Skocz do zawartości

macste

Zarejestrowani
  • Postów

    855
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana macste w dniu 17 Czerwca

Użytkownicy przyznają macste punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 M340i LCI
    było: F30 328i i 3xAudi
  • Lokalizacja
    WRC
  • Zawód
    zarządca haosu

Ostatnie wizyty

1 384 wyświetleń profilu

Osiągnięcia macste

Biegły fan marki

Biegły fan marki (11/14)

  • Very Popular Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

157

Reputacja

  1. Jak w życiu, pewnie mieli do jakiegiś czasu hw1 i potem przesiadka na hw2, być może klucz że pierw jeden model typu emczy potem 318d itd... też gdzieś czytałem że to kwestia hw ale nie musi być to w 100% prawdą. Zainstalowałem i miałem problem z rozmowami tel. dzisiaj. Osoba do której dzwoniłem mnie nie słyszała... dziwne. Sprawdzę co dalej. Na razie nie widzę poza tym żadnej różnicy. Ktoś po update ma jakieś ciekawe odkrycia?
  2. A ja spotkałem na zachodnim w tamtym roku. Rzadkość i tylko na dużych markowych stacjach. Często jest wybór 3ch różnych benzyn... BTW, atmosferyczne V8 to nawet na Tussipect'cie pojedzie
  3. Czy ktoś z Was już robił aktualizację do os8.5 w G20? Właśnie ściągnąłem i przy następnej jeździe wgrywam...
  4. Hmmmm. Czyżby coś się zmieniło Wątpię... ale po co te opisy.
  5. Który masz rok produkcji? W mojej M340i mhd a.d. 2024 nie ma takiej adnotacji. Po strojeniu pod 98 podziwy będą różnice rzędu parunastu kucy ale przy std raczej bardzo podobnie... dlatego szukam coś na potwierdzenie z wiarygodnego źródła.
  6. Podrzuć wykresy, jestem bardzo ciekawy. To że silnik wykrztusi z siebie parę kuni więcej to na pewno. Czy ktoś odczuje lepszą pracę w ślepym teście... tu mam wątpliwość. Chociaż jak zatankuję vp100 to zawsze się wydaje że jest lepiej. Podświadomość
  7. Ludzie uciekają jak mogą od piano black a tu tego ścierwa co raz więcej... i w Audi A5 ponoć nie można tego zmienić... wygląda koszmarnie* (*moja niczym wymuszona opinia)
  8. Wiek to stan umysłu... Jaki późniejszy... 100 lat Tomek, zdroowka, radości z jazdy dobrymi furami i jeszcze raz M3CSL
  9. W F30 po adaptacji przy ok. 110kkm bardziej miękko, później chyba się człowiek przyzwyczaił ale od początku do końca zauważalny przeskok z 1 na 2. Poza tym że skrzynią żadnych problemów. ZF dobry produkt zrobił, który udoskonalają do dziś...
  10. i pooki co wszystko ok?
  11. macste

    Zasięg

    God damn right
  12. macste

    Zasięg

    Touring Na poważnie to też nad morze miałem wyższe spalanie bliżej 8,5l ale wyższe prędkości. Zauważam, że jak zawsze jestem w DE, Austrii czy Włoszech i tankuję paliwa premium to zawsze mam niższe spalanie. Od lat te same wnioski... jakby inna kaloryczność co by było dziwne...
  13. macste

    Zasięg

    Nie jest to jazda na co dzień ale można... Fakt, że powrót z Dolomitów (>1000km) zamknął mi się średnią 7.5l. Ale spory ruch, dużo spowolnień na trasie. Jak bez ograniczeń to 160-170... też jak dla mnie rewelacja.
  14. macste

    Zasięg

    Trasa Polanica-Wrocław w niedzielny wieczór, płynna jazda w Comfort, M340i. Może z dwie szybsze wyprzedzanki Auto nie przestaje mnie zadziwiać spalaniem. Fakt że jak się jedzie szybko i dynamicznie w Sport to wyjdzie 2x więcej... W ecopro wyszło by na pewno poniżej 6l.
  15. macste

    Zasięg

    Bolek pierwszym królem Polski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.