Skocz do zawartości

320D Trzęsie na biegu jałowym


Sproxxy

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego jutro dam ci znac bo auto idze na wymiane kola pasowego i mam nadzieje ze wibracje ustana jezeli nie tzn ze albo cos z wtryskami albo problem lezy jeszcze gdzies, dodam ze korekcje byly sprawdzane mam dobre,poduchy wymienione dwumas tez.
Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jutro dam ci znac bo auto idze na wymiane kola pasowego i mam nadzieje ze wibracje ustana jezeli nie tzn ze albo cos z wtryskami albo problem lezy jeszcze gdzies, dodam ze korekcje byly sprawdzane mam dobre,poduchy wymienione dwumas tez.

I Jak po wymianie koła? Lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, coś w tym rodzaju, wystarczy lekko dodac gazu i wibracje ustępują

Miałem to samo... u mnie to był łącznik elastyczny tłumika

viewtopic.php?f=69&t=148004&p=1259400#p1259400

 

Poczytaj. Ale drgania nie były duże jak przy dwumasie i tym bardziej przy kole pasowym.

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo... u mnie to był łącznik elastyczny tłumika

viewtopic.php?f=69&t=148004&p=1259400#p1259400

Co z tym zrobiłeś??

Jak zmieniałem poduszkę prawą pod silnikiem, unosząc silnik musiałem naruszyć ten łącznik bo od tego czasu też mam lekkie drgania (jakby pracował na 3garach)

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łącznik mam zamontowany i jest w bardzo dobrym stanie. Mimo to trzęsie. Ale gdy wduszę hamulec przestaje

Łącznik jak sam nazwa wskazuje jest elastyczny i ma za zadanie nie przenosić drgań silnika i, co za tym idzie, wydechu na resztę karoserii. Jeśli jest sprawny - nie przenosi, jeśli niesprawny - też nie przenosi (bo mniejszą powierzchnią przylega do reszty wydechu :wink: ). A generalnie skutkiem uszkodzenia łącznika nie są wstrząsy lecz raczej zapach spalin w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam, mam Taki problem: Gdy auto się rozgrzeje i stoi na biegu jałowym to bardzo mocno odczuwalne są drgania które czuć w całym wnętrzu. Czym to może być spowodowane? Autu to 320d sedan 136KM

A wiec kolego jestem po wymianie kola pasowego i niestety wibracje nie ustaly,kolo nie bylo jakies zajechane , zapieczona byla tylko sruba walki bylo sporo zeby ja odkrecic. Zostaly sprawdzone podpory walu lacznik elastyczny wydechu wygladaja ok.W zeszlym roku wymienilem dwumasa ze sprzeglem poduszki silnika wiec pozostaly juz tylko wtryski aczkolwiek trzy miesiace temu sprawdzalem u kolegi TC wtryski i korekcje byly dobre. rok temu tez sprawdzalem i tez bylo ok ale pamietam ze mechanik cos wspomnial o jednym z nich ze czasami lubi odskoczyc od normy i moze wlasnie tu lezy problem,moze kat wtrysku nie taki albo poprostu juz ktorys pada powoli bo objawia sie to tylko na luzie a po dodadniu gazu znika. Ty masz na pompie auto wiec wtryski masz z glowy.

Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie przez chwilę jeden wtrysk kulał , ale zaraz wróciło do normy ...

jak będziesz sprzedawał to daj znać , chętnie NAvi odkupię :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie o tym wtrysku mowa trzeba jeszcze jedna diagnoze zrobic ktory to wtrysk i do dziela oby tylko jeden bo jak wszystkie kuleja to do zyda a co proponujesz kolego TC wstawic zamiast navi maly chinski telewizorek z ebaya.... :D
Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...pod warunkiem że będziesz sprzedawał auto , chyba nie sprzedaż razem z navi ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem koło nie ma nigdzie pęknięcia trzyma się dobrze.

Koło nie musi mieć widocznych na zewnątrz pęknięć, żeby gorzej spełniało swoją rolę, wiem po sobie, różnica zauważalna.

Pewnie zgadzam sie z tym, zawsze nowe kolo to nowe, na plus dla silnika ale ja pocichu liczylem ze te wibracje znikna a tu poleglem ale sie nie poddaje

Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne są tutaj mądrzejsi ode mnie, ale ja też miałem u siebie problem wibracji...towarzyszyło mu okropne dudnienie, którego nie można było wytrzymać a po delikatnym podniesieniu obrotów wszystko znikało...okazało się, że środkowa guma trzymająca tłumik pękła i po odpaleniu silnika rura obijała się o tunel...nowy uchwyt rozwiązało problem...

 

rozwiązanie trywialne, ale zawsze trzeba szukać najprostszych rozwiązań...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.