Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.mam taki problem w z moim e 39 2.5 benz.auto raz pracuje na 5 cylindrach a raz na wszystich zmierzylem ciśnienie to raz ono jest a raz go brak
Opublikowano
za brak cisnienia moga byc odpowiedzialne panewki....ale niekoniecznie...Lepiej tak nie odpalac silnika...Niech zajmie sie tym DOBRY mechanik.....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba nie o takie ciśnienie chodziło koledze.Podejrzewam,że kolega pytał o ciśnienie wewnątrz "garnka".Czyli do sprawdzenia głowica,zawory w głowicy,warto sprawdzić najpierw tak banalną rzecz jak dokręcenie świecy.Pierścienie tłokowe raczej wykluczam skoro raz jest a raz nie.Przy zużytych/popękanych pierścieniach komprecha idzie w silnik,a silnik pobiera duże ilości oleju.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Chyba nie o takie ciśnienie chodziło koledze.Podejrzewam,że kolega pytał o ciśnienie wewnątrz "garnka".Czyli do sprawdzenia głowica,zawory w głowicy,warto sprawdzić najpierw tak banalną rzecz jak dokręcenie świecy.Pierścienie tłokowe raczej wykluczam skoro raz jest a raz nie.Przy zużytych/popękanych pierścieniach komprecha idzie w silnik,a silnik pobiera duże ilości oleju.

 

 

oleju nie bierze nic jeżdzę z tym od roku.raz jest dobrze a raz nie.wtedy gdy nie pracuję na jednym cylindrze mierze ciśnienie i go nie ma potem pojeżdżę trochę i znowu jest wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.