Cześć, miałem problemy z ujemnym/niestabilnym ciśnieniem przed DPF. Zakupiłem nowy czujnik firmy HELLA, bo było zdecydowanym błędem, bo wartości na wyłączonym silniku były już dużo za duże. Przy odpaleniu silnika, komputer myślał, że DPF jest pełen i nonstop uruchamiał wypalanie :duh: Kupiłem drugi czujnik OE BMW i jest lepiej, ale nadal na wyłączonym silniku czyjnik pokazuje ok. 12hPa, co w konsekwencji zawyża pomiar po odpaleniu silnika. Przy wymianach robiona adaptacja w ISTA+. Czy ktoś jest w stanie naprowadzić mnie na przyczynę? Nowy czujnik OE BMW byłby uszkodzony? Poniżej zrzuty z ISTA+ przy wyłączonym silniku. Czujnik HELLA Czujnik OE BMW Wartości wg BTool przy wyłączonym silniku: Dawka wtrysku 0,0 mg/stk Obroty 0,0 rpm Ciśn. wsteczne 12,95 hPa Ciśn. wsteczne (skorygowane) 11,99 hPa Back-pressure offset -0,02 hPa Temp. chłod. 28,0 °C