Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolektory w tych rocznikach chyba już są ponownie montowane żeliwne .
Opublikowano
a czy ktos moze sie wypowiedziec na temat turbiny i wtryskow oraz jeszcze lancucha rozrzadu

Turbina i wtryski zależą głownie od eksploatacji.. Rozrząd przecież jest bezobsługowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zle sie wyrazilem. nie ma tego samego problemu co w silniku n47(520d po lifcie)??

 

Nie ma bo to inna konstrukcja. Możesz popytać tego kolegi memberlist.php?mode=viewprofile&u=32377 jest z Brzeska i ma sporo przejechanych km. na tym silniku.

Opublikowano
Kolektory w tych rocznikach chyba już są ponownie montowane żeliwne .

 

 

czyli o kolektor ssacy i wydechowy nie mam co sie juz matrwic. a tak apropo to z czego byly zrobione kolektory przed liftem

Opublikowano

znalazlem cos takego na forum

 

W E60 spotkamy skrzynie biegów:

-manualna 6 biegowa ale niedostepna w 535d.

Image

-sekwencyjna manualna skrzynia SMG z łopatkami przy kierownicy.

Image

-sportowa 6 biegowa skrzynia automatyczna z łopatkami przy kierownicy.

Image

-automatyczna 6 biegowa z mechanicznym drążkiem zmiany biegu,możliwość założenia blokady.

Image

-automatyczna 6 biegowa z elektronicznym drążkiem zmiany biegów,szybsza od w/w.Brak możliwości założenia blokady,niedostępna z xDrive.

Image

 

czy moglby ktos do pisac pokolei numery, oznaczenia tych skrzyn

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.
Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

 

Zazwyczaj jak klapka się urwie to robi spustoszenie w silniku, turbinie i wtedy to albo remont kapitalny albo kupno innego silnika.

Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

 

Zazwyczaj jak klapka się urwie to robi spustoszenie w silniku, turbinie i wtedy to albo remont kapitalny albo kupno innego silnika.

 

cudownie! to jak zapobiegac temu zmieniac kolektor co jakis czas na nowy czy wymieniac klapki?

 

i nastepne pytanie czy jest w BMW 5 funkcja regulacji zawieszenia, a jak jest to jak to sie nazywa ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zazwyczaj większość usuwa klapki z kolektora ssącego bo nie chcą płacić 1800 zł za nowy a jeśli wymieniać kolektor to tak co ok. 100 tys. km.

 

Tu masz trochę info o wycięciu klapek: viewtopic.php?f=73&t=170766&hilit=kolektor lub tu jest pokazane jek się ich pozbyć: viewtopic.php?f=15&t=158180&hilit=usuni%C4%99cie

Opublikowano
ja znowu slyszalem ze problem z kolektorem wydechowym jest tylko w wersji 218 hp poprawcie jesli nie mam racji tak tylko slyszalem .natomiast dolotowy w kazdej wersji czyli 218 .231..235 .272 .286 trzeba zmienic najlepiej co 100 kkm nie 150 jak kaze serwis
Opublikowano

Jeśli wszyscy piszą ze usunięcie klapek dziala i nic z silnikiem sie nie dzieje to po co kupować nowy.

 

Podczas poszukiwań BMW 530d wszystkie maja pakiet m sport. Co dokładnie wchodzi w skład tego pakietu ? Czy zawieszenie nie jest za bardzo sztywne ???? Jak jest z wygoda jazdy z pakietem m sport????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy zawieszenie nie jest za bardzo sztywne ???? Jak jest z wygoda jazdy z pakietem m sport????

 

Osobiście uważam ze na nasze drogi zawieszenie m-sport to pomyłka, już przy zwykłym zawieszeniu jest dosyć twardo w szczególności na oponach RunFlat a co dopiero przy sportowym.

Opublikowano
Bardzo cieżko znaleźć ten model bez m sport. A jak jest ze szumem asfaltu wewnątrz kabiny. Czy to słychać w szegolnosci na oponach runflat???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo cieżko znaleźć ten model bez m sport. A jak jest ze szumem asfaltu wewnątrz kabiny. Czy to słychać w szegolnosci na oponach runflat???

 

Szum jest zależny od opon, jedne są głośniejsze inne mniej, wracając do zawieszenia to zawsze jak będzie za twardo możesz zmienić na zwykłe opony a jeśli nadal będzie źle to możesz założyć zwykłe zawieszenie.

Opublikowano
A jeśli porównując audi a6 3.0tdi ( bez s line) i BMW 530d ( bez m sport ) które będzie bardziej wygodne podczas długich tras . Jeździłem audi a4 z 2002 i powiem było dosyć wygodnie.
Opublikowano
A jeśli porównując audi a6 3.0tdi ( bez s line) i BMW 530d ( bez m sport ) które będzie bardziej wygodne podczas długich tras . Jeździłem audi a4 z 2002 i powiem było dosyć wygodnie.

 

Jak dlamnie to 530d. :norty:

 

 

A czy masz doświadczenie w jeździe audi a6.

 

Dla mnie 530d i a6 to dwa świetne auta. Wyglądają pięknie chociaż powiem BMW wyglada lepiej z zewnątrz. W wewnątrz nie mam porównania, nie siedziałem ani w tym ani w tym. Dla mnie auto musi być wygodne bo dużo spędzam czasu w aucie.

 

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz ale zbierają szum z asfaltu i bardziej czuć na nich wyboje, koleiny. Zawsze można zmienić na zwykle opony ale to wtedy tak jakby wyciąć pameli anderson silikony ;)

Opublikowano

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

Opublikowano

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

 

 

Zwykle opony miałem na myśli wysoki profil

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

 

Czytając artykuł autoswiata o BMW serii 5 pod koniec napisali o oponach ze zmiana na duży profil może pogorszyć właściwości jezdne auta .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

 

 

Zwykle opony miałem na myśli wysoki profil

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

 

Czytając artykuł autoswiata o BMW serii 5 pod koniec napisali o oponach ze zmiana na duży profil może pogorszyć właściwości jezdne auta .

 

A kto ci każe zmienić na wyższy profil ? Ja miałem RunFlat o profilu 50 a zmieniłem na zwykłe o profilu 45 tak że nie wiem skąd masz takie informacje.

Opublikowano

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

Ja miałem po kupnie 245/40R18 RunFlat

teraz mam ten sam rozmiar tylko zwykłe bez RunFlat.

Komfort odczuwalnie lepszy :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.