Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje Bmw jak wyżej ma już sporo mniej mocy niż powinno. Silnik jest przy każdej uszczelce mokry, i zużywa trochę oleju. Moje pytanie brzmi: wymienić silnik czy remontować obecny??? Czy da się gdzieś kpić silnik is który będzie pewny, może znacie takie miejsca. proszę o podanie ewentualnych kosztów silnika i remontu. :?

Opublikowano

ISa miałem do kupienia za 1900 zł z całym osprzętem i instalacją gazową, ale to była mocno promocyjna cena od znajomego. wydaje mi się, że dobrego ISa można kupić za jakieś 1500 zł jak się pokręcisz. Pytanie czy będzie miał osprzęt cały, czy goły silnik.

Zaglądaj na giełdę na forum, często można znaleźć jakieś perełki.

Opublikowano

na twoim miejscu sprawdzil bym czy i ile oleju pali silnik, bo uszczelnienie tego silnika (aby olej nie uciekal) to nie bedzie duzy koszt ...

 

mocno kapie z silnika?

 

pozdro

Opublikowano
Nie kapie, ale jest dosyć mocno zapocony, do tego zauważalnie brakuje mu mocy, a po wyjęciu bagnetu gaśnie, co jest najprawdopodobniej spowodowane zużytymi pierścieniami, które jak wiadomo mają zapobiegać przedmuchom do skrzyni korbowej :lol: Problem załatwiła by wymiana tych że pierścieni bez szlifu tulei?
Opublikowano

Mam silniki 1.8 is i zwykłe 1.8 z całym osprzętem do obydwu.

is'a nie sprzedaje bo bedę swapował ale 1.8 mogę ci odsprzedać zależy czy sam czy z osprzętem ;) ok 1000zł jeżeli dodatkowo dorzucisz swój silnik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mierzyłeś kompresję na garach? Taki wydziwianie po wyjęciu bagnetu to dla jakiś czarownic. Jak odkręcisz korek wleuw oleju, lub wyjmiesz bagnet to silnik w BMW zawsze zmienie charakterystykę pracy. Zmierz kompresję na garach, bo zeby pierścienie były zużyte to albo zajechałeś auto albo ma grubo ponad 300tyś. Często się okazuję ze niemoc wynika częst z błachych rzeczy. Samo pocenie się usówa, wymień uszczelki odpowiedzialne za to i tyle.

Po za tym nie wiesz jakis silnik kupisz, nikt Ci nie da gwarancji ze ma moc fabryczą i nie padnie pod 20tyś km. Wiec jak już chcesz remotnować to remontój swój, bo wiesz co masz.

 

PZDR>

Opublikowano
Zanim kolego cokolwiek zaczniesz wymieniać, sprawdź tak jak kolega wcześniej mówił kompresje. Bardzo dużo Ci to powie, przy tym nie poniesiesz kosztów. Jeżeli kompresja będzie ok, czyli równa na wszystkich cylindrach i miała przyzwoitą wartość, to koniecznie pojedź na kompa. Podłącz się, zczytaj błędy. Może okazać się, że do wymiany jest jakaś pierdoła, a Ty chcesz wymieniać silnik. Ja wymieniłem całe bebechy w is i nadal nie ma mocy jaką powinien osiągać. Wymieniłem też wiele różnych części z osprzętu i nadal nie znalazłem recepty. Teraz myślę, że lepiej było kupić cały silnik z osprzętem (na pewno taniej) i mieć spokój. Tak czy inaczej, żeby nie działać pochopnie, zrób najpierw te 2 kroki, potem zacznij szukać silnika w dobrym stanie. Takie jest moje zdanie.
Opublikowano
za 1500 spokojnie znajdziesz ladnego is - a z osprzetem wiem bo sam miesiac temu kupowałem i zmienialem :) i zostalo mi pare czesci ze starego IS jakby ktos potrzebowal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.