Skocz do zawartości

ASC w E32


Wielebny

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

ASC to Automatic Stability Control

ASC + T to jak wyżej + kontrola trakcji, czyli możliwość przyhamowania jednego z tylnych kół, czyli gdy np. masz poślizg jednego z kół tylnych, ASC+T powoduje przyhamowanie tego ślizgającego się koła, a mechanizm różnicowy podaje wtedy większy moment na koło, które ma lepszą przyczepność.

ASC+T to swoista ewolucja ASC.

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.