Skocz do zawartości

pavell91

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330cd 2003

Osiągnięcia pavell91

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, na 99% się pojawię :)
  2. BMW ma układ kierowniczy i zawieszenie które nie "przekłamuje" rzeczywistości, daje precyzje i odpowiednie czucie samochodu i dlatego czuć drgania na kostce (bo pewnie mówisz o takiej co występuje na parkingach z dziurami w środku kostki). Jest to zupełnie normalne w BMW, a volvo no cóż... :lol: zupełnie inna charakterystyka.
  3. Dlatego też uważam, że musiała wyjść jakaś wadliwa seria tych wałów, gdyż o kilku przypadkach sam słyszałem, a i pewnie na tym forum kilka innych się znajdzie. Oczywiście nie twierdzę, że we wszystkich m47 pęknie wał, nie twierdzę też, że są to złe silniki ale ilość tych pęknięć wskazuje właśnie na wadliwą serię. Zobacz jakie są ceny i ilość silników m47 i zobacz ceny m57. Po samej różnicy w cenie można spostrzec, że coś jest na rzeczy. Co do eksploatacji to pewnie ma ona spore znaczenie na trwałość ale wg mnie pękniecie wału nie powinno mieć miejsca.
  4. To jest ewidentna wada fabryczna, tak jak napisano wyżej nie tylko e46 są zaniedbywane, i jakoś nie słychać nic o pękających wałach w innych samochodach. Szkoda, że wszyscy wiedzą lepiej niż sami właściciele czy samochody były katowane i zaniedbywane. Nie piszcie takich głupot tylko zaakceptujcie to, że najwidoczniej była seria wadliwych wałów, które pękają. Sam też podchodziłem do tego sceptycznie dopóki wał nie pękł mojemu koledze w 320d 150km. Także pisanie, że pewnie zły olej był lany jest śmieszne i obrażające właścicieli.
  5. A silnik pracuje trochę głośniej czy normalnie? Mojemu koledze silnik zaczął pracować troszkę głośniej, pedał sprzęgła przenosił drgania. Podejrzewana była dwumasa lecz niestety był to pękający wał korbowy który po tygodniu pękł. Niestety zanim nie pęknie ciężko jest to zdiagnozować. Mam nadzieje, że twój przypadek to co innego.
  6. Dzięki za odpowiedź :) . W weekend spróbuje z wd40 i sprężonym powietrzem, a jak nie poskutkuje to będę musiał ten zamek wyciągnąć. Lipa że przez ten czujnik szyba się nie opuszcza, gdyby nie ten fakt to problem byłby pomijalny, a tak to trzeba coś z tym zrobić :P
  7. Ok, a istnieje jakiś sposób aby zlikwidować tą usterkę, czy pozostaje wymiana zamka?
  8. Witam. Mój problem polega na tym, że przy otwieraniu drzwi jak to w e46 coupe szyba powinna się opuszczać ok. 1 cm i po ich zamknięciu powinna się dosuwać. Niestety od samego momentu zakupu (ok. miesiąc) szyba czasem się opuszczała, a czasem nie (od strony kierowcy). Ostatnio w ogóle się nie opuszcza, dodatkowo przy otwieraniu drzwi nie zapala się światło i na wyświetlaczu nie pojawia się że drzwi są otwarte. Czytałem kilka tematów związanych z tym problemem tylko nie znalazłem w nich jednoznacznej odpowiedzi co jest przyczyną (czujnik w zamku, moduł komfortu, bezpiecznk czy jeszcze coś innego), oraz w żadnym z tematów nie wypowiedziała się osoba która z tym problemem sobie poradziła - na tym najbardziej mi zależy. Dodam, iż od strony pasażera jest tak jak być powinno. Czy wie ktoś jak sobie poradzić z taką sytuacją :P ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.