Skocz do zawartości

Dawid Nadskakuła

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 4,4 1997 i e36 316i coupe 1993
  • Lokalizacja
    Piła

Osiągnięcia Dawid Nadskakuła

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam, Panowie mam podobny problem, tj po włączeniu świateł gaśnie silnik. czy rozwiązaliście swoje problemy wtedy? moja bumka to e46 330d z 2000 roku
  2. dzięki bardzo za radę! pozdrawiam :cool2:
  3. Witam, nie znalazłem postu, który opisałby moją bolączkę. od 3 dni mam taki problem. z rana jak zimny silnik odpalam, przekroczy temperatura niebieskie pole i nagle następuje ekspresowy skok temperatury za czerwone pole wraz z lekkim wzrostem obrotów (ok 2 tys.) po czym po kilku sekundach maleje spowrotem na niebieskie pole. czasami powtórzy tak drugi raz. potem jest ok, normalnie się nagrzewa , cały dzień odpalam i jest ok. Tylko z samego rana jest tak dziwnie (dodam że dzieje się to w czasie tych aktualnych nocnych przymrozków). Może wskaźnik temperatury wody fiksuje? proszę koledzy o radę. ;-( (BMW e38 4,4 gaz)
  4. sprawa rozwiązana. okazało się że było łożysko z tyłu do wymiany. mechanik powiedział że mogło się klinować i to powodowało czasami zarzucanie. mówił też że wyglądało strasznie :shock: dzięki chłopaki za podpowiedzi!
  5. opon nie ścina, trzymanie amortyzatora jest ok. przełożę koła z tylu na przód i odwrotnie żeby wykluczyć wadliwą oponę a potem zobaczymy. słyszałem też że może to być wina półosi. co o tym sądzicie? i czy mogę wymienić tylko jeden wahacz, czy trzeba wymienić parę?
  6. byłem na stacji diagnostycznej: amorki ok, szarpaki ok, wykrył natomiast skrzywiony lewy tylni wahacz. tylko wydaje mi się że ja już miałem to dożo wcześniej jak sięgam pamięcią. powiedział mi też że w prawym tylnym kole do wymiany jest łożysko. czy jak jest walnięte łożysko to tylko szumi czy też może zarzucać?
  7. przepraszam koledzy za wprowadzenie w błąd. nie robiłem zbieżności tylko wyważałem wszystkie koła :duh: . Popieprzyłem. :mad2: to może oprócz opony ustawienie zbieżności by pomogło? jeszcze raz sorki za wprowadzenie w błąd.
  8. witam, mam e36 coupe z 1993 r M43 , nie znalazłem do końca satysfakcjonującej odpowiedzi. od niedawna z dnia na dzień zaczęło mi bić koło ( mam wrażenie że z tyłu - telepie całym samochodem), zrobiłem zbieżność wszystkich kół i dalej to samo. przy 130 km na godz. jest już nie do wytrzymania. - buczy i bije. dodatkowo czasami tak przy jeździe ok 30-50 km/h na wprost raptownie zarzuci tyłem. wrażenie tak jakby koło miało zaraz wylecieć. ale tak przez moment i dalej tylko to ciągłe bicie. nie wiem czy moja żona coś nie zmajstrowała jadąc autem :-( P.S. śruby mocujące koła mam dokręcone ;-) _______ Proszę o poprawne tytułowanie wątków! Format tytułowania do przeczytania na górze działu. Poprawiłem, Pozdrawiam /mattiss
  9. Dawid Nadskakuła

    sonda lambda

    ilu watowa jest sonda lambda do bmw e36 2.0 z 1991 r.? kupiłem sonde od coupe 2.0 ale nie pasuje kostka i są inne kolory kabli. jakie oryginalnie powinny być kolory kabli?
  10. miałem takie same objawy i u mnie była walnięta pompa wody. dodatkowym objawem u mnie była rosnaca temperatura.
  11. po prostu jak najeżdżasz na dziury to slychać jak puka.
  12. w którym miejscu jest ta śruba regulacji?;, bo chyba mam ten problem :?
  13. a czy jest możliwe żeby ślizgał sie pasek klinowy gdy jest mokry i to by powodowało brak ładowania?
  14. witam! szukałem :search: ale nie znalałem odpowiedzi. problem wystepuje tylko podczas ulewy i gdy nasze drogi dosłownie "pływają". odczuwam najpierw chwilowe braki mocy- dodawanie gazu nic nie pomaga, samochód nie chce jechać, maleja obroty. pod koniec zaczyna się zapalać kontrolka od ładowania (ta z akumulatorkiem), po czym samochód gaśnie. podejrzewam jakieś zwarcie, ale gdzie? elekrtomechanik powiedział że za to nie będzie się brał, bo miał taki sam problem kiedyś ze swoim polonezem :mrgreen: niech ktoś mi powie co to może być. :modlitwa: nie mam osłony na silnik - czy ona by coś tu dała?
  15. Witam. nie mogłem znaleść więc piszę. czy przy wymianie łącznika stabilizatora trzeba robić zbieżność?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.