Skocz do zawartości

330i (E36) Analiza wykresu M54B30


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Byłem na hamowni swoim E36 M54B30 i wyszedł mi taki o to wykres:

 

http://img190.imageshack.us/img190/6428/330at.jpg

 

Seryjnie powinno być 231 KM przy 5900 obr./min i 300 Nm przy 3500 obr. min.

Dolot: seryjny z E39 na papierowym filtrze.

Wydech: kolektory seryjne z katami, dalej dwa pierwsze tłumiki seryjne z E46 z tym silnikiem(przelotowe) i końcowy przelot od MTG czyli tak naprawdę układ jest przelotowy.

Sondy wszystkie są na miejscach.

Brak błędów na kompie.

To był 3 pomiar pod rząd i był najlepszy pewnie ze względu na wychłodzenie dolotu.

 

Co może być przyczyną braku 9 KM i 23 NM i do tego maks. Nm jest przy wyższych obrotach?

Wydech?

Kompresję zmierzę.

 

Silnik pochodzi z angola E39 z automatem i ma przelatane 190 tys. km. Samochód, z którego go wyjmowałem był w super stanie, więc raczej i silnik był dbany.

 

Proszę o rady, bo trochę mnie to nie pokoi.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Być może wina leży w dolocie - źle dobrany "wyliczony" względem wydechu. Poza tym brak klapki w ostatnm tłumiku może odpowiadać za opóźniony max moment

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.