Skocz do zawartości

E36 325 pytanie o tlumik-rozwiazanie jakie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, realizuje pewien projekt związany z e36 w którym by silnik m40 a teraz bedzie siedzial m50b25, pytanie tyczy sie tlumika, bo nie chce zeby mnie bylo slychac 300 metrow wczesniej... tylko chce wyciszyc jak najbardziej tlumik, katalizatorów nie mam lecz mam tlumiki wstępne , jesli za nimi wstawię jakieś inne tlumiki z innego auta o podobnej srednicy jak katy nie zadusze go?? i ogolnie co moge zrobic zeby bylo cicho i przyjemnie w aucie i na zewnatrz a nie ryk na przelocie...
Opublikowano

chce dac pierw dwa wstepne jakies inne i ewentualnie przed samym koncem jak dam dwa jeszcze jedne wstepne przed tlumikiem koncowym??

oczywiscie wszystko na dwururce ma isc az do konca

Opublikowano
A nie jest czasem tak, że im więcej tłumików, tym silnik bardziej się męczy, żeby wypchnąć spaliny? Przerabiałem to kiedyś z hondową V6 w której chciałem mieć dwa kominy i uświadomiono mnie (zresztą słusznie), że silnik jest zestrojony pod taki a nie inny wydech - ergo - liczbę tłumików. Wiesz, żeby nie przekombinować i nie zrobić kuku fajnemu silnikowi :wink:
Opublikowano
rozumiem, dlatego wolalem napisac i zapytac sie na forum co i jak, tez nie chce go zadusic, ale jak szukalem to kazdy przewaznie robił przelot albo tylko koncowy bez katow, a ja chce cicho :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaję mi się że jak wstawisz zamiast katów, przelotowe tłumiki, i końcowy oryginalny od 325, lub co lepsze od 328 (zakończony dwiema koncówkami) to bedzie gitara. Ani głośno ani nie zmuli silnika.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.