2: Chodziło mi dokładnie o OBC z wersji włoskiej, tzn podpisy przycisków po włosku. Chciałbym takie z racji że auto jest w wersji krajowej Wochy;)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

 

na szczęście mam rodzinę we włoszech :cool2:

 

Generalnie w najbliższym czasie (może w kwietniu się uda) będzie mini fotorelacja z regeneracji mojego podwozia, mianowicie: wymiana przewodów hamulcowych, paliwowych na miedź, belka(od diesla jest taka sama prawda??) i wachacze z nowymi tulejami(myśle o poliuretanie ale nie wiem czy warto), czyszczenie baku, wymiana przewodów gumowych, ogólna konserwacja, pasuje pewnie też błotników dotknąć od wewnątrz, co trzeba będzie to pójdzie do piaskowania i sie ładnie pomaluje(most, wachacze). Przy okazji planuje regenerację dwumasy bo coraz dziwniejsze dźwięki i drgania dochodzą ze spodu(550zł mi powiedzieli, wybebeszą i wszystko nowe niby w środku ma być), dorwałem od znajomego skrzynię nie używaną od 2006 roku więc jej stan też będzie zadowalający(moja zaczyna wyć już nawet na ciepłym), tulejki od lewarka żeby było salonowo :cool2: Wszystko własnoręcznie więc będzie trochę zabawy.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Więc auto od tygodnia na kobyłkach. Wydarłem wszystko, generalnie ze stanu blacharskiego jestem mega zadowolony niewiele miałem czyszczenia, nic nie trzeba spawać :mrgreen: co poza tym, wymalowana belka, dyfer, wachacze, przewody paliwowe już umierały więc wybrałem idealny moment, zastąpione miedzią, hamulcowy to samo, wypiaskowane i pomalowane zaciski, nowe tarcze i szczęki na tył, nowa używana skrzynia i dwumasa. W tygodniu postaram się wrzucić jakieś zdjęcia. Lakieruję lewy błotnik, prawy odświeże, wszystkie drzwi po listwe bo delikatnie coś się zaczynało dziać, wpada szeroki ryj, polakierowany zderzak przedni w całości i prawdopodobnie tył też zrobie bo pasuje kupić listwy poliftowe :cool2:

Zostaje mi wszystko złożyć i generalnie nadwozie i podwozie będzie ideał, następny krok wnętrze :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Więc są dobre i złe wieści. Złe to takie że za tydzien jadę do niemiec i nie zdąże polakierowac poliftowego przodu oraz drzwi po listwe, dobre to że cała reszta powoli idzie do przodu. Kilka zdjęć żebyście mogli zobaczyć co i jak się dzieje. To co widać na zdjęciach to największe miejsca korozji, przewody były tragiczne, rozsypywały się w rękach.

Odboje, dyfer itp to chyba nikomu nie muszę tłumaczyć i pokazywać jak mogły wyglądać przed piaskowaniem bo każdy wie że ruda ich nie oszczędza, szczególnie tych odbojów zderzaka, na szczęscie u mnie byly nie tak tragiczne i co najważniejsze, były :mrgreen: bo spotkalem sie z innymi sytuacjami. Zderzak przedni który kupiłem niestety był już robiony wcześniej troche i niestety nie do końca dobrymi środkami aczkolwiek jest poprawiony tym czym trzeba i wygląda jak nówka, na zdjęciach po przytarciu. W najbliższym czasie kolejna porcja zdjęć, niestety jakość telefoniczna ale coś widać myśle :cool2:

 

http://www.editer.pl/fotka/e3d53027ce65f0a3c1c8c95ad5fd165d_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/bf685f92c949d21e6ad0c7be5ac4250e_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/97f1aa8cc9780f822376d443fb0cb53c_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/ea011773a1da2cee2f172e619101f065_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/30736cf809f471c86c388699b5a8d4fd_1.jpg

 

 

Co do błotników szału nie robił generalnie jeden bo wypadły małe dziury ale jak pooglądałem używki ponoć w idealnym stanie to z moim lakiernikiem doszedłem do wniosku, że lepiej podratować moje bo nie są aż tak tragiczne :mrgreen: Wyczyszczone do zera, pociągnięte zdrowo epokosydem, zarobione włóknem szklanym, wczoraj do nocy siedzieliśmy i są zaciągnięte akrylem. Efekty pokaże oczywiście

 

 

http://www.editer.pl/fotka/e9ce3c1f67fe4f5107a80e0b16b953c7_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/9824cfe8ce91f74be4d6b94311f16ba6_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/41df447f232c4519d0a4ae3e69123dd8_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/8d9989999ceab25aa2ce96ed1a846e11_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/7f393abb879cddf1e3c6845f789b50b4_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/963d98c64b3a09d2d394f37297516a22_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/f272aee7b2bf8bf425ba663b1281f6a5_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/96cac3f7fb517425960ab682296b7448_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/ab586ab4363cabe14df5fc32307cbd04_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/fd000c8ed15344cd44078223fb1486fb_1.jpg

 

 

http://www.editer.pl/fotka/ace5aaf69eb426d9052c955dcb8e302e_1.jpg

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Z błotnikiem to dałeś ciała, żywica za długo nie pożyje,z czasem się odklei, lepsze rozwiązanie to albo drugi nowy błotnik w zamienniku dobrej jakości, albo kupujesz najtańszy zamiennik i sam dół odcinasz i spawasz do swojego.
I NEED A DOLLAR !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.