Skocz do zawartości

Pedrooo

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pedrooo

  • Urodziny 20.01.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87, 118d, 2007
  • Lokalizacja
    WROCŁAW

Osiągnięcia Pedrooo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W zasadzie strach teraz gdzieś parkować :) Bo ,, życzliwych'' ludzi na tym świecie nie brakuje albo nierozgarniętych . Ale ogólnie auto na wielkim propsie się robi :cool2: Powodzenia !
  2. Siemanko, Znacie tego sprzedawce ? http://allegro.pl/oryginal-bmw-e87-e46-17-cali-raty-i3280228923.html Nie wiem, czy te felgi tylko ,, odpicowuje'' czy faktycznie proste i nie spawane. Zawsze to ryzyko przy używkach niestety...
  3. W takim razie bezawaryjności :) Gdzie program robiłeś ? Pzdr
  4. I cały czas to Ci się trzyma ? Czy dałeś później do malowania ?
  5. I zostanę w razie czego z jedną czarną ? ;d Przy zakupie ,, nowych'' nie będzie kilka stówek tylko z 2 tyś ;/ jeśli bym tych nie sprzedał. Z resztą jedna jest nibby leko skrzywiona na środku i zarysowana od krawężnika więc sam tego nie zrobię.
  6. Witam, Ma ktoś godną polecenia lakiernię gdzie profesjonalnie regenerują i malują alusy Wrocław/okolice ? I co myślicie o tym by pomalować na czarno te alusy 16' do mojej białej perły ? http://lh4.ggpht.com/-StRaskIBEEI/T2XY7Aa2jHI/AAAAAAAAAgE/TcMAewxE-lg/s380/bmwstyle255.jpg Czy lepiej próbować sprzedać i kupić czarne inny model ? Peace
  7. Witam, Podpiąłem auto pod komputer i wykryło błąd filtra cząstek stałych . Co w takiej sytuacji zrobić ? Jaką metodą najlepiej pozbyć się fizycznie filtra cząstek stałych ? Z góry dzięki !
  8. Wszystkie są na łańcuchu. 118d 143 km jest rozsądnym wyborem. osobiście go mam i w zupełności wystarcza. Podobno jest właśnie mniej awaryjnym silnikiem.
  9. Szczerze ? Za te pieniądze jedź do szwablandii i sprowadzisz sobie tłusty wózek .
  10. mam 118d po lifcie z silnikiem 143 km . I jeśli tym autem chcesz dłużej pojeździć to odradzam chipów.
  11. Autem przyjechałem na kołach z niemiec. I tam było użytkowane. Ogólnie prowadzi się jak nowym autem. Auto zbiera się od samego dołu. Sprzęgło bierze od dołu. Biegi perfekcyjnie wchodzą. Zawieszenie nic nie stuka. Auto reaguje na delikatne ruchy kierownicy. Tak na prawdę auto jeszcze muszę sprawdzić dokładnie gdzieś w serwisie. Bo mam wątpliwości co do silnika. Pracuje niby równo ale jak by się za bardzo trząsł wg. mnie. Nie wiem czy to wina poduszki silnika czy to jest taka kultura pracy silnika. I jeszcze co ok. 4 sekund jak by przyspieszał. Może też wina paska. Nie mam pojęcia. Co do tych xenonów no nie wiem czy u kogoś mam to sprawdzić czy kupic zarówkę.
  12. Witam, Na wstępie chciałbym się przywitać. Mam na imię Piotrek i jestem z okolic Wrocławia :) Od dwóch dni stałem się posiadaczem ''Jedynki" .E87. Wracając autostradą z niemiec wyskoczyła mi kontrolka świateł. Z boku jest wykrzynik i licznik km który nalicza od pojawienia się błędu. Lewy bi-xenon przy zapalaniu po chwili mignie i po chwili włącza się normalnie. Lampy są fabrycznie oryginalne. Podsyłam screen błędu. http://i608.photobucket.com/albums/tt163/wieszcopedro/xenon_zps6488df7d.jpg Proszę o jakąś Pomoc. Czy to może być wina samej przepalonej żarówki czy grubsza sprawa ? Z góry dziękuję. Pedrooo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.