Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy , awaria na całego, poszła panewka ,uszczelka pod głowicą, silnik to m50b25 bez vanosa, kompresja 8 bar, iteraz pytanie do znawców tematu ,buda zdrowa zawias super, ile będzie kosztować generalny remont tego silnika , na co zwrócić uwagę , i co wymieniać , proszę o dokładny opis, jakie uszczelki, rozrząd,szpilki głowicy, zawory , uszczelniacze, panewki, prowadnice łańcucha,pompa wody , termostat , itd itp ,proszę o wypowiedz kogoś kto zna ten silnik jak własną kieszeń ,i tak wogóle czy to robić Tomasz. :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
Kosztować będzie kilka tysięcy złotych. Jeżeli zamierzasz jezdzic tym autem wiele lat to rob remont, w przeciwnym wypadku zdecydowanie lepiej szukac zdrowego (kompresja, wycieki itd) silnika na przekladke a stary sprzedac na czesci.
Opublikowano
kilka tysi, no właśnie, i tutaj problem , bo ten następny , to tak do końca niewiadomo w jakim będzie stanie,a generalka to generalka. :oops: :oops: :oops:
Opublikowano
Ludzie, BMW to nie fiat by bać się silników używanych. jeśli tylko możesz znać pochodzenie samochodu, to kup z niemiec (lub inny ludzki kraj) (jak koledzy piszą sprawdź Kompresje wycieki) z automatu za pewnie 1500zł i masz zdrowy silnik. dla przykładu: Stare e23 3,5l M30 przebieg: licznik wskazywał 260 000 km. rzeczywistość pewnie z 500 tyś kam a siedzenie nie wysiedziane na milion kilometrów, ale silnik nie brał oleju. Takie jaja :)
Opublikowano
Kupujesz używkę z Niemiec, powinieneś się do 2000 tyś zmieścić, potem remont głowicy i zapominasz o silniku na wiele lat. Wszystkie inne i tańsze opcje są bezsensowne.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.