Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

CZARNULA

Wyszukana na "mobile.de" i sprowadzona z Niemiec w listopadzie 2011 - z przebiegiem 118tyś km. Samochód kupiony dla siebie, po stłuczce, odbudowa na oryginalnych (używanych) częsciach tego samego koloru - czyli bez malowania. :-)

 

Generalnie plan jest taki, że CZARNA ma mieć lepszy "look" (ale bez zmian zderzaków itp) i być trochę szybsza.

Staram się trzymać 1 zasady, wszystko co CZARNULA dostanie powinno ori być nowe/używane ale przedewszystkim przedliftowe bo samochód jest przedliftowy. Nie lubię takiego poplątania z pomieszaniem i czasami sam tego żałuję bo np lamy poliftowe są o wiele ładniejsze ale tak już mam.

Zanim coś zrobię duuuuużo czytam, myślę, szukam, testuję (może czasami za dużo :-))

 

Dane pojazdu:

Numer podwozia WBAUG31010PU64917

Kod typu UG31

Typ 118D UL (EUR)

Typoszereg E E87 ()

Seria 1

Rodzaj konstrukcji SH

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 90

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka LEDER LEASURE/SCHWARZ (LHSW)

Data prod. 2006-06-22

 

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2CGA LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 140 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 140

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S450A HEIGHT ADJUSTMENT F FRONT PASSENGER SEAT Regulacja wysokości fotela pasaż.

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AGA INTERIOR STRIP TITAN. DULL Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

P7RPA ADVANTAGE PACKAGE Pakiet Advantage

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

 

Obecnie WYKONANE MOD-y:

- kierownica sport skóra z osłoną oklejoną alcantara automotiv 9002

- podsufitka, wew, osłony słupków i listwy boczne drzwi alcantara automotiv 9002

- listwa konsoli, popielniczka, i ramka popielniczki i ramka dź, zmiany biegów - "glacier silver"

- gałka zmiany biegów "performance"

- podstopnica i nakładki na pedały performance

- podłokietnik

- popielniczka

- krótka antena

- felgi na lato 141

- sprężyny Eibach

- górny schowek

- radio professional

- lampy tylne BlackLine

- grill BlackLine + modyfikacja własna (wycięcie części żeberek na grilu i dolnej kratce, są większe oczka)

- ori dokładki przedniego i tylnego zderzaka SCHWARZ 2

- multifunkcja i tempomat

- czarne emblematy(wszystkie)

- mieszek dź. zmiany biegów

- aktualizacja oprogramowania

 

bieżące zdjęcia:

http://images65.fotosik.pl/4/b68e483b15a16e82.jpg

 

http://images61.fotosik.pl/4/35550ef61278a9d0.jpg

 

http://images62.fotosik.pl/4/5b34fb3593c96ab5.jpg

 

http://images50.fotosik.pl/1998/5801bed0318e482a.jpg

 

http://images50.fotosik.pl/1998/28e0e7b7def93616.jpg

 

PLANY:

- mieszek ręcznego performance (nigdy nie zrobione),

- przyciemniane szyby - tył (nigdy nie zrobione).

Edytowane przez ronf1
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Plany idące w dobrym kierunku :cool2: przy kupnie felg 141 warto zaopatrzyć się w dystanse minimum 15mm (na tyl nawet 20mm) :) znacznie polepszy to wygląd auta, mialem taki mod zanim kupilem osiemnastki ;)
Opublikowano
Plany idące w dobrym kierunku :cool2: przy kupnie felg 141 warto zaopatrzyć się w dystanse minimum 15mm (na tyl nawet 20mm) :) znacznie polepszy to wygląd auta, mialem taki mod zanim kupilem osiemnastki ;)

 

Słuchaj a te zdjęcia w Twojej galerii (na 141) to z dystansami właśnie ?

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

hehe dzięki.

zrobiłem już kilka zdjęć - ostatnie na zimówkach. Może dzisiaj zdążę umieścić :-)

Pod koniec marca chcę zminic gumy na letnie (przy okazji również felgi). Byłem i ciągle trochę jestem nastawiony na 141, ale im więcej o tym myślę tym bardziej ciągnie mnie do innych 17tek, dokładnie do tych gdzie przód jest węższy od tyłu. konkretnie jestem zainteresowany 17tkami z gumami: przód - 205/55, tył 225/45.

 

Czy ktoś z Was robił przesiadkę z 205/55 z przodu i z tyłu na - przód - 205/55, tył 225/45 ?

Czy jest zauważalny spadek dynamiki ? Pytam bo 118d (122KM) to demonem szybkości nie jest.

Opublikowano

Posiedziałem trochę oglądając galerie i szukając info. Quauli dzięki za info. Sam już nie wiem, mam rozkminkę teraz pomiędzy 141 a 207.

Obydwa wzory będą fajnie wyglądać po obniżeniu 1-ki.

-141 można kupić dużo taniej i będzie większy fan (bo mniej gripu z tyłu).

-207 dużo droższa impreza ale są b oryginalne i te szersze opony z tyłu są bardziej podniecające. :D MUSZĘ TO PRZEGRYŹĆ

 

Co ciekawe obydwa wzory ważą podobnie i mniej niż moje 16tki (wzór 140) :shock:

Na tej stronie podają wagę felgi:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/118i-N46/RHD/N/browse/wheels/

 

 

P.S. no i mała aktualizacja galerii była :D

Opublikowano
Posiedziałem trochę oglądając galerie i szukając info. Quauli dzięki za info. Sam już nie wiem, mam rozkminkę teraz pomiędzy 141 a 207.

Obydwa wzory będą fajnie wyglądać po obniżeniu 1-ki.

-141 można kupić dużo taniej i będzie większy fan (bo mniej gripu z tyłu).

-207 dużo droższa impreza ale są b oryginalne i te szersze opony z tyłu są bardziej podniecające. :D MUSZĘ TO PRZEGRYŹĆ

 

Co ciekawe obydwa wzory ważą podobnie i mniej niż moje 16tki (wzór 140) :shock:

Na tej stronie podają wagę felgi:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/118i-N46/RHD/N/browse/wheels/

 

 

P.S. no i mała aktualizacja galerii była :D

 

szersze z tyłu bojowo się prezentują :)

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
hehe dzięki.

zrobiłem już kilka zdjęć - ostatnie na zimówkach. Może dzisiaj zdążę umieścić :-)

Pod koniec marca chcę zminic gumy na letnie (przy okazji również felgi). Byłem i ciągle trochę jestem nastawiony na 141, ale im więcej o tym myślę tym bardziej ciągnie mnie do innych 17tek, dokładnie do tych gdzie przód jest węższy od tyłu. konkretnie jestem zainteresowany 17tkami z gumami: przód - 205/55, tył 225/45.

 

Czy ktoś z Was robił przesiadkę z 205/55 z przodu i z tyłu na - przód - 205/55, tył 225/45 ?

Czy jest zauważalny spadek dynamiki ? Pytam bo 118d (122KM) to demonem szybkości nie jest.

 

Rozumiem, że chodziło Ci raczej o przód 205/50 przy R17? 205/55 to zalecany profil do R16.

 

Ja mam właśnie tą konfigurację - tył szerszy przód węższy i R17 i jest baardzo miło :) Zwróć też uwagę na ceny opon ;) Większość marek ma tańsze te szersze niż węższe i różnica w cenie jest dosyć znacząca.

Opublikowano
hehe dzięki.

zrobiłem już kilka zdjęć - ostatnie na zimówkach. Może dzisiaj zdążę umieścić :-)

Pod koniec marca chcę zminic gumy na letnie (przy okazji również felgi). Byłem i ciągle trochę jestem nastawiony na 141, ale im więcej o tym myślę tym bardziej ciągnie mnie do innych 17tek, dokładnie do tych gdzie przód jest węższy od tyłu. konkretnie jestem zainteresowany 17tkami z gumami: przód - 205/55, tył 225/45.

 

Czy ktoś z Was robił przesiadkę z 205/55 z przodu i z tyłu na - przód - 205/55, tył 225/45 ?

Czy jest zauważalny spadek dynamiki ? Pytam bo 118d (122KM) to demonem szybkości nie jest.

 

Rozumiem, że chodziło Ci raczej o przód 205/50 przy R17? 205/55 to zalecany profil do R16.

 

Ja mam właśnie tą konfigurację - tył szerszy przód węższy i R17 i jest baardzo miło :) Zwróć też uwagę na ceny opon ;) Większość marek ma tańsze te szersze niż węższe i różnica w cenie jest dosyć znacząca.

 

dokładnie tak :mad2: przód 205/50/17 tył 225/45/17 :D. W sumie to się pozamiatało bo mam już felgi 141 i a na nie można założyć już tylko 205/50. Chyba ze ktoś to testował na 141 konfigurację przód 205 tyl 225 - i jest ok :?:

Z innej beczki uważajcie koledzy na uzywane opony z allegro, właśnie się naciąłem - pewnie teraz będę się ciągał po sądach aaaaa. Zachciało mi się taniej :(

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nareszcie na letnich oponach i feldze 141 :D

http://images42.fotosik.pl/300/14ed1d0d5ed9bd59.jpg

 

Ostatecznie na przód poszły 205/50R17 a na tył 225/45R17. Wg wszystkich tabel przy szerokości felgi J7 moża takie opony zakładać.

Różnicy w dynamice specjalnie nie czuć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie zamówiłem sprężyny Eibach-a. Po założeniu zrobię porównanie jak to wygląda przed i po ale wcześniej mam pytanie.

Czy ktoś z Was wie - czy w takim wypadku powinno się od nowa ustawiać zbieżności ?

Na logikę wydaje mi się że nie. Przecież gdybym ciągle jeździł w 5 osób to przez cały okres eksploatacji auto (w ruchu) byłoby niżej i nikt nie przestawia zawieszenia. Jest jescze taka możliwość że być może po rozkręceniu niektórych elementów tak samo już się ich nie skręci.

Macie jakieś doświadczenie w tej sprawie ?

Opublikowano

Witam ;)

Daj znać na które dokładnie sprężyny się zdecydowałeś (Pro-Kit czy Sportline) i zrób koniecznie fotki po założeniu bo zastanawiam się nad dokładnie takim samym modem u siebie :cool2: i z tego co się orientuje zawsze po założeniu sprężyn trzeba ustawić geometrię, piszą o tym zresztą nawet na stronie Eibacha ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.