Skocz do zawartości

mcgregor6

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 518i

Osiągnięcia mcgregor6

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Powiem Ci tak. Ja kupiłem 518 która z "wypasu" miała tylko zegarek cyfrowy i szyberdach. I pomału z nią działam. Kupiłem cały jasny środek w skórach, tunele, schowki etc. mimo braku instalacji założyłem 4x el. szyby. Ale zrobiłem to na przekaźnikach bez przekładania wiązki. Oczywiście nie ma bajerów w stylu domykanie z kluczyka, dziurę spokojnie wytniesz w tunelu nożem do tapet, założyłem lusterko fotochromowe, roletę tylnej szyby, lampki z jupiterkami do tyłu, zapalniczkę w tylny tunel, rurę nawiewu na tył, obszyłem skórę kierownicą. Zostało oczywiście jeszcze trochę do zrobienia: jasna deska i dywan, podgrzewanie foteli i kilka innych pierdół. I powiem Ci, że zajefanie cieszy każda mała rzecz w jaką mogę doposażyć moje auto. Teraz jestem zdania, że jak kupił bym auto z dobrym wyposażeniem to szybko by mnie znudziło. Także działaj bo to na prawdę kupa frajdy.
  2. Po pierwsze to diesel. Przy dzisiejszych cenach ON i spalaniu takiego dużego samochodu jest żadną oszczędnością, po drugie turbina, w tak wiekowym aucie można spodziewać się wszystkiego, a naprawa/regeneracja nie jest tania więc ludzie się boją po trzecie części do diesla są nieporównywalnie droższe od części do benzyniaka
  3. Podlacz samochod pod komputer. Jak sonda jest padnieta to wyjdzie na diagnozie. A jaka instalacje lpg masz?
  4. mcgregor6

    e34 ramiona wcyieraczek

    Czyli odwrócone jest tylko ramię kierowcy? A u mnie ramię kierowcy jest założone od strony pasażera a od strony kierowcy jest z całkiem innego samochodu.
  5. mcgregor6

    e34 ramiona wcyieraczek

    Witam! Miałbym prośbę do forumowiczów czy ktoś mógłby mi podać długość ramion wycieraczek oraz fabryczną długość piór jakie fabrycznie były w e34? Prosiłbym też o ewentualne zdjęcie, żebym mógł zobaczyć jak to wyglądało fabrycznie tzn. które ramię było odwrócone czy oby dwa miały odwrócone mocowania ponieważ w mojej beci poprzedni właściciel coś pokombinował z tymi ramionami i nie mogę dość z tym do ładu. Nie dość, że osioł zrysował całą szybę to jeszcze za diabła te wycieraczki nie chcą ścierać. Z góry dzięki.
  6. mcgregor6

    Śląskie

    Witam! Poszukuję DOBREGO lakiernika w rejonie Tychów dla mojej e34 bo kilku poprawek wymaga. Szukam kogoś kto zrobi to dobrze i nie zrobi z samochodu kameleona a w dodatku ceny będzie miał w miarę rozsądne. Oczywiście wiadomo, że za darmo czy pół darmo to nikt nie robi.
  7. Problem ustał po wymianie wałka rozrządu, popychaczy i dźwigienek zaworowych.
  8. Wie ktoś gdzie mogę kupić takie zaczepy rolety tylnej szyby jak na zdjęciach użytkownika exeq? Ponieważ w mojej e34 jest roleta ale brakuje mi jednego zaczepu/haczyka i przekopuję allegro i internet i nigdzie nie mogę znaleźć. :? Z góry przepraszam za archeologię.
  9. No właśnie dlatego pytam bo też nie byłem przekonany do tego pomysłu. A tak z ciekawości jaki producent zaleca olej do tego motoru? (m40b18)
  10. Dodam, że w niedługim czasie będę wymieniał wałek i popychacze bo gość od którego kupiłem dał mi te części bo sam miał to wymieniać ale już nie zdążył przed sprzedażą.
  11. Mam takie pytanie. Otóż w mojej e34 m40b18 odzywają się popychacze. Auto jeździ na półsyntetyku pewna osoba poradziła mi żeby przy nadchodzącej wymianie oleju wlać mineralny i powinno to na jakiś czas uciszyć popychacze. Co myślicie o tym?
  12. Tak jak w temacie. Moja E34 po przegazowaniu powyżej 5 tys. obrotów, a następnie puszczeniu pedału gazu gaśnie. Zarówno na gazie i benzynie w dodatku w czasie przyspieszania w zakresie obrotów 1 - 2,5 szarpie silnikiem. Spotkał się ktoś wcześniej z czymś takim? Motor to R4 1.8l rok produkcji wozu 1993.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.