Skocz do zawartości

solarz

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia solarz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jesli chcesz zaoszczedzic moze podjac sie próby naprawy "jeza" linkwidujac tzw "zimne luty".w sieci znajdziesz instrukcje jak sie to przeprowdza,
  2. Problem rozwiazany przez wymianę na sprawny używany zamek.
  3. napinacz ktos sprzedaje wdziale czesci,moze dokonacie transakcji
  4. Prawidlowo sprawdzanie cisnienie oleju powinno sie odbyc na cieplym silniku min. 80C przy biegu jałowym i 5000 obr. Tak zaleca instrukcja obslugi. Minimalnie dla wszystkich silnikow benzynowych ma byc min 0,5 bara na wolnych obrotach.przy 5000 obr/min od 4-4,5 bar(dla M43) Czy wzrost cisnienia nastepowal plynie?
  5. Dokonywales pomiaru cisnienia oleju?
  6. Do czesci jest bardzo dobry dostep bo ten zawor jest w podstawie filtra oleju.Wymiania sie cala obudowe filtra oleju, koszt zakupu to tak kolo tysiaca. Czasami sie cos przylega do powierzchni gniazda i zawor sie nie domyka. Po demontazu mozna sprawdzic czy ten zawor trzyma olej. Jak bedziesz wymianial olej to na 5W-40, najlepiej Valvoline
  7. postepow nie ma :( dzis odebralem modul komfortu po wymianie przezkaznikow na nowe. Problem pozostal.(czytaj post pierwszy) .Problem nie tkwil w przekaznikach
  8. widze ze czysciles przekazniki, lecz jednak cos jeszcze zostalo na stykach. wszystkie styki po papierze sciernym dobrze jest przeczyscic paskiem bialego papieru(na nim widac czy jest juz styk czysty)
  9. Silniczki sa w zamku http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=114379&view=previous niestety nierozbieralny jest mechanizm W gniezdzie jest szesc pinow czy ktos wie jak mozna sprawdzic czy silniczki dzialaja ?
  10. czyżby nikt nie dokonywał pomiaru cisnienia oleju w swoim aucie?
  11. własnie dzis szlak trafil moj modul,drzwi przestaly sie otwierac z kluczyka i z przycisku na tunelu,jest klikniecie w obu drzwiach przy probie otwarcia i zamkniecia lecz rygli nie podniesie ta usterki modulu to chyba najczesciej powtarzajacy sie problem tego modelu. :mad2: nie ma jak przekaźniki Simens :do wymiany u Ciebie konrado85 rowniez, sa tylko dwa jak sam zrobisz to obu jakies 80 plus koszt wysyłki
  12. INPA raczej nie, choc moge sie myslic modul jest za schowkiem wczesniej sprawdzic bezpieczniki 49,52,60 tutaj masz instrukcje do samodzielnej naprawy przekaznikow http://forum.samnaprawiam.com/elektryka-naprawa-centralnego-zamka-bmw-e46-vt262.htm ale to w przydku sytem raz dziala a raz nie. Opis jest szczegółowy ,pomocny przy demontażu modulu.powodzenia :wink: edit: jednak da sie sprawdzic modul comfortu INPA a takze nim sterowac
  13. modul komfortu do sprawdzenia skoro drugie drzwi dzialaja poprawnie (padniety przełacznik odpada)
  14. czy poza tych hałasem (chodzi jak disel) po uruchomieniu sa jakieś inne objawy? po jakim czasie gasnie Ci kontrolka oleju od chwili uruchomienia? czy wraz zgasnieciem kotroli oleju zanika ten terkoczacy dzwiek? Daj znac czy wymiana kol rozrzadu rozwiazala problem Niestety mam ten sam problem :(
  15. co jest podstawą wymiany przez Ciebie Vanosow?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.