Skocz do zawartości

matys1406

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW serii 3 e46 320d 136km, 2000 rok.
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia matys1406

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Też mam od kupna czyli okolo 6miesiecy ten problem... Od samego początku obizolowalem puszki ale jedynie dwie co mi komp wskazal koła... i niewiem czy to cos pomagalo ale znikały potem raz w tyg sie znow zapalily na dwa dni, caly grudzien i styczeń nic sie nie działo a jak ostatnio konkretniej zacząłem nadkola zlewać wodą od tej soli to potym zapaliły sie.. Także też najpierw w izolacje tych wsystkich puszek bede sie kierował. Piszcie jak sie uporacie ;)
  2. No i tak jak mówisz utne ten kabel od tel i tyle :idea: Dzięki za info wiem co to za przejściówka i mam ją nawet tylko zastanawiał mnie ten mały kabelek od czego jest :roll: A to upychanie kabli, to nie łatwe takie ! Kurcze męczyłem się nad tym własnie i zrezygnowalem przychodząc sie poradzić ponieważ no za cholere mi to tam nie chce wejść na lewo, nie wiem moze jakąś większą i grubszą wiązkę mam... Bałem sie tak na chama pchać żeby nic nie uszkodzić ;\ Nie wiem to może na dniach zrobię drugie podejście ;)
  3. Witam ;) 1.Wiem że ori radio najlepiej sie prezentuje no ale jednak... chciałbym wstawić swojego pioneerka by móc posłuchać własnej muzyki w dobrej jakości bez tych głupich adapterów typu kaseta. Także zakupiłem cały zestawik z przejściówkami i ramką. Właśnie tutaj mam pytanko do tych co u siebie też zmieniali, otóż gdzie pomieściliście te wszystkie kostki ??? Przecież tam w ogóle na to miejsca nie ma, staram sie je jakoś na bokach poupychać no ale nie wychodzi ciągle sie wysuwają przez co radio moge jedynie do połowy wcisnąć dalej nie ruszy... Proszę o rade. I do czego jest ta srebna wtyczka którą odłączyłem od ori radia ? http://i202.photobucket.com/albums/aa63/mefisto_2007/20140129_122819_zps317d1e66.jpg Oraz do tego przysłali mi taką przejściówkę do wpięcia pod antene ale gdy to zrobie wtedy zadnych fali nie łapie ;) http://i202.photobucket.com/albums/aa63/mefisto_2007/20140129_122848_zps192ee929.jpg 2. Druga sprawa to taka że jednak chciałbym sie pozbyć telefonu, i nie wiem jak go odłączyć, czy gdzies pod osłonami jest jakaś wtyczka czy kable są ciągniete przez cały auto aż do anteny gsm ? Czy poprostu go uciąć i po problemie ? ;) Pokaże zdjęcie aby było wiadomo jak on jest zamontowany http://i202.photobucket.com/albums/aa63/mefisto_2007/beta/IMAG0034_zps56f7b29f.jpg
  4. Wszystkie 3 tuleje nowe lemfordera już siedzą. Problem znikł. Bardzo sprawnie dokonał tego szymon-o ;) Polecam ! ;)
  5. haha ale sie z tego smialem ;p tak z mniejszym momentem ;x
  6. Właśnie dziś chcialem to zrobic, sciąga sie sam mieszek rączki hamulca i widac 2 śrubki. Ja mam dwie na maksa przykręcone a mimo to jedna strona i tak mega luźna. W książce "bmw serii3 sam naprawiam" jest to dokladnie opisane jak powinna przebiec regulacja hamulca
  7. O a to ciekawe, a jesli czasami dłużej musze kręcić aby odpalić silnik to chyba możliwe że też przez tą pompe ? Czasem odpali na dotyk czasem trzema chwile kręcić niezależnie czy to na cieplym czy to na zimnym raz tak raz tak...
  8. Znalazłem ;) I tak myślałem że łatwo nie będzie... cóż ale trzeba niestety będzie bo te dudnienie jest nie do wytrzymania ;( Ile godzin Ci ta naprawa zajęła ?
  9. Nom zamierzam lemfordera, No ale jesli coś jest dobre to po co wymieniać ? No ale okej i tak pewnie wymienie 7emki Za wszystkie 3 z przesyłką na allegro 135zł. Chyba że macie gdzies taniej ?? ;) Szymek masz możliwość takiej naprawy ? ;)
  10. Przy pomocy samego lewarka chyba znalazłem winowajcę. Otóż mam zdjęcie na którym widać zerwaną tuleje przy dyfrze na tyle http://i202.photobucket.com/albums/aa63/mefisto_2007/IMAG0088_zpsd6f974f7.jpg http://i202.photobucket.com/albums/aa63/mefisto_2007/IMAG0087_zps7909de71.jpg Teraz pytanie która to będzie tuleja na realoem, czy to ta 9 ? "poduszka gumowa tylna" http://www.realoem.com/bmw/diagrams/w/r/181.png I ile będzie przy tym roboty ? Odkręcenie tej jednej sruby na tej gumie chyba wystarczy i bedzie mozna ją wybić raczej prawda ?
  11. Dokładnie tak !
  12. Manual, to moj pierwszy diesel takze niewiem czy tak to powinno wygladac, nie ma jednostajnego przyspieszania że dajmy na to np od 1000obr do 4000 bedzie cały czas ciągło i wciskalo w fotel ? U mnie w polowie tak ustaje że przez okolo 4sec spokojniej jedzie i znowu "wciska w fotel"
  13. To sam odpowiedziales sobie ? Wężyki podcisnieniowe to te wszystkie co sie robią "sparciałe" ? Mają wplyw na moc ? Otóż nie wiem czy to normalne ale u mnie przy przyspieszaniu po okolo 2,4k obrotów jest na chwile utrata mocy , czy to tzw> turbo dziura dopiero wtedy turbina sie załącza czy jak ?
  14. Nom te rzeczy dobre, wał nie byl rozkładany. Faktycznie te naprężenia powinno byc rownież na jedynce i wstecznym, no chyba ze bardziej reaguje gdy jest tym gazem "szarpane". Mi cały czas sie wydaje że to półoś ale no nie wiem.. Kurcze nie mam kiedy podjechac gdzies na podnośnik.
  15. o kurcze, faktycznie moglo to wyrwać z podlogi przy gwaltownym ruszeniu. No bije przy zmianie biegów, przy szarpaniu gazem (czyli podobnie jak zmiana biegów) no i przy jazdzie ze stałą prędkoscia łapie takie glupie wibracje bicie łupanie, odczuwa sie to tak powyzej 40km/h jednak przy przyspieszaniu nic nie słychac wiec tak jakby ma wtedy stabilność... Okej bedzie trzeba nim poszarpać od spodu Dzięki za odpowiedź i tą fotke dużo mi pomoże ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.