Skocz do zawartości

damian855

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316i 1999

Osiągnięcia damian855

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sposób na zaoszczędzenie jest taki, aby kupić przepływkę od innego auta ;) wyjąć swoją i pójść do sklepu, a najlepiej jakiejś hurtowni motoryzacyjnej i dobrać taką samą po wyglądzie... Przynajmniej u mnie, nie wiem jak w innych modelach, na przepływce był umocowany rezystor jeszcze, a ja kupiłem taką samą chyba nawet od audi jakiegoś bez tego rezystorka, i przełożyłem go i wszystko śmiga jak ta lala :) Bardzo często płaci się za części do konkretnego pojazdu za to że on jest po prostu jakoś z wyższej półki czy coś, a nie za element który jest praktycznie uniwersalny i produkowany przez tą samą firmę różnicący się tylko naklejką na pudełku do czego on jest...
  2. To i u mnie właśnie było identycznie, że takie zamulenie było tylko po odpaleniu, jak się już powolutku rozbujało na ok 500-1000m wszystko sie stabilizowało i okazała się przepływka, wziąłem z audi a4 od znajomego przełożyłem do siebie i wszystko było w porządku, więc od razu pojechałem do sklepu i kupiłem przepływkę. Jakby się okazało, że i u Ciebie też jest winny przepływomierz to mam sposób jak zaoszczędzić ok 100zł na nim i też oryginalny Bosha.
  3. Miałem bardzo podobnie u siebie, także myślałem że to ten zawór odmy i go wymieniłem, ale to nic nie dało... Winna okazała się przepływka... Najlepiej weź od kogoś na podmiankę jeżeli masz taką możliwość, nie musi być koniecznie od BMW, aby wtyczka i wygląd się zgadzały... U mnie też się dławiła, jechać się nie dało, ale tak jakby się nagrzał po chwili już było ok... Ewentualnie sprawdź jeśli masz taką mozliwość INPA lub innym programem, dawkę powietrza jaka jest dostarczana, u mnie było to ok 8kg jak się nie mylę, a powinno być ok 12... Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi...
  4. Dzięki, za podpowiedź... coś jednak z tymi bibliotekami było nie tak... w folderze DATEN utworzyłem podfolder E46, tak jak w instrukcji i tam wrzuciłem wszystkie pliki, a w SGDAT wrzuciłem tak luzem... a teraz wrzuciłem w obu do podfolderów i luzem i mam teraz tylko małe pytanie :D czy w Daten, każdy model BMW mogę posegregować w folderach? i czy w SGDAT też tak mogę zrobić, czy pliki np. z E46 i E39 muszą być wymieszane w jednym folderze głównym DATEN/SGDAT?? Dziękuję bardzo za pomoc :)
  5. Okej rozumiem, czyli edycja profili jest mi zbędna (mam je od mlodzika)... Bo mam inny problem i myślałem właśnie że to jest związane coś z profilami.... Gdy kliknę VIN/ZCS/FA --> ZCS/FA f.ECU -->E46 --> Ok, wywala mi okienko "CHASSIS if faulty", więc od czego to może być? szukałem już troche na ten temat ale nic nie znalazłem za bardzo, a kilka osób też miało/ma z tym problem...
  6. A ja mam problem z NCS Expert, pobrałem od Ciebie z chomika wszystko, zainstalowałem tak jak w instrukcji, lecz po wybraniu profilu w NCS Expert i wprowadzeniu hasła, nie otwiera mi się to okienko z wyborem modułów... i NCS przynajmniej tam na górze jest po niemiecku... Co może być nie tak? Sory ale dopiero zaczynam zabawę z Inpą i chciałem sobie zaprogramować kilka funkcji...
  7. Stary temat odkopałem, ale może założyciel tematu odnalazł przyczynę? Lub ktoś inny miał taki problem i się z nim uporał? Bo mam tak samo, dodam tylko że przyciski się podświetlają, ale żaden nie reaguje i nie działa wogóle dmuchawa... EDIT Już naprawione, wymienione wszystkie bezpieczniki od ogrzewania i klimatyzacji na nowe... najwidoczniej któryś był padnięty, a nie było tego widać gołym okiem...
  8. Dziś rozebrałem termostat i ku moim oczom i mechanika termostatu w obudowie nie było, przynajmniej nie w całości więc stwierdziliśmy że pewnie pompa wody się obkręciła, chcieliśmy ją wyjąć i coś ją blokowało, okazało się że termostat wpadł w kanał do pompy wody i ją zblokował :shock: , jeśli to komuś ma pomóc to niech posprawdza jeszcze dobrze kanały chłodnicze... Pompa wody na szczęście cała, nie została zblokowana na łopatkach tylko za nimi, w poniedziałek przyjedzie nowy termostat, więc zobaczymy, oby to rozwiązało problem... Co do włączania wentylatora, to chodziło o to, aby wyeliminować ewentualne uszkodzenie sterownika na wentylatorze.
  9. Witam, wiem że tematów jest milion podobnych ale właśnie sam już zgłupiałem i nie wiem co mam sprawdzić najpierw, jak sie do czego zabrać więc prosiłbym o porady bo to poważny problem a na wtorek muszę mieć już sprawne auto (wyjazd w góry). A więc tak, auto kupiłem we wrześniu, raz się zagrzało, spojrzałem do płynu było minimum więc dolałem, potem wyjechałem na miesiąc (auto stało), wróciłem i znów się zagrzało, pojechałem do mechanika stwierdziliśmy że to pewnie sterownik od wentylatora, przelutował styki i było wporządku ale i też zimno na dworze, zauważyłem też że ubywało płynu chłodniczego więc zrobiłem test na CO2 w układzie rezultat że wszystko ok, więc stwierdziłem że poczekam z tym do wiosny, noi ostatnio już ciepło na dworze i bmw w jeździe po mieście cały czas się grzeje po włączeniu ogrzewania na 32C temp zbija, ale jak stoję na światłach to wzrasta pomimo ogrzewania (na dworze 26C), pojechałem do elektryka żeby sprawdzić znów sterownik bo wiatrak się nie załączał, przy włączeniu klimy wiatrak chodzi, przy spięciu na krótko czujnika temp przy wężu/chłodnicy po lewej stronie, wiatrak chodzi na full obrotach, wąż górny nabrzmiały i gorący nie da się dotknąć, dolny zimny, chłodnica również. I tu jest problem.... termostat, jakiś czujnik, wina wycieku płynu, złe odpowietrzenie? prosze o porady bo naprawdę już się poddaje powoli, może ktoś miał taki sam przypadek... Dodam że ogrzewanie jest bardzo dobre...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.