Skocz do zawartości

e36 320i M50,szarpie,dławi,strzela ogólnie nie jedzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam problem w swoim bmw 320 z silnikiem M50,auto w ogóle nie chciało odpalić,wymieniłem czujnik położenia wału korbowego (używka) auto odżyło,jednakże po kilku dniach zaczęło się,dławienie,szarpanie,brak mocy,brak reakcji na pedał gazu i charakterystyczne trzaski ?? W nocy po zdjęciu pokrywy,dyskoteka,kupiłem nowe świece i fajki,dalej idzie dostrzec delikatne iskrzenie,czy przy dobrych cewkach idzie dostrzec iskrę?? Czy to możliwe,żeby padło 6 cewek na raz?? cewki mam Boscha 0221504410,pod nimi nie mam papierowych podkładek. Silnik pracuje bardzo chaotycznie,nierówno,obroty na jałowym niskie,od ok 800 (jak odpale) 500-600 (jak chwilę pochodzi) dlatego niemożliwością jest sprawdzenie cewek poprzez ich odłączanie,komp nie pokazuję błędów,proszę o pomoc ewentualnie o jakieś sugestie
Opublikowano
Jabym odpiął lambde bo zachowuje sie podobnie z tego c o piszesz
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Dławienie, strzelanie, szarpanie moze być też od uszkodzonego przepływomierza powietrza bo tez miałem taki problem w identycznym silniku
Opublikowano
przepływomierz sprawdzony,jest dobry,lambde jak odpinam,to motor inaczej pracuje,czyli chyba działa??chce sie tylko upewnić,czy przy dobrych cewkach,bedzie nadal iskrzyć??
Opublikowano
mam nowe świece i fajki i mimo to błyska...ponad to,każda cewka jest jakby okopcona na wysokości zwojów...już nie wiem co robić,czy te wtryski idzie jakoś sprawdzić?
Opublikowano
czy na kompie nie zawsze pokaże błąd,jeżeli to o nią chodzi??wyciągnąłem ją,przeczyściłem,te pręciki w środku są wszystkie całe,nieprzerwane,mimo to może być uszkodzona??
Opublikowano
Kolego na cewkach nie ma opcji żeby iskry latały. Znajomy ma ten sam silnik i tam nic nie widać ,no chyba że wyjmiesz świecę z całym kapturem z cewką i odpalisz. Posprawdzaj masę na cewkach oraz "+" cewek czy gdzieś nie zwiera czasem. A dokładnie oglądałeś te cewki czy nie mają jakichś porysowań albo coś, może popękane :? jeszcze byś musiał poszukać jakie mają mieć zasilanie podawane ze sterownika i pomierzyć. Powiem ci dziwne że tak biją. Ale złośliwość rzeczy martwych jest taka że mogły paść wszystkie :? w końcu zdarza sie to raz na milion ale ty mogłeś miec pecha :|
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
właśnie te cewki mi nie pasują,ale są całe,niepopękane,tylko wszystkie,jakby osmolone przy zwojach i wygląda jakby stamtąd przepuszczały iskrę,zamówiłem 4 używki z możliwością zwrotu jak coś...wymienię i się okaże czy dalej coś błyska,po za tym ten charakterystyczny trzask,jak się doda gazu...czy to może być oznaka niedowładu układu zapłonowego??jeszcze lookne na tą przepływkę,wg tamtego linku...
Opublikowano
Kolego opisane ładnie ale dla przepływki klapkowej. U kolegi w silniku m50b20 jest przepływka oporowa, tzn. na drucie oporowym budowanym dwiema metalowymi płytkami, całość wewnątrz tuby plastikowej. Te przepływki w momencie zabrudzenia się drutu od kurzu( a potrafią się ładne warstwy osadzać) przekłamują wartości podawane na DME. Komputer widzi dużo powietrza wględem podawanego paliwa czyli automatycznie zwiększa dawkę paliwa, ale szaleje po otrzymaniu sygnału z sondy. Te przepływki czyści się delikatnie alkoholem( i tu kielon w gardło i kielon na drucik :lol: ). kolrego najlepiej całość z tej "rury" wykręcic i wyjąć na wiesz (dwie śruby na torx) , delikatny pędzelek do farbek plakatowych ,podmuchać,pochuchać, wymyć delikatnie(uważając aby nie wygiąć ani przerwać drucika) i złożyć :wink: aaaaa i kielon na zakończenie pracy :lol:
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
może to głupie pytanie,ale gdzie jest + cewek??mase mam na 3 i 6,czyli książkowo,oba styki masowe przeczysciłem...
Opublikowano
kielonek już idzie trzeci dzień w garażu i dalej lipa...druciki wyglądają na czyste,ale spróbuje :D
Opublikowano
no właśnie raczej przepływka a nie wtryski najlepiej jakbyś od kogoś porzyczył taką przepływke z takiej samej bety i zobaczył jaki będzie efekt bo po co jeździć kombinować i sie głowić powymieniać częsci które są dobre
Opublikowano
tak przeplywomierz badz lejace wtryki paliwa, jak masz jakiegos znajomego ktory ma bmw z silnikiem m50 to zamien sie na chwile za przeplywke i zobacz jak bedzie chodzila lub pojedz na jakis szrot
Opublikowano
Kolego najpierw wyczyść a potem ewentualnie szukaj drugiej, oczywiście jak to ona daje popalić.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja miałem identyczny problem z przepływką firmy boscha i w środku mam taką klapke która sie zamyka i otwiera odgiołem ją do połowy i teraz chodzi normalnie niewiem czy tak można pewnie nie ale chodzi normalnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.