Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciężko odpowiedzieć. Ja 530d 218KM do 1800obr ok mam dziursko, później poezja.

 

W zasadzie chciałbym, żeby moje auto zawsze jeździło w zakresie 1800 do powiedzmy 3500. Niżej dziura a wyżej po co? :)

Opublikowano

Dopisze się do tematu rownież mam dziurę i to na dwóch czy w dwóch zakresach

0 do około 1700

Następna 2000 do 2800

W praktyce wyglada to tak ze dojerzdzajac do świateł na czerwone które za kilkasekund robi się zielone auto nie idzie mam dziurę w najbardziej potrzebnym i najczęściej używanym zakresie w mieście na automacie. Klika razy o mało zawału nie dostałem kiedy chce wjechać na rado a tu auto myśli kilka chwil co ma zrobić. Auto na autostradzie idzie bez większego kłopotu do 180 potem już tak dynamicznie się nie zbiera a max prędkości to 210

na hamownii wykres jest załamany czyli idzie do góry potem spada wszystko o około 100 pkt

 

Może to wina kolektora jak myślicie,

Opublikowano

"Może" to jest niezbyt fajna diagnoza. Najlepiej podepnij go pod komputer. Może wyjść wiele rzeczy. Przecież na pałę wymieniać gratów nie warto, prawda?

 

Znajdź kogoś w okolicy z forum, kto pomoże Ci posprawdzać parametry auta w biegu, jak ładuje sprężarka, co w tryskami itp.

Opublikowano

Każdy podchodzi jak lubi. Ja z jednej strony też mam zawsze tendencję do podnoszenia mocy, jeśli da się ją podnieść, ale w tym aucie chyba sobie odpuszczę.

1. Wydaje mi się, że skrzynia nie została stworzona do dużo większych momentów obrotowych.

2. Droga turbina, która pada CZASEM nawet bez CHIP.

3. Auto jeśli jest sprawne i ma dobry soft w skrzyni, nie pozwala odczuć turbo dziury i zaczyna ciągnąć w mgnieniu oka po wciśnięciu gazu. W domu mam jeszcze A W12 i M V12 i oczywiście, że są szybsze, ale jak wsiadam później do BMW, to wcale nie jest jakaś zawalidroga, tylko również pozwala na zabawę.

 

Mi moje autko jeździ bardzo żwawo dzięki temu, że wszystko ma idealnie sprawne, ma nową turbinę (nie regenerowaną), ma wyczyszczonego kompa i zrobioną adaptację wszystkich podzespołów (przepływomierz, skrzynia), dodatkowo skrzynia ma nowy soft, co niesamowicie poprawiło jej charakter, już się nie zachowuje jakby miała benzyniaka pod maską, tylko jest świadomą użytkowniczką diesla :) Myślę, że warto tez zająć się EGR, przez który auto mi dymiło a po czyszczeniu i ustawieniu komputerowo (auto pobiera znacznie więcej świeżego powietrza niż wcześniej), auto jest jak nówka i może okazać się, że żadnych CHIPów Kolega nie będzie potrzebował, tylko doprowadzenia auta do stanu "fabrycznego".

 

Wszystkimi softowymi sprawami zajął się szatynwroc i gorąco polecam współpracę z nim!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
Odświeże troche bo u mnie sa podobne objawy ale jak tylko pojezdze kilkaset kilometrow po miescie.Ja wyjade za miasto i wlaczy sie wypalanie dpf i oczysci filtr to autko odrazu inaczej chodzi.Po prostu to nie jest auto stworzone do jazdy po zakorkowanym miescie.W serwisie mi powiedzieli że raz na 150 tysięcy warto tez rozebrac turbine i wyczyścic kierownice od turba bo często się zapiekają. Edytowane przez boleknh

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Odświeże troche bo mam podobny problem.Otóż jak jeżdże przez pewien okres bardzo dynamicznie to auto ciągnie super,natomiast jak zmienie styl jazdy na niedzielny tzn.przez 30km pojezdze spokojnie po mieście tak do 2 tys.obrotów tworzy się mega turbodziura w zakresie 1000-2000 tyś.km auto ledwo zipie :( Znowu pojeżdże mocniej 30-40km i auto wraca do życia.Macie jakiś pomysł? przepływomierz ? zapieczone kierownice w turbie? Filtry nowe,egr wyczyszczony.dzięki za pomoc :(

 

Może to zły pomysł, ale spróbuj przełączyć wtedy skrzynię na automat i zobacz jak jeździ. Może to nie urbodziura, tylko skrzynia przyzwyczaiła się do spokojnej jazdy. Ta skubana uczy się za często niestety. Nie lubię tego. Chciałbym, żeby była zawsze taka sama, na D stonowana i spokojna, na S wkurzona i napalona. Taty Audi A8 W12 tak ma i pracuje to świetnie. Na D zawsze płynnie i spokojnie, na S ostro.

Opublikowano
dzięki za pomoc ale mam manuala :wink:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.