Skocz do zawartości

tarzanton

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i silnik n46 150koni

Osiągnięcia tarzanton

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Też miałem taki problem, Okazało się, że uszczelniacze trzonków zaworowych. Do sprawy podszedłem kompleksowo i naprawiłem uszczelniacze oraz przy przybiegu 160 000 wyciąłem katy, było ich 2. Wzamian weszły 2 strumiennice z nierdzewki. Odłączenie tylnich lambd oraz zmiana oprogramowania na nieuwzględniające danych 2 sond. Wynik: Spalanie tak samo, trochę lepiej chwyta od dołu, wydech teraz śmierdzi. Kosztorys: wycięcie katów + wspawanie strumiennic = 600PLN Zmiana softu: 800PLN p.s. po wycięciu katy były w bardzo dobrym stanie :-)
  2. U mnie to samo. Dziś byłem w Kaliningradzie i na diagnostyce powiedzieli, że koronka spuchła i przez to czujnik ABS dostaje złe dane. Czy ktoś ma kogoś w Wawie kto naprawi to raz a dobrze i skóry nie zedrze ? Naprawa to: demontaż prawej półosi - > demontaż zerdzewiałej koronki + czyszcenie gniazda koronki -> montaż nowej koronki zakupionej na allegro -> montaż półosi zpowrotem. Będę wdzięczny za namiary. Pozdrawiam
  3. Mam taki sam samochód i problem podobny :-( W jaki sposób poradziłeś z problemem check engine ?
  4. Myślę, że trzeba z anglika szukać za 600-800 na olx lub na allegro mżna znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.