Skocz do zawartości

grzegorczyk6

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i , 2005

Osiągnięcia grzegorczyk6

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie bankowo to jest katalizator . Wywala błędy sondy lambda za katem. na pewno mam go zanieczyszczonego olejem bo olej już się zaczął zbierać w końcówce wydechu więc kat do wymiany. Tylko teraz mam dylemat. kupić używke czy regenerować ten który mam. ???
  2. cześć wam. Byłem dzisiaj u mechanika u mnie w okolicach a jestem ze Starachowic i powiedzial mi że regeneracja mojego kata bedzie kosztowała 400 złotych i tak jak mówicie polegać bedzie ona na rozcięciu kata i wymiany całego środka. To nie wiem czy chce mnie gościu zrobić w trąbe ze tak tanio a w rzeczywistości po prostu nic nie zrobi?
  3. To trafiłeś na sprawną używkę . Ciekawe czy kupując taki katalizator dostaje sie jakąś gwarancje rozruchową . Bo można kupić używany ale niesprawny a tego chyba przed założeniem kata nie da się sprawdzić. A gdzie kolego z posta wyżej kupiłeś ten używany kat? Może dałbyś jakieś namiary? No chyba ze kupiłeś od osoby która miała jeden na stanie a nie zajmowała sie używanymi częściami. Pozdro . Ok juz widze gwarancja byla;). Ponawiam pytanie z wyzej zadanego . Czy slyszeliscie o wymianie samego srodka katalizatora na nowy? Niby wychodzi to pewniej od używki bo używany ma juz troche przelatane km . Czy spotkaliście sie z taka czynnoscia jak rozcinanie kata? I jeszcze jedno pytanie edytuje juz e raz;;D katalizator mam pewnie zapchany olejem bo troszke moja bunia go brala jakie 300 ml na 10 tysiecy. Teraz juz jest wszystko uszczelnione i tu pytanie czy katalozator sie oczysci przez jazde z butem w podlodze czy nie ma szans?
  4. A słyszeliście o rozcinaniu kata i wymiany całego środka? Podobno taniej wychodzi.
  5. Witam wszystkich. Mam niesprawny katalizator. Wywala błąd po skasowaniu , który przez interface odczytuje jako niesprawność katalizatora. Chciałbym jak najtańszym kosztem usunąć tą usterke, więc co proponujecie?
  6. Ok już jakiś czas temu kupiłem sobie ten klucz do świec i okazała sie to normalna 6 kątna nasadka do świec o rozmiarze 16. Ale mam następny problem i nie zakładam nowego tematu tylko kontynuuje go tutaj. Otóż po wymianie świec które myslałem że będą odpowiedzialne za nierówną pracę silnika ,silnik dalej szwankuje i brak mu mocy. Zatem wziąłem się za sprawdzanie poszczególnych cewek i okazało się że na jednej w ogole świeca nie daje iskry. We wtyczkę w której była wcześniej ta niby felerna cewka wpiąłem cewke działajaca z innego cylindra i też ta cewka nie działała , sprawdzałem te styki we wtyczce , wszystkie są czyste niezaśniedziałe niepowyginane i nie mam już pojęcia co robić dalej .
  7. Dzięki za info. A chłopaki powiedzcie mi jeszcze czy ta nasadka musi być ileś tam kątna czy standardowa czyli 6 kątna?
  8. Ok dzięki wielkie nie pomyślałem o tym odpinaniu cewek,ale w sumie się obejdzie bez tego bo wymienie je wszystkie. Jeszcze jedno jakbyście mi mogli powiedzieć , jaki klucz do tych świec ? Z góry dziękuje za odpowiedź
  9. Witam. Chciałbym się od was dowiedzieć jak wygląda wymiana świec w moim bmw, czy potrzebny jest jakiś konkretny klucz do świec, co trzeba zdemontować aby się do nich dostać, czy wymienić wszystkie czy tylko tą niesprawna a i czy da sie łatwo zdiagnozować która to ta niesprawna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.