Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam takowy problem cały silnik jest zabrudzony olejem napędowym dziś postanowiłem się za to zabrać zdemontowałem kolektor ssący wężyki przelewowe i podokręcałem nakrętki ponakręcane na wtryskiwacze wydawało mi się że z tam cieknie (z pod nakrętek)wężyki ładne ...było tam sporo ropy wyczyściłem mam takie pytanie czy to mogą lać wtryski ??auto jeździ dobrze nawet bardzo :) nie kopci dobrze pali ...dzięki z góry za jakieś informacje.
Opublikowano
tam nie ma pompy wtryskowej wogóle tylko pompa wysokiego cisnienia cr i czasami ona cieknie ale na wtryski nie nalecy chyba.... zeby pływały w on jak u ciebie.weze rpzelewowe wymien i podkładki pod wtryskami.ciezko okreslic by trzebabyło zobaczyc w realu .
Opublikowano
przelewowe węże nowe właśnie pewnie te podkładki miedziane pod wtryskami trzeba...??tylko czy nie powinno być jakichś objawów cieknących wtrysków?
Opublikowano
nie wiem jak jest z podkładkami pod wtryski w cr chyba są takie jak pod zwykłymi wtryskami jak w silniku na pompie vp. objawem ,,zmęczonych,, podkładek pod wtryskami moze byc np. trudny rozruch w mroźne dni ale u napisałeś ze silnik działa prawidłowo to objawów nie zauwazysz chyba.w kazdym razie skoro koło wtrysków jest pozalewane on to któas z tych dwuch rzeczy ma wine .jest jeszcze jedna opcja. przewód metalowy który idzie z szyny cr do wtrysku jest uszkodzony którys w mijscu gdzie przykrecony jest do wtrysku i przecieka.
Opublikowano
to trzeba wtryski wyciągnąć ale za bardzo nie wiem jak w 5.20d widziałem jak ale u mnie są trochę inne paliwo jest podawane z boku a nie centralnie z góry...sposób wyciągania wtrysków tarczą hamulcową jest niezły :norty:
Opublikowano
to trzeba wtryski wyciągnąć ale za bardzo nie wiem jak w 5.20d widziałem jak ale u mnie są trochę inne paliwo jest podawane z boku a nie centralnie z góry...sposób wyciągania wtrysków tarczą hamulcową jest niezły :norty:

...tarczą hamulcowa? Pierwsze słyszę o takim patencie :shock:

Opublikowano
w 520d widziałem jak to robiono tzn odkręcano dwie śrubki które trzymają wtrysk maskę trzeba wypiąć z siłowników (jedna osoba trzymała maskę)dopasować nakrętkę z takim samym gwintem jak na wtrysku .Do nakrętki dospawać literę T zrobioną z 2 prętów długość prętów trzeba dopasować.potem bierzemy starą tarczę hamulcową przez jej otwór wkładamy zrobiony przyrząd nakręcamy nakrętkę z dospawaną literą T i łapiemy za tarcze i próbujemy wyrwać wtrysk szarpiąc nią do góry pionowo ,a nie jest to łatwe :mad2: żadne sciągącze itp nie zdawały egzaminu jedynie tarcza dało radę je wybić
Opublikowano
no obym nie musiał wymieniac wtrysków hehe widziałem jak kumpel mechanik walczył aby wydobyc wtrysk z mercedesa vito nie wiem jaki silnik dokłądnie ale wtrysk chwycił rdzawy nalot i sie wsszystko zapiekło zardzewniało i nie pomagały płyny antykorozyjne płyn hamulcowy ani nic wtrysk był głeboko osadzony jakos jakby na stozku i niemogli go wyjąc.a głowica podbno bardzo droga do nich zeby inną zapodac. taki morał chyba ze wtryski w tym mercu musiały wytrzymac długo i siedziec tam z 10 lat heheh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.