Skocz do zawartości

baran188

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 TOURING 320D 136KM 2000R

Osiągnięcia baran188

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio pisałem o pękającym wale w bmw 320d 136km , powoli rozbieram samochód by dostać się do silnika i sprawdzić co dokładnie się stało lecz mam problem bo po ściągnięciu pasa przedniego teraz czas na chłodnice i zastanawiam się czy jest ona jakoś podpięta do klimy ? czy mam najpierw rozprężyć klimę , spuścić z niej środek chłodzący ? jeśli tak to w jaki sposób ? prosił bym też o kilka wskazówek na co szczególnie zwrócić uwagę przy wyciąganiu silnika ! jakieś cenne wskazówki dzięki bardzo za pomoc ! pozdr
  2. pracuje w Krakowie , a mieszkam na śląsku okolice Zawiercia więc woj. małopolskie , śląskie i ewentualnie świętokrzyskie ... czyli jak CR to muszę szukać silnika 150KM razem z CRem , a co z EGR i pozostałymi podzespołami? pozdr
  3. Dziękuje wszystkim za wsparcie i rady :cool2: zastanawiam się nad kupnem silnika tylko jedna kwestia jak bym zakupił 150 KM to czy muszę jeszcze coś zmieniać w aucie??? Z tego co się orientuję to chyba do 2001 w 150-tkach były pompy VP, czyli taką jak mam teraz w mojej 136-stce. Czy komputer sterujący jest ten sam ? a tak przy okazji jeśli ktoś wie gdzie szukać anglików (jakieś sprawdzone komisy ) z niewielkim przebiegiem to proszę o info dzięki za rady pozdr
  4. Jeśli chodzi o olej to był na bagnecie dokładnie między min a max. Mateusz, a skąd zdobyłeś silnik??? Udało Ci się wyregulować temperaturę??? Ja będę wiedział coś dokładnie jak wyciągniemy silnik postaram się zamieścić jakieś zdjęcie.
  5. Dzięki Mateusz za info, co do oleju to zalany był Castrolem 5W30 a przynajmniej tak było napisane na wlepce, motogodzin nie znam samochód jest nowym nabytkiem ma przejechane 215 tyś(prawdopodobnie) a stało się to po podróży autostradą po ok 300 km.
  6. Witam, pomóżcie :mad2: właśnie wróciłem od mechanika i okazało się że prawdopodobnie mam zerwany wał korbowy... po krótce napisze jak do tego doszło:w autku odczuwalne były delikatne drgania na pedale sprzęgła, rozeznawałem temat na forum i wszystko wskazywało na koło dwumasowe niestety podczas jazdy jazdy do mechanika coś "zagruchotało" i samochód zgasł:( do mechanika dotarłem już na lawecie. W warsztacie po zdemontowaniu skrzyni biegów okazało się ze dwumas jest w dobrym stanie ale mechanik nie był w stanie przekręcić ręcznie silnikiem więc stwierdził ze to wał strzelił :mad2: Doradzcie proszę czy remontować czy kupować inny silnik??? A jeśli remontować to co trzeba będzie wymienić;co zostało uszkodzone przy zerwanym wale... Dziękuję za fachową pomoc Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.