Skocz do zawartości

brak cieplego powietrza w kabinie


waitfor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj jadac do pracy zauważyłem problemy z temperaturą wewnątrz kabiny. Ustawione 21 stopni auto na klimatroniku a w kabinie zimno, z nawiewów leciało słabo cieple powietrze. Wczoraj przy 20 stopniach

miałem w samochodzie przyjemnie ciepło. Prosze o porade co moze być przyczyna nieprawidłowej temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walnięte termostaty EGRu i główny. Sprawdzić tez czy działa prawidłowo dodatkowa pompa wody, podpiąc auto do komputera sprawdzić czy są jakieś błędy, sprawdzić temperature płynu po np 5-10 km

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera od wczoraj mam to samo... zna ktoś koszt wymiany obu termostatów w ASO?

 

google->BMW ASO Kraków numer->telefon-> wiesz w ciagu 3 min

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na zamkniętym obiegu. Jeżeli zacznie mocniej dmuchać z nawiewów to masz zapchany filtr kabinowy.

 

Przerabiałem rok temu w zimie. W samochodzie zimno, czasami jednak zawiało ciepłym. Okazało się, że cieplej miałem w momentach kiedy automatycznie zamykał się obieg. Nie wiedzieć czemu, nowy filtr MANN zapchał się po niespełna 2 miesiącach. Po ponownej wymianie problem ustąpił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera od wczoraj mam to samo... zna ktoś koszt wymiany obu termostatów w ASO?

ok 270-300 zl. Glowny 165-175 , EGR 120-140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję bardzo! pierw jednak spróbuje wymienić filtr kabinowy!

wyjmij go najpierw i zobacz co sie bedzie dzialo tak na testa. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem temp w drodzie powrotnej trzyma idealnie 90 stopni, wiec to nie termostaty, na 99% to jest jakas klapa silownik nad tunelem pod panelem klimatronika bo na tylne siedenia ladnie leci cieple powietrze a na przod juz nie, moze ta klapa sie zaklinowala albo moze jest bezpiecznik przepalony odpowiedzialny za jej prace

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam Panowie.

myłeś,że w dobrym dziale pisze....:) szukałem dość długo inf na temat ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi...:(

Mam taki problem, mianowicie w moim bmw brak ciepłego nawiewu powietrza na wolnych obrotach silnika , nawet po przejechaniu 20km po zatrzymaniu się np. na światłach przy nastawieniu na maxa( klimatyzacja typu {Panel obsługi autom. klim., Basis} zaraz zaczyna dmuchać zimnym powietrzem, przy dodaniu gazu na postoju obroty 2.5tys obr/min jest wszystko ok leci gorace powietrze...przy delikatnej jeździe tez zimnie powietrze.....termostat na 100% sprawny temperaturę pokazuje w ukrytym menu cały czas miedzy 94-96 C fakt był wymieniany około miesiąca temu ale odpowietrzony układ zastał solidnie....przynajmniej mam taka nadzieje,,,,:)

( tak jak jest tu krok po kroku)\

1. Connect battery charger.

2. Switch on ignition, do not start.

3. Set heater to maximum temperature, activate "Automatic" button, then reduce fan to lowest setting.

4. Press accelerator pedal for 10 seconds to floor. Engine must not be started

5. The venting procedure is started when the accelerator pedal is pressed and takes approximately 12 minutes.

6. Then top up fill level in coolant expansion tank with 250 ml (or about 18mm) above max. (only when venting (bleeding))

7. Check cooling system for leaks.

8. If the venting procedure has to be carried out several times, allow DME to drop completely (ignition key removed for approximately 3 minutes), then repeat from step 3.

 

Liczę na fachowa pomoc :) a i jeszcze jeden myślę ,ze istotny fakt.....czasami zauważam taka sytuacje,ze po odpaleniu auta przy niższych temperaturach pokretło nastawieni siły nadmuchu działa tylko do 2 zakresu,,nie zawsze tak jest.....ale czasami....nie pomaga nastawienie na auto 0 reakcji działa do 2 stopnia i ani więcej...czym to jest spowodowane,,,,,?????

z góry dzięki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam Panowie.

myłeś,że w dobrym dziale pisze....:) szukałem dość długo inf na temat ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi...:(

Mam taki problem, mianowicie w moim bmw brak ciepłego nawiewu powietrza na wolnych obrotach silnika , nawet po przejechaniu 20km po zatrzymaniu się np. na światłach przy nastawieniu na maxa( klimatyzacja typu {Panel obsługi autom. klim., Basis} zaraz zaczyna dmuchać zimnym powietrzem, przy dodaniu gazu na postoju obroty 2.5tys obr/min jest wszystko ok leci gorace powietrze...przy delikatnej jeździe tez zimnie powietrze.....termostat na 100% sprawny temperaturę pokazuje w ukrytym menu cały czas miedzy 94-96 C fakt był wymieniany około miesiąca temu ale odpowietrzony układ zastał solidnie....przynajmniej mam taka nadzieje,,,,:)

( tak jak jest tu krok po kroku)\

1. Connect battery charger.

2. Switch on ignition, do not start.

3. Set heater to maximum temperature, activate "Automatic" button, then reduce fan to lowest setting.

4. Press accelerator pedal for 10 seconds to floor. Engine must not be started

5. The venting procedure is started when the accelerator pedal is pressed and takes approximately 12 minutes.

6. Then top up fill level in coolant expansion tank with 250 ml (or about 18mm) above max. (only when venting (bleeding))

7. Check cooling system for leaks.

8. If the venting procedure has to be carried out several times, allow DME to drop completely (ignition key removed for approximately 3 minutes), then repeat from step 3.

 

Liczę na fachowa pomoc :) a i jeszcze jeden myślę ,ze istotny fakt.....czasami zauważam taka sytuacje,ze po odpaleniu auta przy niższych temperaturach pokretło nastawieni siły nadmuchu działa tylko do 2 zakresu,,nie zawsze tak jest.....ale czasami....nie pomaga nastawienie na auto 0 reakcji działa do 2 stopnia i ani więcej...czym to jest spowodowane,,,,,?????

z góry dzięki pozdrawiam

 

 

Witam bakciu udalo sie moze tobie rozwiazac ten problem?? Mam dokladnie podobny w q7 3.0tdi i prawdopodobnie jest to uszczelka pod glowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.