Skocz do zawartości

kasper226

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d

Osiągnięcia kasper226

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Mogę potwierdzić, że przeczyszczenie (w moim przypadku wacik+spirytus salicylowy) pomogło. Czytnik teraz bez problemu czyta mapę. Laser już mam w domu i jak sytuacja się powtórzy to wymienię. Chcę jeszcze dodać, ze wymiana to nie jest wielka filozofia. Samemu można spokojnie sobie poradzić, wystarczy tylko odpowiedni zestaw narzędzi. Ja mój kupiłem za 39zł w Leroy/Merlin: http://www.leroymerlin.pl/files/media/image/930/1429930/product/zestaw-wkretakow-precyzyjnych-10607912-dexter,big.jpg
  2. jak na razie wyciągnąłem laser i przeczyściłem, jutro pojadę potestować. Ale już zaraz po włożeniu płyty navi łapie mapę, zatem już jest drobna różnica... Jak się pogorszy to wymienię laser. Ponadto wgrałem sobie Navi do telefonu więc nie zgine :lol:
  3. Hej, u mnie podobnie, jednak za każdy, razem jak odłączę zasilanie czytnika to po podłączeniu płyta jest czytana i można spokojnie używać. Jeśli wyłączę zapłon i za jakiś czas odpalam autko to znowu tylko "Bitte warten" :) Dalej mam stawiać na laser? Nie mam zamiaru za każdym razem odłączać zasilania, żeby korzystać z navi :D
  4. kasper226

    Problem z prowadzeniem

    Wszystko po wjechaniu w zapdnięta studzienkę kanalizacyjną. Rozpoczęło się od delikatnych szumow, a po dwóch tygodniach dochodził wyraźny szum (taki pulsujący jakby opona była uszkodzona w jednym miejscu) z lewej strony autka. Dodam, że przy ostrych zakrętach nic się nie zmieniało, więc podejzenia padły znów na tył. Niestety nie mam czasu ani narzedzi więc odstawiłem auto do swojego mechanika. Kolega posprawdzał przód i tył i stwierdził uszkodzenie tylnego, lewego łożyska... Jeszcze niedawno miałem ustawianą geometrię, czy po takiej operacji będzie konieczne ponowne ustawienie zbieżności? Zakładam, że nie... Wymieniam od razu tylne amorki (lewy zaczął się mocno pocić, zakładam, że to też od najechania na feralną studzienkę) :twisted:
  5. kasper226

    Problem z prowadzeniem

    U mnie wyszło tylne lewe łożysko do wymiany.
  6. kasper226

    Problem z prowadzeniem

    Jak masz szerokie lacie >225/45 to czuć najmniejsze równoległe nierówności i tego nie unikniesz. Zanim zaczniesz się bawić w zawieszeniu to zorientuj jakie dokładnie masz (Standard, Sport, MpakietII), żeby ewentualnie dobrać odpowiednie zamienninki ;) Jak już będziesz pewny, ze zawieszenie masz sprawne, to udaj się na ustawienie geometrii kół (kiera wtedy powinna być prosto) Sam ostatnio czuję w swojej bejcy lekkie huczenie, chyba w przednim lewym kole (takie pulsujące, przyznam, że raz nie zauważyłem studzienki kanalizacyjnej, była chyba 2m p.p.m.. ;) ) Żeby nie rozpoczynać nowego tematu, to się podepnę pod ten. Co by to mogło być (łożysko?)? Będę wdzięczny.
  7. Szczerze nie pamiętam, postaram się wieczorem sprawdzić i dam znać, koszt był ok 140zł.
  8. Na zimnym również objawy zanikły. Ja wymieniałem tylko termostat główny (płyn był tylko uzupełniony). Robiłem sobie test temperatury płynu chłodniczego i przed wymianą podczas jazdy było w granicach 60-70C Tutaj znajdziesz więcej o testach: viewtopic.php?f=31&t=116447 Po wymianie termostatu jest niebo lepiej.
  9. Ja wpierw sporo posprawdzałem, czyszczenie EGR, kolektora, magiczna dziurka w przepływce, wymiana przewodów podciśnienia (wymieniłem na taki jak oryginalny z osłonką z materiału i jest kiepsko z jakością, w jednym miejscu przy łączeniu już pękł i trzeba było przycinać), nic nie pomagało. Jak zauważyłem po pewnym czasie, że silnik nie zagrzewa się do odpowiedniej temperatury to wymieniłem termostat po czym zauważyłem również brak falujących obrotów, ot tak. Sam się zdziwiłem, bo stawiałem na przepływkę :D
  10. Hej, falowanie ustało po wymianie termostatu głównego, jakby ktoś miał podobną przygodę to zachęcam do sprawdzenia :) Pozdrawiam, Michal.
  11. Witam, sporo tematów, ale ten wydaje się najlepszy :) poszukuję też amorków tylnych przeczytałem już sporo tematów i z tego co wywnioskowalem/ mam pytania: (mam E46, Touring, zawieszenie S226A) 1. SACHS 556 882 są jednak za miękkie 2. Czy Monroe Reflex jest twardzy od powyzszego SACHSa? 3. Sachs Advantage na tył nie produkują już. 4. Naczytalem się, że Bilstein B4 jest standardowy (bez -15mm), może B6 będzie lepsze? Nie wiem... 5. Jakie w końcu mam kupić amorki aby było zgodnie z S226A z zachowaniem sportowej specyfikacji tyłka w moim kombiaku? :) VIN PP11193 Czekam jeszcze na maila od czescidobmw.pl. Będę wdzięczny za odpowiedź :)
  12. Cześć, przymierzam się do wymiany lasera w mojej Navi mk4. Znalazłem na alledrogo Laser Sf-HD4, bedzie ok ??
  13. Niech moc będzie z Tobą :)
  14. tutaj jeszcze inny obraz (prawa strona): http://images43.fotosik.pl/328/c244e241fbe1a459gen.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.