Skocz do zawartości

robert74-gbh

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robert74-gbh

  • Urodziny 04.05.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E38 750 I
  • Lokalizacja
    WARSZAWA

Osiągnięcia robert74-gbh

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Gdzie się znajduję pneumatyka w e38? Ja to psze Pana jedną klasę podstawówki skończyłem i to większość na korytarzu siedziałem za złe zachowanie. A i to do szkoły pod górkę było i się spóźniałem. Są inni co Panu powiedzą co gdzie się znajduje ewentualnie forum można poczytać jak ktoś umie czytać. Żeby pisać to połapać się trzeba umić! bez pozdrowień P.S. chociaż na korytarzu siedziałem to pamiętam jak nauczycielka od polskiego mówiła: imiona i tytuły piszemy zawsze z dużej litery. Ale Stare Kotlety wysoko szkolone a ja to tylko przez drzwi słyszałem. panie krzywy lub inny gięty.
  2. Gdzie się znajduję pneumatyka w e38? Ja to psze Pana jedną klasę podstawówki skończyłem i to większość na korytarzu siedziałem za złe zachowanie. A i to do szkoły pod górkę było i się spóźniałem. Są inni co Panu powiedzą co gdzie się znajduje ewentualnie forum można poczytać jak ktoś umie czytać. Żeby pisać to połapać się trzeba umić! bez pozdrowień P.S. chociaż na korytarzu siedziałem to pamiętam jak nauczycielka od polskiego mówiła: imiona i tytuły piszemy zawsze z dużej litery. Ale Stare Kotlety wysoko szkolone a ja to tylko przez drzwi słyszałem. panie krzywy lub inny gięty.
  3. Myślałem , że w Szwajcarii mówią po niemiecku, francusku i włosku zależnie od kantonu ale po szwajcarsku??????? - zabij nie słyszałem!!
  4. Ja oglądałem te BMW i niestety po przejechaniu około 4 kilometrów silnik wypluł pół płynu chłodzącego. - Resztę sobie dopowiedzieć lub dopisać. Chodzi mi o te Bmw pod tym tytułem na aledrogo.pl - BMW E39 540i@286KM@FULL OPCJA@ZE SZWAJCARII!!!!
  5. Hej ja Ci napisze kilka rad traktuj je jako moje doświadczenie a nie absolutne rady dotyczące samochodu który możesz gdzieś tam kiedyś oglądać. Ja swojego samochodu szukałem 3 lata, obejrzałem wszystko co było do obejrzenia w Polsce i niestety ciężka sprawa, 95% aut w PL to złom - najkrócej, reszta ceny z reguły zaporowe w granicach 50 - 60 tyś. PLN - jeżeli stać Cie to na pewno ta w Przasnyszu [jeżeli jest jeszcze] będzie dla Ciebie - dopytaj tylko dokładnie o serwis co gdzie i jak, z tego co pamiętam to coś uboga ta książka i jest parę duperelek do poprawy z cyklu nie otwierające się okno w drzwiach tylnych za kierowcą itp. 1. Jeżeli szukasz takiego auta to na pewno odpuść sobie wersje long [moja sugestia], z reguły pneumatyka szwankuje [na wyposażeniu seryjnym] i kosztowna w naprawie, wersje standardowe bywały ze zwykłym zawieszeniem, dużej różnicy w komforcie nie ma a mniej awaryjne. Silnik - pierwsze co, to po jeździe próbnej odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego - jeżeli będzie takie PŚŚŚŚŚŚ... i nic dalej się nie będzie działo, płyn nie wycieka w żadnej ilości to ok, jeżeli pojawi się wyciek ZOSTAW to i więcej nie wracaj. Druga sprawa pompka która wspomaga cyrkulacje płynu chłodzącego w układzie musi działać, to że będzie się krecić silniczek w tej pompie, nie znaczy że działa pompka, działa tylko silniczek. Praca tej pompki polega na zwiększeniu przepływu płynu chłodzącego z tylnej części głowic do nagrzewnicy i/lub dalej do układu i/lub chłodnicy - tak w skrócie. Sprawdzisz to w ten sposób: po jeździe próbnej[ minimum 30 km dobrze jeżeli jest to 50 km] na dobrze rozgrzanym silniku [silnik wyłączony koniecznie] przekręcisz kluczyk w stacyjce tak aby działał nadmuch,ustawisz maksymalną temperaturę na nagrzewanie, nawiew ustaw na 3 lub 4 bieg i kwestia 2 - 3 minut - jeżeli na wyłączonym silniku po tych 2 - 3 minutach na maksymalnie nastawionej temperaturze zacznie dmuchać zimne powietrze [nie powinno] to znaczy że ta pompka nie działa. Znaczy to że pompka nie odbiera płynu z głowic a jeżeli nie działa to znaczy że płyn chłodzący w silniku ma ograniczony i poniekąd nie pełny przepływ w układzie i co się z tym wiąże płyn będzie miał wyższą temperaturę chociaż ty tego nie zobaczysz na zegarze w kabinie, przy normalnej jeździe zwłaszcza zimą nic się nie dzieje ale latem powoduje to na dłuższą metę mikro pęknięcia na głowicach i dalej wiadomo. pompka to działa tak że silniczek obraca wirnik który jest połączony z silniczkiem magnesem i stąd chociaż silniczek się kręci wirnik nie musi. czasami ktoś nasypie uszczelniacz do chłodnic [zabójstwo niemal każdego silnika na średnią metę] a czasami po prostu coś może się dostać do wirnika kawałek osadu z układu chłodzenia lub jak płyn jest brudny mogą wystąpić zanieczyszczenia które będą spowalniać obrót wirnika lub zatrzymają go na dobre. Jeżeli pompka nie działa poprawnie na pewno po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego wycieknie płyn co może świadczyć o problemach układu chłodzenia - a to beczka bez dna w kwestii finansowej i zero radości z jazdy. przerobiłem temat dogłębnie, nawet bardzo dogłębnie. Jedno z drugim się wiąże wyciek płynu i ta pompka. Wniosek - płyn chłodzący czysty, przezroczysty i nie 15 letni śmierdzący w formie mazi lub cos tam. 2. Następna sprawa - sprzęgło wiskotyczne - musi stawiać opór - po poruszeniu go ręką [nie zatrzymuj go podczas pracy silnika bo dostaniesz świadczenia z ZUS-u} nie może zrobić więcej jak ćwierć obrotu - tak po chłopsku. Jeżeli obraca się swobodnie wróć do punktu 1szego, wiskoza w bmw odpowiada za poprawne działanie klimatyzacji, skrzyni biegów, temperaturę silnika, chłodzenie silnika - musi działać bezwarunkowo, nie działa - znaczy problemy. Na zimnym silniku musi być słychac tą wiskożę po dodaniu gazu i tak samo na ciepłym musi poszumieć trochę - jak działa wiskoza poczytaj w internecie - zrozumiesz. 3. Spalanie. Jak najbardziej pytaj - jeżeli silnik nie jest w stanie zejść poniżej dziesięciu litrów jadąc poniżej 100 km coś nie tak. U mnie spala tak: na tempomacie 80 km/h jest to: [autostrada lub droga S][średnio na jeża styl jazdy] 7,5 - 8 l/100 100 km/h ok 9.5 120 km/h ok 10,5 -11 140 km/h ok 13,5 - 14 w mieście [Warszawa] na głównych drogach przejazdowych ok 16 - 18 l na 100 km, na Pradze, jak jeżdżę koło domu, po dzielnicy [uliczki] od 21.5 - do 23 litrów na 100 km. Jeżeli samochód osiąga takie wartości masz mniej do dołożenia [wtryskiwacze, kopułki, świece, przewody w dobrym stanie] Musi pracować równo bez zakrztuśnięć albo parskania 4. Skrzynia biegów z regułu to nie ma problemów ale zeby sprawdzić rozgrzać skrzynie jazda próbna dosyć długa 50 km - wspominałem. nie szarpie [najczęściej z 3 na 4 to się zdarza] po odpuszczeniu hamulca auto rusza, przy przeżucaniu z P na D nie może szarpać lub na wsteczy. 5. Zbiornik Paliwa najcześciej ciekną przy krućcu do którego dochodzi wąż paliwa z wlewu. 6. Auto bez żadnych przeróbek pod żadnym pozorem. 7. sprawdzaj szczegóły - opaski zaciskowe czy oryginalne, czy nie ma zadnych klejonych chłodnic z cyklu coś sie ułamało lub ciekło to zakleiłem - widziałem takie - nie starczy Ci pieniędzy wtedy [nawet nie podchodż do takiego auta]. Sam motor jest prosty w budowie, wrażenie robi ilość cylindrów no i jak zawsze estetyka czystość to juz do gustu każdego kupującego/ szukającego - na pewno auto zadbane nawet jak jest w sposób naturalny przybródzone lepiej świadczy o tym niż jakiś niechluj jeździł - zadbany w środku zadbany technicznie. Szukaj z rocznika 1995 do 1997 mniej sond lambda, alternator standardowy nie chłodzony cieczą [drogi w naprawie jeżeli w ogóle się da naprawić - ` Nie znam zasobów pieniężnych jakimi dysponujesz ale tu masz link: http://www.prestigeautomotiv.com/voiture-en-vente/bmw-750-il widziałem osobiście - poezja, fabryczny meszek na wykładzinach przebieg potwierdził mi dealer z Paryża - mnie nie stać. To tak z grubsza co ja robiłem - dołóż swoje co wiesz Aha i uważaj na auta z Japonii - fakt są w bardzo dobrym stanie ale nie które ,,świecą,, jak kolwiek to zabrzmi. Miałem taki przypadek w Hollandii - szperałem po internecie i zastanawiałem się jak to jest że z drugiego końca świata pokazało się tak dużo kolekcjonerskich aut - trafiłem na artykuł na rosyjskich stronach - do Władywostoku ktoś sprowadził ile tam aut na handel i wszystkie świeciły - a było to po katastrofie w Fukuszimie. - jak by to nie brzmiało - uważaj. Tak jak Ci Napisałem ja 3 długie lata szukałem i parę złotych wydałem na to - jakby co to pisz. Pozdrawiam Robert POWODZENIA - pamietaj nie kup byle czego bo się nie wykosztujesz na naprawy.
  6. Taaaa....a po co komu v12 do miasta? i pali, pali, pali, pali.....no pytania po prostu...
  7. i tak na moje oko te auto ma ok 250 tys km sam właściciel to przyznał czyli 300 musi mieć. Kwestia czy jest to dobre auto? Napewno jest. Bogata wersja. widziałem zdjęcia przed malowaniem, auto lepiej prezentuje się na zdjęciach w ogłoszeniu niż na żywo. jedna kwestia jest tylko ciekawa i nie potrafie tego rozwiązać auto jest ponoć ze Szwajcarii a książka serwisowa z Kapellen w Belgii. Tak mi podał sprzedawca. Mam nadzieje że żle zrozumiałem. Nawiasem w Europie są dwa egzemplarze 750 e38 w tej chwili jednego trzeba zmierzyc licznikiem gaigera bo jest z Japonii i został sprowadzony po Fukuszimie przebieg 98 tys km a w drugim wyprostowac numer VIN bo Dealer ma u siebie inną cyfrę w końcówce vin ale ten drugi to rarytas - widziałem. to co na zegarze to i serwis który sprzedał to Auto potwierdza. po 7 latach od daty kupna wg sprzedawcy auto przejechało 1200 kilometrów. Tak widać na zegarach, na siedzeniach i na kierownicy i na klamrach od pasów i nakładkach od pedałów. na chwile obecną 18 tysięcy kilometrów i sprzedawca potwierdza. Ale cena....nowa Octavia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.