Skocz do zawartości

nowy12

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    4.8i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nowy12

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, koszt około 3500zł, wykonywał warsztat z okolic Strykowie. Miałem problem z wyważeniem wału. Most trochę kombinowany (zachowanie przełożeń z oryginału bo tak chciałem, obudowa i reszta wnętrzności od m5). Działa, jeździ, im więcej kreci tym mocniej zaczyna spinać. Oryginalny most i wał zostawiłem. Pewnie jak będę sprzedawał samochód to znów zrobię przekładkę.
  2. Witam, mam taki wynalazek w 650i manual. to dopiero daje radość z jazdy. Trzeba się liczyć z wymianą tulei w tylnej belce (jeśli są słabe) bo jak startuje z dwóch kół to jest tak duży moment skręcający że wał może przycierać o tunel. Modernizacja naprawdę warta trudu. W moim wypadku wymiana mostu i wału (skrócenie i wyważenie)
  3. Święta prawda - Adventure, S2, Jasons Mam 650i i podzielam opinie. Ja miałem trochę mniej problemów. Uszczelniacze wymieniłem (dymiła niewiele ale do 6-tki nie pasuje nawet niewiele dymu - 5kzł i po problemie), most (okazało się że w środku nie ma oleju - 0,8kzł używany). Kupiłem zadbany egzemplarz od człowieka który miał pieniądze na serwis (faktury za poprzednie naprawy) i to chyba również warunkuje spokojne dalsze użytkowanie. Osiągi, dźwięk i praca silnika - bezcenne. daj znać jak już coś kupisz
  4. Cześć, Mam taki sam komunikat i objawy jak u Ciebie. Z tego co czytałem to IBS kontroluje stan naładowania baterii i jak napięcie spada poniżej określonej wartości to mi. przekaźnik 30g rozłącza obwody aby zapobiec dalszemu rozładowaniu baterii (najprawdopodobniej coś wciąga prąd na postoju i powoduje rozładowanie a samochód broni się przed całkowitym rozładowaniem baterii): The terminal 30g switch-off proceduredisconnects various electrical loads/consumers in a defined manner from thevehicle electrical system. This happensapprox. 60 minutes after terminal R "OFF."The deactivated loads/consumers areactivated again together with terminal 30g"ON." proponuję poszukać w sieci Participant's ManualPower Supply/Energy Management w pdf ja mam problem nie rozwiązany i poszukuję dobrego elektronika znającego E60, E63 z Warszawy i okolic (lub zdalnego bo mam Inpę Disa i kabelek) powodzenia
  5. Witam, Zwracam się z prośbą o pomoc w rozkodowaniu zczytałem błędy inpa i mam: A559 Klemme30g_f_Abschaltung Kilometerstand 177880 km BORDNETZSPANNUNG 12.60 VOLT 27 PGS OKAY 1 Error stored A0A7 60 36 TEL/MULF OKAY 1 Error stored A37C 60 60 KOMBI OKAY 1 Error stored A559 20 73 CID OKAY 1 Error stored A46D 24 oraz ECU: N62_TUE JobStatus: OKAY Variant: N62_TUE ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 2DED CDKPMRUHV - Powermanagement, Ruhestromüberwachung Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 177880 km Verweildauer des Ruhestroms innerhalb 80-200mA 955.73 min Verweildauer des Ruhestroms innerhalb 200-1000mA 14.93 min Verweildauer des Ruhestroms grösser 1000mA 0.00 min Betriebszeit 170496.00 min Ruhestromverletzung Testbedingungen erfuellt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Error code: 2D ED 28 05 00 00 01 28 56 DB 40 01 00 6F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 objawy: komunikat o rozładowaniu akumulatora (akumulator nowy bo stary został zabity chyba przez jakiś lewy pobór) wymieniony akumulator i komunikat wciąż występuje (12,5V zczytane przez Inpa)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.