Skocz do zawartości

rafmar37

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2005 silnik N46. 115 km

Osiągnięcia rafmar37

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. u mnie w pierwszej kolejnosci mech kazal wymienic filtr paliwa i swiece. troche pomoglo. potem odme bo kopcil. tez pomoglo a na koncu uszczelniacze zaworow i slizgi lancucha bo okazalo sie ze okladzina na dolnym odpadla. tez pomoglo, (bo pewnie rozrzad sie nieznacznie przestawil). potem wyczyscilem przepustnice czujniki zasysanego powietrza oraz map sensor i przeplywke. troszke pomoglo. a na koncu preparaty do czyszczenia ukl paliwowego tez pomoglo. wiec jak widac u mnie byl zlorzony problem. wszystkiego po trochu...
  2. witam. szukalem w innych postach ale znalazlem tylko opisy jak zalozyc mf. czy ktos mial podobny problem? otoz nie dziala mf. sprawdzalem w serwisie i moje autko mialo fabrycznie zalozona mf. kierownica oryginalna, nie podmieniana. po podpieciu pod kompa wyszlo ze jest brak komunikacji z modulem mf. nie dziala podswietlenie i jakikolwiek przecisk na kierownicy. tak jakby nie dochodzilo zasilanie . klakson dziala.nie swieci sie kontrolka tempomatu na desce. z zwiazku z tym mam pytanie: gdzie znajduje sie modul mf? czy jest on w moim aucie zamontowany w kierownice? ( wystarczyloby zalozyc inna kiere?) czy tez znajduje sie w module swiatel?? co sprawdzic? czy ktos mial podobny problem?? pozdrawiam
  3. witam. po tych wszystkich zabiegach po ktorych powoli wracala autku moc pare razy z rzedu dodalem do paliwa plyn do czyszczenia ukladu paliwowego i zdaje sie ze pomoglo to wydobyc reszte brakujacej mocy.
  4. A i jeszcze mechanik przeprowadzi test valvetronica na kompie i dzialal bezblednie
  5. Witam ponownie. Troche czasu minelo ale problem pozostal. Olej wymieniony na liqi molly 5w30. Podczs wymiany uszczelniaczy zaworowych mechanik przypadkiem odkryl peknieta okladzine slizgu lancucha. Slizgi wymienione. Wymieniona uszczelka miski olejowej oraz uszczelki vacuum pompy bo cieklo spod dekielka. Silnik juz nie kopci. Nie bierze oleju. Teraz juz brakuje mu mocy tylko do 2 tys obrotow. Po przekroczeniu 2 tys dostaje kopa i jezdzi juz normalnie. Nadal brak bledow. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc? Ktoras cewka niedomaga? Czujnik polozenia przepustnicy? Czy jednak przeplywka? Bo moze tamta co ja podmienialem tez byla padnieta??? Dodam ze po odpieciu przeplywki silnik gasnie. Pozdrawim
  6. Witam wszystkich. Zakupilem autko E 46 316i, silnik 1.8 N46. produkcja grudzien 2004r. Mam nastepujacy problem z autkiem ( mechanik sie poddal, przynajmniej jest w miare uczciwy i nie chce mnie niepotrzebnie naciagac). otoz autku brakuje mocy. czasem jedzie ok, ze cie wciska w fotel a za chwile muli sie jakby mu powietrza zabraklo. Wymieniona odma, filtr powietrza, paliwa, swiece, sprawdzony katalizator czy nie zapchany, zabiegi poprawily nieznacznie osiagi lecz problem pozostal. olej 5w 30 castrol edge. dodam ze autko troche dymi ( nie wiem czy bierze olej bo mam go od niedawna ) planuje wymiane uszczelnizaczy zaworowych aby wyeliminowac kopcenie. silnik byl brudny w srodku. pewnie poprzednik jezdzil na jakim syfiastym oleju. dodam ze poprzedni wlasciciel wymienial lancuszek rozrzadu. samochod podlaczamy byl do 2 roznych kompow, z zerowym wynikiem- tj brak bledow. wpisywalem w wyszukiwarke lecz problem braku mocy znalazlem tylko odnosnie diesla. czy ktos mial poddobny problem???? dodam tylko ze podmienialem przeplywke. zadnej roznicy nie zauwazylem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.