Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem Auto sie grzeje nie wiem z jakiego powodu wymienilem wlasnie termostat i dalej to sie dzieje ale po przjechaniu sie jak dostanie temeratury i dojezdzam do swiatel temepratura maleje do normy jaka była. Może układ jest zapowietrzony ?!?! nie mam pojecia co najgorsze jak go odpowietrzyc;/.Plynu do układu dolalem. A gdy wlaczam powietrze cieple leci zimne ;/ Moze ktos juz tez mial taki problem, moze ktos cos zaradzi na moj problem nieszczesny;/ .POMOCY! Będe bardzo wdzieczny::)
Opublikowano

:search: i znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie - milion tematów "odpowietrzenie układu chłodzenia".

PS. Termostat to nie siakiś sit z Chin za 49 PLN na Allegro mam nadzieję :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zgadza sie tds sie sam odpowietrza a odpal go i odkrec korek od zbiorniczka i przelewem powinien plynac plyn caly czas jak silnik pracuje jak nie to masz urwany wirnik w pompie wodnej :D niedawno to przerabialem ,i jeszce jedna malutka uwaga termostat wazna zecz ja z wlasnej autopsji wiem ze cza go sprawdzic czy otwiera czyli wrzucasz go do wrzatku i widzisz

a tak na marginesie inni to moga skrytykowac ale ja w termostacie zawsze robie mala dziurke wiertlem 3 mm mialem kilka aut i w kazdym to bylo zrobione i zero problema wtedy pozdrawiam mysle ze troszke pomoglem :D

Opublikowano
zgadza sie tds sie sam odpowietrza a odpal go i odkrec korek od zbiorniczka i przelewem powinien plynac plyn caly czas jak silnik pracuje jak nie to masz urwany wirnik w pompie wodnej :D niedawno to przerabialem ,i jeszce jedna malutka uwaga termostat wazna zecz ja z wlasnej autopsji wiem ze cza go sprawdzic czy otwiera czyli wrzucasz go do wrzatku i widzisz

a tak na marginesie inni to moga skrytykowac ale ja w termostacie zawsze robie mala dziurke wiertlem 3 mm mialem kilka aut i w kazdym to bylo zrobione i zero problema wtedy pozdrawiam mysle ze troszke pomoglem :D

A po co? Jak jest -20 to puszcza cały czas na obieg wystarczającą ilość płynu aby schłodził silnik do takiej temp, że silnik w pełni nagrzany nie będzie ( na blacie nie będzie tego widać) i zawsze będzie się wolniej nagrzewał.

Lepiej mieć sprawny termostat a nie jakieś wynalazki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.