Skocz do zawartości

ki3r0

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d

Osiągnięcia ki3r0

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, potraficie doradzić na mój problem?
  2. Nie zakładając nowego tematu opisze swój podobny problem. Przez ostatnie przejechane 2000km, 3 razy zgasł mi licznik i zapaliły się wszystkie kontrolki po czym po 5 sekundach wszystko wraca do normy. Na INPA'ie nie ma żadnych błędów dotyczących ładowania lecz inne, które się pojawiły miały informacje o skoku napięcia w momencie wystąpienia błedu: 17V, 16,8V. Dzisiaj za 3 razem powstania błędu zaświeciła się żółta kontrolka akumulatora i tak została. Jeżdżę praktycznie cały czas z włączonym ukrytym menu i monitorowaniem ładowania - wacha się w zakresie 14,5V - 14,7V więc niby wszystko ok, jednak coś jest na rzeczy. Od czego zacząć? Płytka nad aku i przeczyszczenie styków IPĄ, wymiana regulatora napięcia czy regeneracja/zakup alternatora?
  3. Dla potomnych: mam E90 z 2006 roku z modułem FRM (xenon) i aby działały światła do jazdy dziennej (30% mocy świateł długich) musiałem zakodować następująco: DRL_V_GEDDIMT aktiv DRL_VERT_DIMMUNG wert_02 oraz TAGFAHRLICHT_ECE aktiv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.