Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Mam pytanie czy da sie do zwyklych poliftowych lamp z soczewkami (orginalnych) przełożyć przetwornice, zarniki z orginalnych lamp z xenonami. Edytowane przez b0ss
Opublikowano

Różnica jest na pewno w gniazdach - bez ksenonu sa na zdaje się H7 a oryginał ksenon to D2S. Parę razy gdzieś czytałem, że ponoć mozna dostać gdzies specjalne przejściówki umożliwiające włożenie żarnika D2S w gniazdo żarówki H7. Ile w tym prawdy to już nie wiem bo przyznam, że zdjęć żadnych takich przejściówek i zamontowanych tak D2S ----> H7 nie widziałem.

Pzdr.

Opublikowano
tylko sęk w tym ze mam orginalne ksenony sa spryski i samopoziomowanie ale niestety z tylu sa troszke polamane i zaparowuja i tak mysle czy nie kupic zwyklych soczewek i jakos tego przelozyc, jednak koszt byl by o wiele mniejszy niz kupna fabrycznych, tylko pytanie czy dasie to zlozyc w kupe
Opublikowano
Tanie hidy wprowadzaja zaklocenie slyszalne np w CB radio i maja krotka zywotnosc.

Wszystko jest kwestią ceny takich HIDów. TO co piszesz odnosi się przeważnie do tych tańszych HIDów. Sam na początku miałem zestawy HID zakupione pod moje poliftowe soczewki H7. tyle tylko, że ja zakupiłem konkretnie ten zestaw:

http://www.well-done.pl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,34/category_id,11/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,4/

Jak widać cena za niego nie jest zbyt niska ale dzięki temu;

- nie miałem najmniejszych zakłóceń na CB

- pierwszy żarnik zaczął mi padać po prawie 2 latach użytkowania (co jest raczej mało osiągalne w tanich HIDach).

Obecnie wymieniłem całe lampy na oryginalne Hella Xenon D2S. Musze przyznać, że świeci to jeszcze trochę lepiej niż te HIDy, które miałem i które - przyznam szczerze - świeciły bardzo przyzwoicie (na pewno nie ma co porównywać ze zwykłą żarówką H7 bo w nocy w deszczu jazda na tych światłach to była męka).

co do sprysków i samopoziomowania to wiadomo - są obowiązkowe wg przepisów ale wszystko jest kwestią na jakich policmajstrów w trakcie kontroli i diagnostów na przeglądzie trafisz - ja przez te 2 lata jeździłem bez ów wyposażenia i nigdy nie miałem problemu. Teraz ponieważ dawałem zderzak do lakierowania postanowiłem, że skoro wymieniłem już lampy na oryginały to przy okazji zdjęcia zderzaka zamontuje sobie instalację spryskującą lampy (pompkę wysokiego ciśnienia zmostkowałem z pompka od szyby - docelowo będę dążył do zmiany manetki mojej na taką z przyciskiem od intensywnego zmywania aby właśnie pod ten przycisk podłączyć zasilanie spryskiwaczy lamp by działało to niezależnie). Graty kupiłem używane poprzez Allegro i lokalnych handlarzy częściami do e39.

Pzdr.

Opublikowano
a wiece jak nikt nie orientuje się czy taki zabieg jest możliwy ? przypatrywałem się na zdjęciach lamp na allegro i wydaje mi się, że powinno wszystko pasować o ile wewnątrz nie ma różnicy, aa i ten adapterek chyba trzeba było by dokupić... Ale może ktoś wie więcej na ten temat więc czekam na informacje
Opublikowano
powiem ci tak ;mianowicie możesz kupić nawet lampy bez soczewki i założyć sam środek, lecz trzeba wymienić regulatory ponieważ oryginalne są przegrzane i bardzo kruche . być może uda ci się od swoich wykręcić bezdotykowo i założyć w nowe obudowy . a o jakim adapterku piszesz?
Opublikowano
bo normalnie w lampach jest zarowka bodajrze H7, a wlasnie adapter to taka jak by przejsciowka z H7 na D2S (żarnik).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.