Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki kolor powinien być pod korkiem wlewu oleju,bo u mnie w 523i jest taki brązowy i kolor oleju też jest brązowy mało jest płynu chłodzącego

boje sie o uszczelke pod głowica

noga w chłodnicy
Opublikowano
Kolego podjedź do mechanika i niech sprawdzi. Mają takie sprytne urządzenie i wkładają w zbiorniczek wyrównawczy i wyjdzie czy uszczelka. Ja byłem ze swoją nie dawno. Koszt sprawdzenia tylko 20zl.
Opublikowano
jakby to uszczelka była to pod korkiem byłoby masło, a nie brązowny kolor!! Nie martw sie niepotrzebnie, tylko sprawdź sobie dobrze czy po prostu ci płyn gdzieś nie wycieka...
najpiękniejszy dźwięk na świecie- R6 w BMW
Opublikowano
nic nie wycieka, wszystko jest ok. To po prostu para wodna która kondensuje się w tamtych rejonach podczas zimy, abyś przekonał się przeleć się 10 km po autostradzie i masło i inne niepożądane płyny powinne zniknąć!Wystarczy dobrze dogrzac auto.pozdrawiam
Opublikowano
nic nie wycieka, wszystko jest ok. To po prostu para wodna która kondensuje się w tamtych rejonach podczas zimy, abyś przekonał się przeleć się 10 km po autostradzie i masło i inne niepożądane płyny powinne zniknąć!Wystarczy dobrze dogrzac auto.pozdrawiam

 

dokładnie!

Brązowy korek to norma, korka olej nie płucze bo jest przysłonięty, więc przez 10 lat jakiś osad musiał się zebrać.

Gdybyś miał walniętą uszczelkę miałbyś majonez (z reguły grubą warstwę na korku).

Opublikowano

dopowiem, że u mnie było dość dużo masła :D jeżdziłem na odcinkach do 3 km tak że temperatura ledwo dochodziła do pionu i zaraz był koniec jazdy, co więcej masło zbierało się nawet na bagnecie :? byłem już przekonany że to uszczelka albo nawet głowica ale wszystko znikało jak tylko przeleciałem się po autostradzie. Problem występował tylko w zimie, w lecie nie było masła nawet jeśli jeżdziłem na krótkich odcinkach. To był silnik 2.0, ale płyn nie znikał, węże były twarde w normie. Kiedyś zmierzyłem ilość wody w oleju i okazało się że było jej ok 200 ml :shock: :shock: przed "wypaleniem" o dziwo teraz mam silnik 2.5 l i masło się nie zbiera pomimo krótkich odcinków a silnik nie jest nigdy dogrzany za sprawą uszkodzonego termostatu :o

W poprzednim aucie doszło nawet do tego że kiedyś było ok 20 stopni mrozu , silnik zamarzł aż dym zaczął z niego lecieć dmuchawą :D W każdym bądź razie masło w oleju nie zawsze oznacza uszczelkę albo podobne problemy

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja tez mam maselko pod korkiem, jezdze na krotkich odcinkach, termostat do wymiany, teraz w mrozy ono nawet zamarza przy korku oleju, wiec nie jest to plyn chlodniczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.