Skocz do zawartości

ittt

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 120 d rok 2007

Osiągnięcia ittt

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Wpadł mi w ręce akumulator o takich oznaczeniach ,podaje wszystko co jest na akumulatorze,reszta zerwana naklejka. BMW S:61 21 7 607 983 AW: 61 21 7 615 853 12V 90 Ah 900A (EN) 160 RC 900 CCA (SAE ) Czy ktoś może mi powiedzieć jaki to jest typ akumulatora , bo po numerach nie moge sprawdzić.Myśle , że ten duży prąd rozruchowy może wskazywać na akumulator AGM. Akumulator jest koloru czarnego.
  2. Witam wszystkich. Czytałem wiele opisów działania zaworu egr i nie moge zrozumieć działania zaworu egr akurat w moim silniku n47 177km rocznik 2007 seria 1 model e87. Na zimnym silniku po podłączeniu programu dis wartość zaworu egr jest na poziomie 5%.(nawet przy zwiekszeniu obrotów silnika) Czy na zimnym nie powinien pokazywać ,źe jest otwarty? Wyczyściłem zawór egr (był lekko okopcony i wyczyściłem filterek elektrozaworu i wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia). Jak wracam do domu silnik jest rozgrzany i podłącze kompa z dis to zawór egr pracuje na poziomie od 5% do 60%. Sprawdzałem w dis i egr ma ustawioną wartość 00 czyli ma przypisane wartości fabryczne. I jeszcze jedna sprawa odnośnie ograniczenia egr ,bo czytam i czytam a zdania sa podzielone. Czy ograniczenie egr bedzie miało jakiś wpływ na filtr dpf.? Czy ograniczać działanie zaworu egr -jeśli tak to na jaką wartość?
  3. Witam wszystkich. Silnik n47 177 km. Mam takie dwa błędy: DDE-41BB exhaust backpressure sensor-pressure before parcitulate filter too low(not plausible) DDE 452a info-parcitulate-filter-limited remaining distance of particulate filter avalable Błędów nie idzie wykasować ani inpa ani disem. Sprawdziłem dzisiaj to i owo i zauważyłem ze zawór EGR cały czas pokazuje 5%,jest jak zamurowany . Na biegu jałowym czy gaz na 3 tys. obrotów wiecznie 5%. I teraz moje pytanie ? Czy rozbierać ten zawór i wyczyścić czy tak ma być? Czy te błędy maja związek z zaworem EGR?
  4. Witam wszystkich. Silnik n47 177km,rocznik 2007,przebieg 192 tys.km Podłączyłem disa i wyszły mi takie błędy: DDE-41BB exhaust backpressure sensor-pressure before parcitulate filter too low(not plausible) DDE-447a oxygen sensor-oxygen concentration implausibly high(in overrun mode -fault currently DDE 452a info-parcitulate-filter-limited remaining distance of particulate filter avalable JBE- A6CF JBE :AUC sensor-fault sensor-fault currently present Sprawdziłem jeszcze coś takiego: Ambient pressure: 1008 mbar Boost pressure: 1036 mbar I tu najważniejsze: Exhaust backpressure before particle filter 600mbar(lekko się zmieniało na 580mbar) Czy to sugeruje zapchany DPF. Samochód chodzi równo,zbiera się super. Chciałem zrobić dzisiaj wymuszone wypalanie ale nie chce uruchomić się procedura. Może ktoś może nakierować mnie co należy sprawdzić (może cała przyczyna w sondzie lambda,brak wypalania itd.)
  5. Witam wszystkich. Podłączyłem disa pod swoja BMW. samochód TO seria 1 ,e87 ,rok 2007 po lifcie,motor 2.0 diesel,177 km,z filtrem DPF. Dis pokazał dwa błędy: JBE-A6CF JBE :AUC sensor -fault sensor-fault currently not present DDE-41BB DDE: exhaust backpressure sensor-pressure before particulate filter too low (not plausible). Czy pierwszym błędem mam się nie przejmować? A co z drugim (niskie ciśnienie) czy to walnięty czujnik? Czy ktoś może opisać jak mogę w disie sprawdzić ten czujnik tj .parametry jak pracuje.
  6. ittt

    Filtr DPF

    Witam wszystkich. Czy ktoś może opisać procedurę wymiany filtra dpf w disie ? Chodzi mi konkretnie od momentu jak zaznaczę opcje wymiany filtra i co trzeba robić dalej, czy wystarczy tylko zaznaczyć i to wszystko. Proszę o pomoc.
  7. Witam wszystkich. BMW e 87, motor n47 ,177km ,diesel ,rocznik 2007 po liście. Pojawiły się dwa takie błędy:41BB i 452A Z tego co zrozumiałem z tych błędów wywnioskowałem że trzeba wymienić (zresetować) dpf disie .Mój przebieg to 191 tys.km A teraz pytanie? Czy disem 55 to zrobię? Dodam , doszedłem do momentu w dis jak ja są dwie opcje:1-wymiana filtra a 2-wypalanie filtra. Czy tylko wystarczy zaznaczyć opcję 1i to już koniec czy trzeba coś dalej jeszcze robić. Czy silnik ma pracować , czy wystarczy tylko włączony zapłon. Dodam .ze samochód pracuje super, żrywny, tłumik czyściutki.
  8. ittt

    Błędy INPA.

    Witam wszystkich. Proszę o opis tych dwóch błędów: 40A4 I 4A64 ,co one oznaczają? Samochód to e87 ,motor 2.0 diesel, 177 km, rocznik 2007
  9. Witam wszystkich. Bmw seri 1 e87 2.0 diesel, 177 km, silnik n47. Podłaczyłwm inpe i wyskoczyły mi dwa błędy w module silnika a , że w inpie nie ma mojego silnika nie mam opisu owych błędów. -40A4 dał się skasować -4A64 nie można skasować Czy może ktoś mi odpowiedzieć czego dotyczą te błędy ? Dodam ,że silnik chodzi idealnie .
  10. Witam. e87 ,2.0 DIESEL,177 KM,PO LICIE, Mój błąd to :A667 FZD :Interior lights at front-Short circuit to earth-Fault currently net present. Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi w tym błędzie,dodam że jakby lekko rozładowuje mi sie akumulator. Nie wiem czy to może być związane z wymianą żarówek na ledy w podsufitce. ittt
  11. Zostawiłem akumulator na 24 h pod prostowniczkiem AGM I na tą chwile jest wszystko ok. Myśle ,że trzeba obserwować akumulator. ittt
  12. Witam wszystkich. Podłączyłem disa i pokazało mi bład A559. Samochód to e87 2.0 177km ,sinnik N47,2007 mOJE OBJAWY TO W zime kasowanie sie zegarka,a ostatnio podczas krótkiego postoju na trasie 200km brak zapłonu i żółta kierowniczka na wyświetlaczu.Jeszcze raz kluczyk do stacyjki i po problemie.Samochód w zime był bardzo mało exploatowany,sprawdzałem ładowanie 13,8. Wyczytałem na jakimś forów coś takiego cytuje: A559 Bateria terminalu drenażu 30G-F wyłączone ze względu na niekorzystne DRIVING PROFIL. Ładowałem akumulator z 5 razy ładowarka z lidła do akumulatorów AGM. aKUMULATOR JEST chyba od nowości ma naklejke BMW 80AG 800A I po śrubach wygląda ,że jest od nowości,nie można dostrzec daty produkcji. Czy problem tkwi w słabnącym akumulatorze czy trzeba coś załączyć "A559 Bateria terminalu drenażu 30G-F wyłączone ze względu na niekorzystne DRIVING PROFIL: Prosze o pomoc. ittt
  13. ittt

    Inpa.

    Gdzie znależc plik DDE7N47.PRG ?
  14. ittt

    Inpa.

    Witam wszystkich. Mam problemy z połaczeniem inpą silnika n 47 ,seria 1 e 87 motor 2.0 177 km ,po lifcie 2007 wrzesień. Znalazłem coś takiego cytuje: Inpa działa tak: DDE 7 dla N47 ----->DDE7N47.PRG ---------->DDE7N47.IPO CFGDAT/E90 ------>EDIABAS\Ecu ----------->EC-APPS\INPA\SGDAT Cy ktoś może objaśnić mi opcje 2 czyli DDE7N47.PRG , 4 i 5 czyli >EDIABAS\Ecu ----------->EC-APPS\INPA\SGDAT reszte mam zrobione ,ale dalej nie mogę się połączyć z silnikiem. Dodam ,że reszte bloków w inpie moge diagnolizować. Pozdrawiam ittt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.