Skocz do zawartości

radzio2303

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316i

Osiągnięcia radzio2303

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wiesz co.. to był 1,5 roku temu jeden był nowy a drugi był kupiony od mechanika z tego co pamietam, wymienianen były w odstepie może 3-4 tyg , najpierw pierwszy potem drugi
  2. vanosy miałem ledwo rok temu obu zmieniane ...
  3. ja mam u siebie wrazenie, że mam turbo ;) bo jak przyspieszam od niskiach obrotó to jest pewien moment jakby turbo dziury kiedy samochód zaczyna nabierac mocy
  4. 100 tys na jednych klockach to chyba przesada.... nawet 50.. ;)
  5. dzieki Panowie za informacje, w weekend zdejme koło i postaram sie ocenić chodziło mi głownie o to, czy dobrej klasy zamienniki mogą sie zetrzeć w ciągu 18 tys.
  6. No własnie boje się tylko o tarcze, bo stosunkowo niedawno zmieniane i nie chce ich zniszczyć. Własnie też się dziwie po przebiegu, bo potrafie zrobić trase do pracy prawie nie dotykając hamulca jak mi sie nie spieszy. Da się jakoś ocenić stan klocków bez zdejmowania koła?
  7. Witam, zapaliła mi się kontrolka od klocków hamulcowych. 19 tys km temu był zmieniany komplet tzn. klocki + tarcze na obu osiach. Nie wiem jakiej firmy bo ojciec robił a on nie zwraca na takie rzeczy uwagi. Po prostu łąduje dobrej jakości zamienniki Jak sądzicie, ile jeszcze można przejeździć do wymiany po zapaleniu kontrolki? Ogólnie to jeżdżę mega oszczędnie jeżeli chodzi o hamulce (hamuje silnikiem w miarę możliwości i nie przyspieszam przed przeszkodami itp) - jazda głownie w mieście.
  8. ja mam tą z androidem kupioną z aukcji, którą wstawiłeś MEGA OPCJA!!!!! M E G A !!! Jak jestes z wawy to moge Ci pokazac jak podskoczysz na tarchomin
  9. radzio2303

    Co to za Nawigacja?

    na androidach smigaja duzo duzo lepiej zero ścinek, bardzo płynnie chodzą. Bardzo polecam te sprzęty
  10. Panowie, nie pisałem dawno. Nie robiłem swpau. Oddałem mechanikowi, który ma podobno doświadczenie w silnikach z vanosami. Wymienilismy oba vanosy + sonde lamba. Moc wróciła, spalanie na normlanym poziomie ale co jakieś 200-250 km wyskakuje check engine (katalizaotr). Znacie może jakiegoś dobrego fachowca od tych silników w Warszawie?
  11. panowie a co sadzicie o wyciągniętym łancuchu rozrzadu? u nas mechanik zdiagnozował słabą jakośc oleju (podobno paliwo było w oleju) a to podobno strasznie łancuch wyciąga...
  12. kurcze mam podobny problem silnik n42 1.8 115km. Mechanik po wielu testach powiedział, że to vanos. Wymienił za 1800zł cześć + robota i nie pomogło. Teraz mówi, że trzeba wymienić jeszcze drugi vanos.... Jakie zabiegi robiłeś, że pomogły?
  13. no mam zamiar jeżdzić długo, bo do tej pory samochód jezdził u mojego ojca (głownie to stał) albo jezdził na ktrótkie trasy i może od tego siadły vanosy nie wiem ale zamierzam samochodem jeżdzić na pewno przez najbliższe 3 lata
  14. no tak ale.... szkoda tego silnika który aktualnie siedzi, którego przeszłośc jest znana od nowości (kupione od rodziny). Zostałby chociaż na części a z tego co słyszałem róznice pomiedzy N42B20 i N42B18 nie są duże. Pali 0,1 l wiecej a przyspiesza o 1,5s szybciej. Nie wiecie jak życzą sobie mechanicy za swap silnika, powiedzmy że tego samego?
  15. skłaniałbym się jednak chyba do N42B20, mając 2 podobne silniki zawsze będzie tańsza ekploatacja w przypadku poważniejszej awarii Na co wzrócić uwagę przy zakupie silnika? O co pytać? Moge liczyć na jakąs gwarancje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.