Witam, w e39 dopiero co została wymieniona pompa wspomagania bo stara już się rozjechała i trzeszczało wyło jak tego nie nazwać przy skręcaniu, pojeździłem ze 3 dni i znów co prawda z mniejszą uciążliwością i sporo ciszej ale fakt faktem że znowu coś przy skręcie kół wyje. Co to może być ? Przy okazji wymiany pompy raczej zauważyliby gdyby pasek pk był na wykończeniu czy jakaś rolka od napinacza etc .. no ale sam nie wiem .. Druga sprawa , wymieniali mi IC bo miałem dziurawy i tak jest poskładane że w dwóch miejscach rura w rurze idealnie nie siedzi ( rura od dolotu powietrza ta od strony pasażera) i jest tam spora szpara, brak jakichkolwiek opasek czy czegoś na łączeniu, nie zaglądałem tam wcześniej i nie wiem czy tak ma być ale wydaje mi się że raczej nie .. poza tym turbina zaczęła dziwnie świstać ( działa w 100 % dobrze tylko zaczęła wydawać ten dzwięk dziwny). Pisalem w oddzielnym temacie że przy gaszeniu przez pol sekundy słychać pisk, więc może to wszystko ma wspólny mianownik - zużyty pasek pk albo napinacz ??