Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem nowy na tym forum także proszę o zrozumienie(pewnie był już ten temat, albo podobny)

A więc tak:

W sierpniu bieżącego roku kupiłem BMW E36 318i rok.91 M40.Więc tak wszystko było okey(do czasu), ale tłumacze dalej przy kupnie wszystko było okey, czasami troszkę zafalowały jej obroty ale lekka przygazówka i było już okey:). Jezdziłem jakiś czas i pech chciał w czasie jazdy padł rozrząd :!: :cry2: . Auto dałem do mechanika, okazało się że nie było aż tak źle: wykrzywiony jeden zawór ssący, który wymieniłem, przy okazji wymieniłem "koniki" były podjechane troszke, no oczywiscie nowy pasek, wszystkie rolki, napinacz i uszczelka pod głowice. Złożył wszystko ładnie pięknie, troszkę zabuliłem ale po naprawie w czasie jazdy, powiem krótko: NIE TA BETA!! :D :D , zyskała na mocy dużo. Jedźmy dalej.... Auto chodziło bez zarzutu, dobry miesiąc i obroty zaczęły falować ponownie, zbytnio nie zwracałem na to uwagi bo nie były az tak intensywne, no ale jest coraz gorzej;/.... zatem auto faluje strasznie jak jest zimne i zagrzane, spadają praktycznie prawie do 0!. Gdy chce dodać gazu to motor się dławi, strzeli w filter powietrza i auto ma juz wysokie obroty, chwile sie uspokoi i po paru sek. nadal to samo. Byłem u mechanika i kazał mi najpierw wymienić świece bo ponoć one były przyczyną. ale to nic nie dało...;/. Dodam że czuć troszkę benzyna...

Proszę o pomoc! :D bo staję się to bardzo uciążliwe podczas jazdy a zwłaszcza dla kobiety, ja sobie jakoś z tym radze ale też mnie to denerwuje :mad2:

pozdrawiam i czekam na odp...

Edytowane przez chudym
Opublikowano
W swoim compakcie z silnikiem 1.6 m43 mialem cos takiego ze gdy silnik zlapal temp. obroty po jakiejs chwili spadaly do 0 gdy przygazowalem znow sie na chwile ustalaly i spadaly do 0. Przyczyna tej awarii byl padniety czujnik temperatury ( kolor: niebieski - ten od komputera) polecam rowniez, przeczyscic wszystkie wtyczki, krokowca, przeplywomierz, kostke od sondy lambda. i kostke przy komputerze. Wiem ze w compactach na przyklad komputer dostaje wilgoci i tez sa jaja z obrotami. A i posprawdzaj bezpieczniki. Najlepiej jakbys wszystko przeczyscil preparatem do czyszczenia stykow. Pozdrawiam
Opublikowano
sprawdz szczelnosc dolotu. guma od przeplywomierza lubi pekac wtedy lapie lewe powietrze i tez sie dzieja takie zeczy. sprawdz rowniez odme. otworz maske i popros kogos niech zgasi twoj samochod a ty sluchaj czy nie syczy nigdzie powietrze. u mnie bylo tak z ta odma. posprawdzaj wszystkie wezyki podcisnieniowe czy nie so sparciale..
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
problem nie minął... :mad2: dodam że ostatnio zauważyłem trochę interesująca sprawę. Mianowicie gdy był mróz dosyć duży to autko chodziło normalnie bez żadnych zarzutów ani razu nie przerwał, a gdy pada śnieg i wgl nie ma za duzego mrozu auto przerywa.... CO TO MOŻE BYC?! :cry:
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Kolego mam bardzo podobny problem i jutro zabieram sie jednak za wymiane czujnika temperatury tak jak pisal kolega powyzej.Wymienilem juz czujnik walu korbowego i odmy na nowe i dalej nic.Dodam ze tez jak jest bardzo zimno to problem mi mija , a jak tylko troszke cieplej to zaczynaja sie jaja , dam znac czy czujnik temperatury pomogl ale mam przeczucie ze bedzie dobrze , pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.