Skocz do zawartości

macste

Zarejestrowani
  • Postów

    840
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana macste w dniu 17 Czerwca

Użytkownicy przyznają macste punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 M340i LCI
    było: F30 328i i 3xAudi
  • Lokalizacja
    WRC
  • Zawód
    zarządca haosu

Ostatnie wizyty

1 348 wyświetleń profilu

Osiągnięcia macste

Biegły fan marki

Biegły fan marki (11/14)

  • Very Popular Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

154

Reputacja

  1. Też tak myślę serie 1-3 po najniższej linii... fakt, że lift czy nowy model może przynieść zmiany...
  2. Akurat ta opcję sprzedają i za nią większość z nas zapłaciła, tylko ma obniżoną funkcjonalność... to jest słabe.
  3. Jeździsz normalnie to nie bierze, będziesz mocno dociskał to każdy motor trochę oleju zawsze weźmie. Taka sytuacja
  4. Mam podobne przemyślenia, niby oznaczenia i sygnalizacja świetlna podobna ale... Po drugie być może jednak inne regulacje prawne, które wykluczają te systemy z użytku w naszym pięknym kraju. Traktuję to i tak jako dodatek więc szczególnie nie ubolewam. Fajnie jednak by było jakby działało i u nas w standardzie.
  5. Ekstremalnie mało jak na 140... Ecopro? M340i weźmie w tych warunkach w Comfort ok. 7,5l/100km co i tak uważam za rewelację przy tej masie i mocy. Ciekawe ile pali 320d przy takiej jeździe... poniżej 4l na pewno.
  6. Światła pięknie kontroluje w DE, znaki STOP też ładnie akcentuje np. we Włoszech. Dlaczego bez kodowania tego nie ma u nas?
  7. Ja mam matową na całym i niestety każde łapać za kierę... póki co mi wystarcza, żeby butelkę odkręcić lub chwilowo zwolnić rękę. Nie ufam w 100% tym systemom aczkolwiek doceniam tą opcję. Na niemieckich drogach ładnie pilnował pasów nawet tymczasowych (żółte, roboty drogowe). Raz tylko się zawahał, które linie brać pod uwagę ale myślę, że gdyby były auta wokół to by inaczej zareagował. Sama folia matt jeżeli chodzi o maintenance to petarda, nie widać na niej paluchów jak pisze Grzegorz i raz na m-c przecierka ale to bardziej kurz. Z minusów na pewno kolory są bledsze i obraz mniej kontrastowy, czasem jak słońce pada to mniej czytelna ale imo warto i zdecydowałbym się ponownie na nią... ale z wycięciem
  8. Wątpię, żeby do 330i była opcja tarcz 374mm. Była to mało popularna opcja dla M340i (M Technology). Co do siły hamowania raczej porównywalnie jak pamiętam z jazd próbnych ale nigdy nie testowałem 1 po 2gim. Na pewno mają dużą pojemność cieplną bo mają nie tylko o 1" ale też są sporo grubsze (odorność na fading). Sam zacisk jest większy ale dalej 4ro tłoczkowy, nie czułem różnicy w modulacji pomiędzy nimi. Czy warto? Jak lubisz jeździć bardzo dynamicznie lub podoba Ci się wygląd większej tarczy (estetyka) to bierz. Ja wziąłem bo kupiłem auto na dłużej i lubię mieć zapas i wygląd Jak nie ma tej opcji w 330i to musowo bierz te std M. Ktoś pisał, że jest ogromna różnica vs std. (nie M). Minus to waga ... nieresorowana, ale to już przy tej klasie auta raczej mało wyczuwalne nawet dla zapalonego amatora. The choice is yours...
  9. 2 lata temu jak zamawiałem w LCI była taka opcja, skorzystałem... po czym zamontowałem czarne
  10. Też ori, są super. Wygląd super i funkcjonalność. Do teraz w aucie
  11. Dzięki Karlos, akurat wybieram się do Sankt Moritz na dwa dni więc pewnie zaglądnę do wskazanej kawiarni. Z Bormio raczej wybiorę drogę ponownie przez przełęcz Stelvio ale finalnie podejmę decyzję za tydzień. Jadę trochę na spontanie do Szwajcarii tym razem. Bardziej miasta, jak Sankt w którym nie byłem i Lucerna. Wcześniej zaliczyłem już Zermatt i spektakularne trekkingi pod Matterhorn i Breithorn. Furka tym razem za daleko ale też dużo dobrego o niej słyszałem od znajomków.
  12. Przez Berninę już przejeżdżałem. Stelvio nigdy nie było po drodze. A zapragnąłem jak każdy po odcinku Top Gear sporo lat temu, ponoć jest parę innych fajnych a ta dostała mega reklamę. Trasfogarska na przyszłość
  13. Współgalernicy Jak co roku staram się wyjechać w góry, najczęściej Dolomity i nieinaczej w tym roku. Z tym że drugi tydzień chcę spędzić w Szwajcarii z przejazdem przez przełęcz Stelvio. Raczej wezmę nocleg w Bormio coby pojeździć z różnych stron i mieć czas na wszystkie fajne miejsca. Czy ktoś z Was był i może coś więcej napisać o przełęczy Stelvio. Które miejsca, odcinki są najciekawsze (najlepiej z "pinezkami"). Gdzie warto przenocować (ciche miejsce z widokiem) i w jakich godzinach tam najlepiej jeździć (początek lipca) zakładając, że będzie ładna pogoda. Ja zamierzam jechać od strony Bolzano w kierunku szczytu i do Bormio (https://maps.app.goo.gl/wapfQrRwUUWDLZyg9?g_st=ac), wieczorem chyba też będzie czas na na powrót na górę (zachód słońca i mniejszy ruch... chciałbym) i następny dzień ok. 6 rano, może wcześniej na wschód i jest pusto... Czy ktoś z Was ma jeszcze jakiś dobry, najlepiej sprawdzony pomysł na epicki przejazd i super miejsca warte zatrzymania? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki, będę tam pierwszy raz i chciałbym żeby był to super czas.
  14. Mi tam się podoba. Nie lubię kiczu ale imo tu daleko... Jeden Matkę, drugi córkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.