Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam BMW 325ie 97 2,5 l V6 benzyna. Od jakiegos czasu nawiew dzialal tylko na 4 trybie. Po wymianie przekaznika problem nie ustapil, nawiew wlacza sie tylko czasami i jezdze z zaparowanymi szybami. Orientujecie sie w czym problem? Musze wymienic cala plytke od nawiewu czy moze problem tkwi w przetwornicy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze to nie ma V6 w BMW!!!! pfu pfu BMW nigfdy nie robiło takich silników!!!

Jaki przekaxnik?? Jeśli nawiew Ci działa tylko na 4 biegu to znaczy ze padł Ci opornik dmuchawy. Najczęstsza wina to zapiekający sie silnik wentylatora (charakterystyczne piszczenie). Wymień regualtor nawiewu i posmaruj łożysko wentylatora nawiewu.

PZdR>

Edytowane przez KRIS85
Opublikowano

Chodzilo mi o 6 garow a nie V6. Myslisz ze wystarczy samo przesmarowanie lozyska i wymiana opornika? Ile to zajmnie czasu orientacyjnie?

PZDR

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ale napisałeś V6.... Powinno starczyć, chyba ze łożyska wentylatroa są już zatarte mocno, wiec czeka Cię regeneracja lub szukanie innego wentylatora.

 

PZDR>

Opublikowano

Chcialbym ogarnac zakup przez neta, bo jestem za granica, a serwis jest kosztowny. Masz moze jakies namiary na sprawdzone stronki z czesciami? Co najlepiej zamowic, caly wentylator od razu z przelacznikiem? Czy probowac regenerowac lozyska? Orientujesz sie jaki jest koszt wentylatora?

PZDR

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wentylator szukaj używanego, rezystor dmuchawy jak dobze pamiętam był poniżej 100złotych, ew. jakiś dobry elektryk powinień spokojnie ogarnąć temat i wymienić co potrzeba.

 

PZDR>

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Po pierwsze to nie ma V6 w BMW!!!! pfu pfu BMW nigfdy nie robiło takich silników!!!

Jaki przekaxnik?? Jeśli nawiew Ci działa tylko na 4 biegu to znaczy ze padł Ci opornik dmuchawy. Najczęstsza wina to zapiekający sie silnik wentylatora (charakterystyczne piszczenie). Wymień regualtor nawiewu i posmaruj łożysko wentylatora nawiewu.

PZdR>

 

BMW się wkurzyło i też zrobiło V6 w dodatku diesel

http://www.kahle-motorsport.de/index.php?option=com_content&task=view&id=322&Itemid=142

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyżby w najbliższych latach BMW zamierzalo wprowadzić silniki V6? No ale nie na temat... poradził sobie kolega z nawiewem??

 

PZDR>

  • 1 rok później...
Opublikowano
Może ktoś coś poradzić kiedy wentylator jeszcze działa na wszystkich biegach tylko na razie piszczy na 1 i 2 biegu? Już raz odkręciłem tą osłonę i popsikałem go WD40 z różnych stron ale pomogło tylko na kilka minut, potem z powrotem zaczęło piszczeć. Ciekawe to że jak pochodzi na 3 biegu to przestaje piszczeć na jakiś czas.
Opublikowano
Ja mialem podobny problem , tez mi tylko chodzila na 4 biegu , zmilem bezpiecznik o wiekszej cyferce i bylo ok :)

a matą niepalną tablice bezpieczników obłożyłeś? no tylko niech się nie znajdą chętni kopiowac takie rozwiązania...

jeżeli wentylator zaciera się na tulejkach to wirnik zaczyna się okropnie grzać a akurat w kwestii podmiany bezpieczników nikt nie powinien poprawiać inżynierów.

Temat przerabiany rozebrać nie sposób a smarowanie olejem czy czymś innym to doraźne sposoby pomagające na miesiąc...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pomijając kwestję v6 to nie wiedziałem że e30 produkowali do 97roku.
Będziesz Mógł Więcej
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. ja mam coś podobny problem. tylko ze na 2,3,4 nawiew wydaje dziwny dźwięk nie piszczy tylko inaczej ale nie umiem tego opisać.

Myślicie ze to tez łożysko?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.