Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem Ci napisać że też tak mam, ale pomylilo mi się z przesunięciem wzdłużnym.

Masz dwie mozliwości. Uszkodzony ślizg lub jakiś tuner wybrzuszył błotniki.

Opublikowano
Acha. Tunner odpada, zderzak nie zwisa, tylko jest przesunięty w prawo, patrząc od przodu. Nic, w takim razie ASO coś spaprało przy montażu, tak jak z zaślepkami(dekielki) spryskiwaczy, rzekomo przy demontażu już były oba uszkodzone przy klipsach. Dziwne. Musiałem zapłacić po 50 zł za sztukę. :duh:
Opublikowano

Taaa jasne, uszkodzone.

 

Przyglądam się tej Twojej batalii i się zastanawiam. Po co to w ogóle ruszałeś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy jest możliwość regulacji położenia zderzaka przedniego w poziomie? Mam przesunięty o 3-4mm, choć trzyma się solidnie, a szpara z reflektorem i maską jest ok.

 

 

Da się, ślizg ma owalne otwory i jest regulacja parę cm.

Opublikowano

Zdemontowali zderzak pomalowali i założyli tak? Slizgi nie wymagały chyba demontażu więc tym bardzie regulacji. Wszystko powinno być klik, klik i pasować.

 

W moim domu jest zakaz wypowiadania slowa "fachowiec"...bo piany dostaję.

Opublikowano
taa a mówią "fachowiec" to brzmi dumnie, niestety nie zawsze kto naprawia auta to fachowiec, czasem zwykły partacz....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale, co niby miałem nie ruszać? Porysowana maska, zderzak, listwy i reflektory, tak jeździć?

 

Hmm, to może oni w ogóle ruszali błotnik i dlatego jest nierówno bo narożnik pod kierunkowskazem też ma śrubę która ma dużo większą regulację niż sam ślizg zderzaka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zderzak jest w tym miejscu zapinany na zatrzaski, które trudno się rozpina. Niefachowy demontaż (tzn. ściąganie na siłę) może być przyczyną odkształcenia zatrzasku lub otworu w zderzaku, przez co właśnie jest problem ze spasowaniem.

Ja zażyczył bym sobie demontażu zderzaka i sprawdzenia stanu elementów mocujących, nie zdziwił bym się jak było by tam trochę kleju czy silikonu :mrgreen: Pewnie jeżeli okaże się że zatrzaski/prowadnica są uszkodzone to też będziesz musiał zapłacić, przecież to ASO. Jedyny plus, to to ze jest to niedrogi element.

Opublikowano

Nie, zdejmowali tylko zderzak do lakierowania. Jeszcze jedna fotka z bliska:

 

http://img835.imageshack.us/img835/121/zdes.jpg

 

Mam jeszcze dylemat z migaczami, bo lewy wydaje się być w nie oryginalnej pozycji, wychodzi prawie po za obrys błotnika:

 

http://img32.imageshack.us/img32/828/swpj.jpg

 

prawy wygląda tak:

 

http://img195.imageshack.us/img195/4005/swlbz.jpg

 

Jakby ktoś mógł doradzić z tych osob co nigdy nie miały ruszanego przodu w swoim samochodzie, będę rad, bo dziś jadę na poprawki do ASO.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie to właśnie wygląda po tych kierunkach, że ktoś wypuścił błotnik na zewnątrz /luzując śrube o której pisałem wcześniej/ po to żeby kierunek lepiej leżał, a zapomniał to samo zrobić po drugiej stronie, no i zapomniał o zderzaku. :? Ewentualnie był problem z zatrzaśnięciem kierunku na drugi ząbek więc zrobił sobie więcej miejsca luzując błotnik, a potem skręcił go jak sam się ułożył.

 

Niby prosta sprawa ale kombinacji dużo, no i kilka zmiennych które decydują jak całość będzie zgrana bo szczelin tu masa.

Opublikowano
Jestem po wizycie w ASO. Temat zderzaka został naprawiony w stylu pan uderzył z otwartej dłoni i teraz jest równo :shock: Migacz lewy był wysunięty, bo ksenon został zamontowany krzywo i wystarczyło 2-3 mm popuścić na śrubie i wlazło. Generalnie szczegóły ich gubią, a normy fabryczne mają w nosie, bo jak się tłumaczył mosiek, nowe X5, X6 przyjeżdżają niedokładnie spasowane z fabryki. Dziwne.
Opublikowano

To wcale nie jest dziwne. Wszystko jest teraz made in china...i taki styl obowiązuje.

W mojej Alfie popsuła sie pierwsza rzecz od dwóch lat...i co to jest? ..pompa sprzęgła made by BOSCH

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem po wizycie w ASO. Temat zderzaka został naprawiony w stylu pan uderzył z otwartej dłoni i teraz jest równo :shock: Migacz lewy był wysunięty, bo ksenon został zamontowany krzywo i wystarczyło 2-3 mm popuścić na śrubie i wlazło. Generalnie szczegóły ich gubią, a normy fabryczne mają w nosie, bo jak się tłumaczył mosiek, nowe X5, X6 przyjeżdżają niedokładnie spasowane z fabryki. Dziwne.

zobacz sobie jak są drzwi spasowane w niektórych f10/11 a dla mnie 3-4mm to jak 500kilometrów

Opublikowano

Robota po ASO wygląda tak.

 

http://img714.imageshack.us/img714/9432/bbb1mz.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/269/bbb2mjpg.jpg

 

Jak jakieś uchybienia dostrzegacie, to informować. Będę dalej reklamował :mrgreen: Mnie osobiście przeszkadza jedna rzecz, którą fabryka źle skręciła/zgrała - błotniki z drzwiami, chodzi o linię listew ozdonych. Nie jest równa, gdyż błotniki są o 2-3 mm wyżej i krzywiej. Może to na wiosnę poprawię u jakiego blacharza/lakiernika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.