Skocz do zawartości

Lorist

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 98'
    E60 530 04'
    F30 320d 12'

Osiągnięcia Lorist

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. uważasz, że jeśli zdobyłbym samo szkło to "spec" od rozklejania ekranów (np. w telefonach), mógłby to ogarnąć?
  2. Cześć, Od kilku dni jestem właścicielem F30 z 2012r, zakupiłem auto z stłuczoną szybką dużej navigacji. Zastanawiam się i szukam alternatyw przed zakupem używanego wyświetlacza. Czy ktoś z Was korzystał moze z takiego poradnika? Koszt to 144$ (poniżej 600zł), co daje jakieś 50% wartości używanego dużego ekranu. https://indiworkshop.com/blog/simple-installation-review/bmw/bmw-f30-8-8-inch-original-monitor-broken-lcd-glass-replacement/ Dajcie proszę znać czy można to reanimować w inny sposób.
  3. Cześć, Problem pojawia się w 99% po deszczu, mianowicie: 1) światła mijania (nieregularnie) nie włączają się, albo wyskakuje błąd lewego/prawego. W skrajnych momentach oba nie działają. Po ponownym odpaleniu auta/ przejechaniu kilku km problem ustaje. Nie występuje to zawsze. Dodatkowo w tym samym momencie występuje problem z PDC TYŁ oraz centralnym zamkiem (pilot): 2) PDC - piszczy ciągle 3) nie można zamknąć auta z pilota (otworzyć można bez problemu). Czy po takich objawach można podejrzewać moduł LCM? Auto nie sypie żadnymi błędami :(
  4. viewtopic.php?f=73&t=117891 Witam, Mam problem z e60 530d, silnik po odpaleniu (zimny) wchodzi sam na obroty (do 1300) i utrzymuje. Na desce zapala się kontrolka trakcji z wykrzyknikiem. W tym czasie kompletnie nie reaguje na pedał gazu, (kick down, również nie działa) - dzieje się tak na drive oraz na tiptronick. Po przejechaniu 300/500m, zaczyna szarpać silnikiem (ok. 30sekund) i powraca reakcja na pedał gazu. Auto porusza się bardzo zamulone, jakby miał 100KM. Po 5min jazdy, zgaszeniu auta, i ponownym odpaleniu, wszystko wraca do normy. Auto powraca do normalności - znika z wyświetlacza błąd. Co może być przyczyną? Błędy impa postaram się uzyskać w ciągu kilku godzin, obecnie odłączyłem akumulator od samochodu. Błędy: DME/DDE 4687 Zawór siłownika przepustnicy 1 error stored 44
  5. Amortyzator lata na boki strasznie gdy nim szarpniesz.. po prostu widać, że: 1) wyrobiła się już ta tulejka.. 2) uchwyt się wyrobił.. chyba jednak poszukam kompletu amortyzatorów, dla świętego spokoju..
  6. dokładnie tak, jest ona wymienna? Tzn. domyślam się, że można ją wymontować i wstawić nową za pomocą prasy, jednak czy jest ona na tyle uniwersalna, że dostanę ją w motoryzacyjnym?
  7. Witam serdecznie Czy tuleja zaznaczona na rysunku nr. 3, jest wymienne? http://www.realoem.com/bmw/diagrams/l/f/18.png Professionalnej nazwy nie mogę znaleźć..
  8. Lorist

    Twardy pedał hamulca 530D

    Ok, czyli u mnie na 100% servo, dokładnie występowały objawy opisane przez Was wyżej, chlupotanie, twardy pedał, nie odbijający pedał, itp. Czy wymiana serva wymaga kanału? Jeszcze jedno pytanie, czy podczas jazdy może zamarznąć do tego stopnia, że nie będzie w cale hamulca? Muszę przejechać jakieś 20km do miasta/mechanika żeby cokolwiek zrobić..
  9. Lorist

    Twardy pedał hamulca 530D

    Mam wręcz identyczny problem, odpowiadając na pytanie - tak było słychać chlupotanie szczególnie po myciu auta, itp. Teraz rozgrzałem pomieszczenie do ok. 10st C, i auto zaczęło normalnie pracować, niestety na następny dzień stojąc przez noc (ok 5*C w pomieszczeniu), problem powrócił. Sprawdziłem także każde koło, odpowietrzając i przepompowując płyn, niestety to także nie poskutkowało.. Brać się od razu za servo? Czy wymienić płyn hamulcowy, sprawdzić po dobie jak będzie się zachowywało, i wtedy interweniować? Ponadto podczas jazdy w temp zew. -3*C zauważyłem powrót pedała hamulca w zwolnionym tempie, i co gorsze, gdy hamowałem na skrzyżowaniu i próbowałem ruszyć to auto było bardzo niemrawe. Stało w miejscu i ruszało z wielkim opóźnieniem - hamulce nie puszczały od razu.. Pod servo nie było wody, jednak ciężko było doprowadzić je do optymalnej temperatury
  10. Jutro jadę na sprawdzenie skrzyni do zakładu, podejrzenia padają na olej w skrzyni (ubytki itp). Jutro dam znać jak to się zakończyło Koniec problemu, olej wymieniony w skrzyni oraz filtr, koszt 450zł w firmie zajmującej się tylko ASB.
  11. Tak, robiłem adaptacje (20s pedał gazu itp.) - nie pomogła..
  12. Witam serdecznie Mój problem zaczął się wraz z nowym rokiem, mianowicie 1-go stycznie padł mi akumulator, tuż po naładowaniu i odjechaniu zauważyłem problemy z ASB. Wygląda to następująco: Po odpaleniu auta skrzynia zaczęła szarpać (bardzo) przy przerzucaniu biegów (1-3), podczas hamowania przy skrzyżowaniu (stop) auto wrzuca luz (dodaję gazu i silnik pracuje na pusto, bez przełożenia na wał) jest to ok. 2-4sekund. Problem narasta gdy auto jest rozgrzane, to samo jeżeli wrzucę D lub R, muszę poczekać kilka sekund zanim wrzuci bieg, czuć także gwałtowne uderzenie na moście.. Po podłączeniu INPY, błędów w skrzyni nie znaleziono, jednak problem nadal jest.. Staram się nie jeździć autem, jednak problem sam się nie rozwiąże. Najgorsze jest zatrzymywanie się przy skrzyżowaniu, gdzie nie można ruszyć gwałtownie, tylko muszę poczekać "aż wpadnie bieg". Widać po obrotach kiedy skrzynia "rozsprzęgla" (obroty nagle wzrastają o ok.100-150) i po chwili wracają do normy. Co może być przyczyną? Brak kompresji w skrzyni biegów? Olej w skrzyni? Sprzęgło? Dodam, że problem pojawił się nagle, z dnia na dzień, nie zauważyłem wcześniej większych problemów. Delikatne "mocniejsze" uderzenia przy zmianie biegów kiedyś występowały, ale nie było to aż tak mocne jak teraz.. Nowy rok.. nowe problemy..
  13. Lorist

    Wyciek oleju

    Sprawdź jeszcze czy to na pewno nie jest wyciek z pompy od wspomagania, u mnie był przetarty wężyk i też zafajdało wszystko dookoła...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.