Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam pewien problem dzisiaj zauważyłem że moje ogrzewanie działa tylko po stronie pasażera. Strona kierowcy jest ledwo letnia. Nawet te dwa nawiewy centralne - ten od pasażera podaje gorące powietrze a ten od kierowcy i szyby chłodne a nawet zimne. Co to może być? Edytowane przez 511201
Opublikowano

Miałem taki efekt ale w lato z klimą... po jednej stronie mróz aż trzeszczało a z drugiej ledwo co chłodne.

Wtedy winą był niski stan czynnika w klimie - a straszono mnie zawieszonymi klapkami sterowania powietrzem (nie tymi w kolektorze :nienie: ).

U ciebie podejrzewam zapowietrzenie nagrzewnicy.

Zacząłbym od tego.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

Albo zapowietrzony układ, albo padł elektrozawór lub tzw jeż.

Najłatwiej zacząć od odpowietrzenia, a jak nie pomoże - elektrozawór.

Było kilka tematów już o tym - wpisz w wyszukiwarkę to wszystko sobie przeczytasz.

Opublikowano (edytowane)
Jak by byla zapowietrzona nagrzewica to by nie grzal wszedzie a po stronie pasazera jest cieplutko a u kierowcy zimno. Gdyby jez to nie dzialala by regulacja nadmuchu a dziala a elektrozawor to tez chyba by nie grzal wszedzie? Edytowane przez 511201
Opublikowano
Jak by byla zapowietrzona nagrzewica to by nie grzal wszedzie a po stronie pasazera jest cieplutko a u kierowcy zimno. Gdyby jez to nie dzialala by regulacja nadmuchu a dziala a elektrozawor to tez chyba by nie grzal wszedzie?

 

I tu się mylisz, zapowietrzony układ może dawać takie właśnie objawy, że nie grzeje częściowo.

Tak samo z elektrozaworem...

Opublikowano
Jesli to elektrozawor to gdzie go znajde trzeba rozbierac srodek czy jest na wierzchu. I co z bledem moze sie jakis zapisac w kompie jak jest zapowietrzony uklad ? Jeden kolego pisal ze mial blad klapki w kanalach wentylatora.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie jestem po naprawie i podaje opis naprawy.Po sciągnięciu listew ozdobnych odkręcamy dwa wkręty zaznaczone

http://images40.fotosik.pl/1302/ce567f2ac49927fbm.jpg

 

wyciągamy radio i panel od klimatroniku jest na zatrzaskach trzeba pociągnąć i odkręcamy pod nim dwa wkręty i wyjmujemy kratki środkowe (łapiemy od spodu i pociągając do siebie a górę wciskamy w dół) i wyciągamy szufladę

http://images46.fotosik.pl/1268/5d621fa1f4722916m.jpg

http://images47.fotosik.pl/1311/53b8f7de1a497094m.jpg

 

Wyciągamy mieszek lewarka biegów i odkręcamy dwa wkręty od ramki lewarka biegów i ja wyciągamy. Wyjmujemy szufladę pod klimatronikiem ciągnąc do siebie i pod nią mamy kolejne wkręty i wyciągamy ramkę.

http://images49.fotosik.pl/1264/ef49d52433332228m.jpg

http://images38.fotosik.pl/1300/9e187f4f81a6161cm.jpg

Odpinamy kostki i takie metalowe blaszki zaznaczone na foto jest ich chyba 6 szt i podnosimy plastykowa osłonę i już mamy nagrzewnicę.

http://images37.fotosik.pl/1273/7fe6d0b4e0e77b0em.jpg

Teraz wyciągamy zawleczki widoczne na foto i lekko podnosimy rurki do góry podkładając szmatkę ponieważ wyleci troszkę płynu i wyciągamy nagrzewnicę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.