Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Napisz dokladniej o co chodzi? BTW zacznij od termostatu.. a najlepiej :search:
Opublikowano
Zgadzam sie z tomkiem.pierwsze co sprawdz termostat.chyba potrafisz sprawdzić czy jest sprawny.jesli jest ok, to pewnie trzeba wymienic pompe wodna,ale moglbys podać wiecej szczegółów np. po przejechaniu ilu kilometrów ci zaczyna sie przegrzewać?
Opublikowano
mam samochod od dawna, bez termostatu na wolnych obrotach jest ok, przy przejechaniu 2-3 km "pałując" węże puchną, woda sie gotuje leci para. Wymieniłem pompe wodną, próbowalem odpowietrzac i nic.
Opublikowano
..bez termostatu na wolnych obrotach jest ok..

 

Jak to? Jezdzisz bez termostatu? :worried:

Opublikowano
mam samochod od dawna, bez termostatu na wolnych obrotach jest ok, przy przejechaniu 2-3 km "pałując" węże puchną, woda sie gotuje leci para. Wymieniłem pompe wodną, próbowalem odpowietrzac i nic.

 

nie chce nic sugerowac... ale moje zdanie jest takie- peknięta glowica. Przy załozeniu pczywiscie prawidłowego odpowietrzenia układu i sprawności wszystkich elementów tj. termostat, visco,itd.

 

jesli jestes z niedaleka to zajeżdzaj, diagnoza gratis....

 

pozdrawiam

bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam pytanie mój mechanik to sierota, sprawdziłem głowice, nie jest peknieta, przyczyna w przegrzewaniu tkwi gdzie indziej,na dodatek złamali mi wałek rozrządu...(kretyni) Czy ktoś ma może wałek rozrządu do tds rocznik od 92 silnik 256T1. w dobrym stanie, i czy muszę wymieniać mostki wraz ze szlifem stopy wałka w głowicy
Opublikowano
Zdejmowałeś głowicę? Mój znajomy nie wymienił śrub głowicy poczas wymiany uszczelki pod głowicą i auto się grzało. Zamienili w sumie trzy razy głowicę i nie było efektu. W końcu ktoś zauważył, że w TDS nie powinno używać się dwa razy tych samych śrub i problem usunięto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.