Skocz do zawartości

hajdass

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 518i 1991

Osiągnięcia hajdass

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jakoś tak się złożyło że miesiąc po skasowaniu auta mimo że nowego nie szukałem pojawiło się info o E34 które tydzień później kupiłem (właściwie ubiegłej niedzieli) Auto można powiedzieć za grosze bo 2700 z OC, ori felgą BMW BBS'a 15" niemal nowe letnie kapcie z 2 letnim gazotem w sekwencji. Chciał bym niewielkim kosztem doprowadzić je do dobrego stanu aby cieszyło oko i mechanicznie dawało radę. Niestety puszczona z salonu jako golas. -kierownica regulowana tylko przód/tył -brak jaśków -szyby w korbie -ściana grodziowa w bagażniku Jedyne co posiada z "komfortu" to centralny z kluczyka. Niestety kilka mankamentów jest. Najpierw może o tym co na pierwszy rzut oka wymaga roboty a później chciał bym zrobić. Poniżej jeszcze rozkodowany VIN BMW 518I E34 Seria 5er Typ nadwozia Sedan Data produkcji 1991-09-03 Silnik 1.8L (M40) Moc maksymalna 113 PS (83.0 kW) Paliwo Benzyna Skrzynia Manualna Kolor ATLANTISBLAU (207) Wnętrze (0412) VIN BA11686 (WBAHA11020BA11686) Wyposażenie Fabryczne BMW S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S690A Uchwyt kasety S687A Instalacja radiowa S510A Regulator zasięgu świateł S235A Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą S860A Lampa kierunkowskazu dodatkowego Co wymaga na pewno roboty i zostało zdiagnozowane: -Gnijące prawe tylne nadkole na łączeniu z progiem (od środka) -Amortyzatory przód z poduszkami -Rozrząd -Wszystkie paski -Walnięty wydech przy zejściu kolektorów -Urwany ogranicznik, coś tam było spawane ale podejrzewam że będzie ciężko na tym co zostało założyć nowy. Zamówiłem i po prostu sprawdzę. Co nie zostało zdiagnozowane: -Pod tylną kanapą z prawej strony i pod nogami pasażera niestety mokro (w tym tygodniu jadę na kanał). Podejrzewam drzwi oraz rdzę w nadkolu. -Falowanie na wolnych obrotach, podobno krokowiec był wymieniany i objaw nadal ten sam. Był czyszczony, maczany w spirytusie i nadal to samo. -Problem z utrzymaniem temperatury. Dość "opornie" jak na mój gust się nagrzewa. Dodatkowo wracając z Poznania do Krakowa krajówkami średnio utrzymywała wskazówkę pionowo z tendencją do niedogrzewania (ogrzewanie ustawione na około 22* i nawiew na 2 biegu) a po postoju 10 minut na tankowanie spadało do 1/3 skali. Podejrzewam termostat. -Walnięty wybierak w skrzyni, gałka lata jak żyd po pustym sklepie (nie urażając niczyjej religii) a co więcej niestety nie trzyma się sztywno na dźwigni. Co chciał bym zrobić: -w pierwszej kolejności rozrząd, paski, olej i filtry -wszystkie szyby w prądzie -podłokietniki -poprowadzić kable do wzmacniacza -wycięcie grodziówki z bagażnika aby uzyskać lepszy dźwięk z subwoofera -stopniowo przy robieniu poszczególnych elementów wygłuszać auto matami aby jadąc z audio nie brzmieć jak wiejska dyskoteka Pytania teraz: -jak sprawdzić czy moduł "komfortu" obsłuży szyby w prądzie -czy da się wyciąć w tunelu miejsce na przełączniki (mam jasny plastik którego nigdzie nie mogę wyhaczyć z dziurą na przełączniki) i będzie to siedziało stabilnie -którędy puścić kable prądowe i dźwiękowy do wzmacniacza -co z gałką zmiany biegów? Nowa wystarczy? Jakiej szukać bo z tego co mi się wydawało nie ma tam jakiegoś konkretnego gwintu. Z góry dzięki za zainteresowanie tematem i podpowiedzi ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.