Skocz do zawartości

LoOkas

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LoOkas

  • Urodziny 09.07.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520iA, E83 X3 2.0d LCI
  • Lokalizacja
    Lipowa

Osiągnięcia LoOkas

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Siema. Czy felgi 18" na przód 8,5J ET35 i tył 9,5J ET40 wejdą do E87? Z jakimi oponami to wstawić?
  2. Siema Bart. Pewno że się znamy bo nadal serwis aut u niego prowadzę. Chciałem sobie cześć rzeczy sam zrobić. Chyba będzie najlepiej oddać mu X3. A listę mam spora do zrobienia, bo robię duży serwis pozakupowy. Szkoda że już nic się i nas nie dzieje. Do zobaczenia kiedyś i pozdrawiam.
  3. Cześć. No to nabyłem x3 2.0d 2006r LCI manual. Zauważyłem że auto podczas podjazdów i ruszaniu z pełnego zatrzymania, samo trzyma hamulec przez kilka sekund coś jak auto hold. Dodam iż jest to manualna skrzynia, a zachowuje się jak automat, swoją droga ciekawa funkcja. Aha ręczny jest tradycyjny dźwignia ręcznego i system linkowy. Piszę bo strasznie grzeje mi się prawe koło, najbardziej tarcza hamulcowa i wydaje mi się iż stoi zacisk, chyba że to szczęki hamulca ręcznego. Mam kompletny zestaw i chcę to wszystko wymienić. Teraz pytanie czy muszę to jakoś wyłączyć na czas wymiany klocków i tarcz tylnej osi? Podpowiedzcie coś panowie.
  4. Cześć. Proszę o ukierunkowanie mnie co do kupna X3 e83 w budżecie około 20tys. Roczniki 2004-2005. Wiem że to stare auta. Mam problem jaki rodzaj silnika wybrać. Wolałbym benzynę 2,5l ale tego mało jest w ogłoszeniach, 3.0 szybciej. Czy może 3.0d ? Jazda bardziej wieś miasto. Trasy 2-3 max w roku. Czy mam szukać jakiejś kia lub Hyundai? Ewentualnie szukam osoby która zajmuje się pomocą w zakupie.
  5. Niestety DIS nie udało mi pomimo prób odpalić. Tak pozostałe E36 z tym samym silnikiem.
  6. Witam. Gdzie szukać problemu braku komunikacji z kompem silnika m43 bmw e36 m43b18 z 97r. Wszystkie inne moduły i steroniki widzi i łączy się. Tylko z silnikiem inpa zawiesza się.? Dodam tylko że inne e36 z 95r i 96r łączyłem i było ok. INPA 5.0 wg plus polonizacja menu. Kabel ADS na port com1, sprzęt DELL 630 Win XP. Jakieś poprawki do inpy ? Albo może druga instalacja obok innej wersji?
  7. hmm no ja nie wiem! nie wiem co napiszecie ale ja np. jezdze tak ze zmiana biegów czy to z wyższego na niższy czy odwrotnie robię bardzo szybko. więc mi obroty tak nie opadają! i jest ok! natomiast jezeli jeżdżę "normalnie" czyli wolno wrzucam biegi to robię tzw. przygazowkę zeby wkrecac silnik! I zogodze się z tym jeżeli za wolno wrzucamy bieg to wlasnie obroty spadaja na jałowe i potem znow autko dostaje kopa jak puszczamy sprzedlo, co moze byc zle, ale npewno dziwnie sie tak jedzie bo zawsze szarpie! Ja przy swoim stylu jazdy wrzucam bardzo szybko biegi z odpowiednim trzymaniem drazka biegów zeby nie wrzucic zlego. I powiem wam ze tak samo zawsze kiedy nawet hamuje zrzucam biegi po koleji bardzo szybko, oczywiscie nonstop wciskając mocniej hamulec! I napewno shamuje sie szybciej uzywajac naraz hamulca i silnika + skrzynia nie samym hamulcem z abs. :) Pozdrawiam
  8. Witam :) No to i ja się podłączę! U mnie jest tak! Auto BMW 318is Coupe 1996r. Silnik M44. Sprawa ma się tak iż kupiłem je niedawno sprowadzone z niemiec. Po przyjeździe wiem że kontrolka ABS-u się nie paliła. Ale ABS działał. Pomyślałem że spalona żarówka. Ale dopiero niedawno robiąc poprawki kosmetyczne wyjąłem zegary i sprawdziłem żarówkę okazała się spalona. Założyłem nową. Po włożeniu zegarów okazało się iż kontrolka ABS-u świeci się ciągle nawet po zapaleniu. Jeżdżę już tak drugi dzień. Zgasnąć nie chce. Pomyślałem może jakiś błąd w komputerze więc podłączyłem autko pod komputer i co się okazało iż w ABS-ie nie ma żadnych błędów. Zrobiłem TOTAL TEST i też wszystko pozytywnie. Na wszelki wypadek dałem kasowanie błędów "których nie ma" na ABS. i dalej nic kontrolka nadal się pali. Jeżdżę autem i ABS działa! Dodam iż autko nie ma ASC. Wyjmowałem bezpieczniki, przekaźniki. Wszystkie są ok! Sam nie wiem gdzie szukać przyczyny! Za zegarami z tyłu wyglądało że nic tam nie było majstrowane. Co wy na to? Pozdrawiam!
  9. LoOkas

    szukam schematu do boarda

    Witam! Czy i ja mogę prosić o schemaciki? lookas@wizja.net.pl Głownie 316 compakt i 318is coupe! Dzięki wielkie!
  10. Proszę o instrukcje na email: lookas@wizja.net.pl do E36 318is coupe oraz BMW E34 Sedan. Dzięki wielkie!
  11. darekkk84 Czesc! Ja mam takie same felgi 16' w e-36 coupe. Zamierzam je też wypolerować! Powiedz mi tylko ile sztuk tego papieru [każdej grubości] kupić? Czy jestem w stanie w ciągu kilku godzin wykonać polerke od początku do końca jednej felgi? Używać np. filca na wiertarce? czy wszystko ręcznie machać?
  12. LoOkas

    zamiast katalizatora? e36

    O tak załó chopie sportowy katalizator! jak dasz iodpowiedni z atestem wydech sporotwy to autko otrzyma troche wyzszy moment obrotowy :) ale to musi byc obliczone do danego auta indywidiualnie
  13. Witam! compact 1,6 pali średnio jakieś 7 -8 litrów, można oczywiście ciut niżej zejść, lub nieźle się wybić w górę. :P Wszyscy wiedzą o co chodzi. Ogólnie jeżeli szukasz ciekawego autka to polecam 318is coupe, fajnie jeździ i pali średnio 9-10litrów. Sam mam takie. Ale wszystko zależy od tego ile też masz kaski na autko. Widzie że jesteś z Bielska. Ciesze się! na PW coś ci posłałem. Najlepiej kupować autko z końcowych lat produkcji gdyż zawsze mają mniej wad niż na początku produkcji. Jak coś to pisz na PM. Pozdro
  14. Witam! Jeżeli zakładasz zimówki to jak najwęższe!!! Ja zakładam 185/60/15" lub 185/65/15" i na takich śmiga mi się bardzo dobrze! Po drugie sprawdzone: - jak opony to tylko nowa! - jeżeli kupujesz używana to nie opłaca się, lepiej, jak liczysz się z kasą to kup sobie bieżnikowane, - używane od nowości przez ciebie to pomijam sam na nich jeździłeś wiesz jakie są. - używane od kogoś, hmm dziwne jak ktoś mów że jak nówka. paranoja. Nówka to nówka! nie ma prawie!! Bezpieczeństwo na 1 miejscu! - używane i nowe z zachodu, nie kupuj takich chodź cena jest dobra, dlaczego bo gęstość gumy, jej rodzaj, itp. itd. są inne. zauważysz że taka opona jest twardsza niż nasze w Polsce! Pozdrawiam! ps. Pozatym wiele jest wątków na forum!
  15. Witam! Piszesz że śmierdzi gaz? że dużo pali! To samo miałem w samochodach innej marki i się okazało że sonda lambda i guma pod kolektorem! Radze wyłącz gaz jedź na benzynie do gazownika i niech ci sprawdzi sondę i czy wszystko szczelne! Z gazem nie ma żartów!!!! Koszt sprawdzenia max 50zł. Najwyżej cena sondy! Trzeba często regulować wtedy autko śmiga aż miło i mało pali [czyt. pali tyle ile powinno, zależy od stylu jazdy]. Hmm dodam że spotkałem się u siebie już 3 krotnie iż jak miałem układ wydechowy nie szczelny, tzn. że albo przerdzewiał lub pękł to też autko traciło na mocy, paliło około 2-3litry więcej gazu i śmierdziało. Przy gazie wszystko jest możliwe. Mam dwa autka na gaz od kilku lat! Fajnie ale trzeba wszystko mieć sprawne! Ba ja do BMW nie założe gazu, szkoda mi silniczka. :P Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.