Skocz do zawartości

BMW X5 E53 2001- SELFLEVEL SUSP. INACT.Wyswietla.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie a więc tak.Podjeżdżam pod sklep gaszę , wysiadam z auta i słyszę jak coś syczy ( myślałem że to przebita opona ale nie to nie przebita opona) za to na wyświetlaczu wyświetla błąd SELFLEVEL SUSP. INACT.

Co mogło strzelić Panowie.Ten syk słychać z prawej strony tylnego koła.Dodam że mam zawieszenie te samopoziomujące się ale tylko na tył.

Opublikowano
Miech zszedł.A dziura w nim jest taka że palca można włożyć.Panowie dużo roboty jest żeby to wymienić.I gdzie takiego miecha mogę kupić ( nie ukrywam że najtaniej jak można :D no i najlepiej nowy bo te używki z Allegro to pewnie też długo nie pochodzą.A jak robić dla siebie to już robić.
Opublikowano
Poprzedni właściciel u siebie/u mnie wymieniał, mowił że nie problem.
Opublikowano
Poprzedni właściciel u siebie/u mnie wymieniał, mowił że nie problem.

 

Też mi się tak wydaje że nie będzie wielkich trudności.Już kupiłem i czekam za przesyłką http://moto.allegro.pl/martom-bmw-bmw-e53-e-53-x5-poduszka-nivo-tyl-i2026042893.html.

Zastanawiam się tylko czy po wymianie będę musiał się gdzieś udać w celu ustawienia tego samo poziomowania czy się to samo ustawi.Wiesz coś może kolego na ten temat.

Opublikowano

no ładna cena..

W sumie to jeśli ktoś ma Nivo tylko z tyłu (ja też mam) to de facto wcale nie jest to aż tak drogi szpas jak się zd...pcy żeby na Nivo narzekać..

A gdzie nie posłuchać to wszyscy narzekają na Nivo, że fajne, ale jak się zwali to kaplica itd...

Myślałem, że taka poduszka to więcej kosztuje a tu proszę.. :D

Opublikowano
Poprzedni właściciel u siebie/u mnie wymieniał, mowił że nie problem.

 

Też mi się tak wydaje że nie będzie wielkich trudności.Już kupiłem i czekam za przesyłką http://moto.allegro.pl/martom-bmw-bmw-e53-e-53-x5-poduszka-nivo-tyl-i2026042893.html.

Zastanawiam się tylko czy po wymianie będę musiał się gdzieś udać w celu ustawienia tego samo poziomowania czy się to samo ustawi.Wiesz coś może kolego na ten temat.

 

Jeżeli uda mi się odnaleść kontakt do niego to coś się dowiem i napiszę.

Opublikowano
no ładna cena..

W sumie to jeśli ktoś ma Nivo tylko z tyłu (ja też mam) to de facto wcale nie jest to aż tak drogi szpas jak się zd...pcy żeby na Nivo narzekać..

A gdzie nie posłuchać to wszyscy narzekają na Nivo, że fajne, ale jak się zwali to kaplica itd...

Myślałem, że taka poduszka to więcej kosztuje a tu proszę.. :D

 

Tak jak mowisz kolego nie ma tragedji w przeliczeniu do komfortu :D .Cena tylnej poduszki jest spoko ale od tego samego Pana co to sprzedaje uslyszałem że za to na przód jest tragedia bo wystepuje tylko z amortyzatorem i kosztuje 2800 hehehehehe a tu już by zabolało nie będe ukrywal.Ale na szczęscie nie posiadam tego zawieszenia samopoziomującego się na przód.O dzieki ci Panie :D

Opublikowano
jak masz dobre dojscia to przód kosztuje poniżej 2000 za sztuke :)

 

Tak jak mówisz kolego :D Tylko jakby wszyscy mieli takie dojscia jak Ty to ten koleś nie sprzedawałby po 2800.No ale nie wszyscy mogą mieć jak to się mówi słodziutko w życiu.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Mam iksa z 2005 roku. Niedawno wyświetlił mi się komunikat selflevel susp. inakt. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd 64. Już kupiłem nowy czujnik poziomu ksenonów bo właśnie ten prawy przedni jest też odpowiedzialny na nivo. Czy ktoś ma jeszcze inne pomysły gdyby ten czujnik jednak nie był przyczyną usterki? Miechy zostały sprawdzone pianą i są szczelne. I komputer wskazał właśnie prawy przedni czujnik. Gdy przy pomocy komputera chce ustawić poziom to agregat podnosi zawieszenie, lecz później znowu pojawia się nieszczęsny błąd i amory siadają. (Tylko przód)
Opublikowano
Moim zdaniem to gdzieś poduszka dziurawa albo kompresor daje tyłka ;) u mnie tak było kiedyś ale nie zawsze raz opadał raz nie błąd też wyświetlało - da sie go zgasić na stałe przez ncs u mnie jak poduszka ułożyła sie pod pewnym kątek to powietrze schodziło a jak pod innym to było ok ale tylko do czasu bo pózniej już wogóle sie nie podnosił ;)
Opublikowano
Po odłączeniu od komputera opada cały przód. A historia zaczęła się od tego, że auto przechyliło się lekko na jedną stronę, później się wyprostowało przy użyciu guzika od ustawienia wysokości zawieszenia. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się wymienić czujnik poziomu i usunąć błąd. Dam znać jaki jest tego rezultat.
Opublikowano
Dokładnie kolego. Czujnik podmienisz od poziomowania z wykasowaniem błędu i będziesz wiedział wszystko. Jak opadnie to masz odpowiedz za co tak naprawdę się zabrać.
Opublikowano
Czujnik wreszcie działa. Ale niestety ujawnił przykrą niespodziankę. Komputer wskazuje nieszczelność. Czy gdyby to okazało się prawdą, czy ktoś ma dostęp do części w rozsądnej cenie? Konkretnie amortyzator z miechem prawy przód... prawdopodobnie uszkodziłem go jeżdżąc do mechanika kilka razy bez amortyzacji. Czy to możliwe?
Opublikowano
Już miałem dosyć tego "badziewia". Niestety auto teraz jest trochę krzywe. Komputer widzi wszystko prawidłowo, ale jeden z tylnych miechów prawdopodobnie był kiedyś wymieniany i nie jest taki sam jak ten po drugiej stronie. Dziwne, bo jak kupowałem ixa to było ok. I co teraz? Hehe
Opublikowano
Skoro miech cały - szczelny -i ten potencjometr nowy to nie ma bata żeby jej nie można było wypoziomować. Musi prosto stać. :D ja bym nie zasnął
Opublikowano

System widzi auto prosto. Faktycznie tylny prawy jest podniesiony (to ten miech jest "nie do pary")

Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.